跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35220


1701#
發表於 06-9-29 11:11 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔洗ga....要收費既未有 [quote]
HIN_bb 寫道:
要唔要收費呀!
咁好仲有迷語猜
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1702#
發表於 06-9-29 11:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

幾好
TszHin媽咪 寫道:
唔洗ga....要收費既未有 [quote]
HIN_bb 寫道:
要唔要收費呀!
咁好仲有迷語猜
[quote]


男爵府

積分: 5403


1703#
發表於 06-9-29 12:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Shirleen媽:
讚成你咁講...我都覺得全職媽媽辛苦好多 ^^
Shirleen媽媽 寫道:
homacarol,
係呀.我都係想佢自己知道呢d 係佢的責任, 唔想佢依賴我幫佢執書包. 佢成日都太依賴我地 , 所以我要改改佢. 希望佢知道佢自己要做d 乜.

我覺得揍女tired 過番工.


男爵府

積分: 5403


1704#
發表於 06-9-29 12:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Shirleen媽:
我囝囝都成日唔記得帶野返黎...漏野...我咪寫紙仔提佢lor. 放o係手冊or 筆袋裏面...佢呢幾日都記得帶野返黎 hehe ^^
Shirleen媽媽 寫道:
佢執書包成日漏lee 漏lo. 幾時先唔會漏野呢.
shirleen 好鬼失魂. 成日唔見野. 漏野. 激c 我.


珍珠宮

積分: 35220


1705#
發表於 06-9-29 14:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

收到風....我仔班下星期要默中文啦, 睇怕你地都會ga啦....唔會差咁遠掛


男爵府

積分: 5403


1706#
發表於 06-9-29 14:50 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀, 咁係背默定係讀默呢??
TszHin媽咪 寫道:
carol,

收到風....我仔班下星期要默中文啦, 睇怕你地都會ga啦....唔會差咁遠掛


男爵府

積分: 5403


1707#
發表於 06-9-29 15:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
我記起了, 我囝囝都有抄呢d 詞語, 但佢只抄了好少, 寫o係相片隔離.....之前我唔為意,但我記起, 佢有抄 協助老師...只得呢一個 所以我咪唔知佢有抄lor....
TszHin媽咪 寫道:
真係頂佢....個....肺......

次次個仔上完常識堂都抄唔切黑板, 次次都要我教佢寫....

第一堂要抄 : 壁報版/電視機/投影機/擴音器/螢幕/書櫃
第二堂要抄 : 籃球架/電腦/飲水機/鋼琴/螢幕/長椅子
上一堂要抄 : 協助老師/專心聽/點頭行禮/問老師
今日要抄 : 敲擊樂/跳舞/乒乓球/旅行


珍珠宮

積分: 35220


1708#
發表於 06-9-29 15:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁都好d....[quote]
homacarol 寫道:
TszHin媽:
我記起了, 我囝囝都有抄呢d 詞語, 但佢只抄了好少, 寫o係相片隔離.....之前我唔為意,但我記起, 佢有抄 協助老師...只得呢一個 所以我咪唔知佢有抄lor....
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1709#
發表於 06-9-29 15:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

阿仔話....老師讀wor~~
homacarol 寫道:
係呀, 咁係背默定係讀默呢??
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
carol,

收到風....我仔班下星期要默中文啦, 睇怕你地都會ga啦....唔會差咁遠掛
[/quote]


男爵府

積分: 5403


1710#
發表於 06-9-29 23:57 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin 媽:
我囝果班下星期都要默中文 1-2課 hehe
TszHin媽咪 寫道:
阿仔話....老師讀wor~~[quote]
homacarol 寫道:
係呀, 咁係背默定係讀默呢??
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
carol,

收到風....我仔班下星期要默中文啦, 睇怕你地都會ga啦....唔會差咁遠掛
[/quote][/quote]


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1711#
發表於 06-9-30 01:12 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Tszhin媽咪,
今日終於同綽綽入左小一自行收生form,但佢依然心儀聖士提反女校,好彩佢有話若果派唔到女校就最好可以讀哥哥間學校,不過我心諗今日入form又帶漏手冊copy,會唔會有另一啟示,我有無做錯呢?


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1712#
發表於 06-9-30 01:17 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

shirleen媽媽,
請問貴唔貴呀? 價錢係per head計 or 逐碟餸計呀?
因為我家姐住元朗,我地成日淨係識去亞肥滔度食,可唔可以介紹下重有d咩正野? 唔該晒先.

Shirleen媽媽 寫道:
叫許願樹, 係元朗教育路, 近球場方向.
頭先個個黑椒面包蟹要早一日訂架. 即日去到係無得食架.


伯爵府

積分: 18481

好媽媽勳章 畀面勳章


1713#
發表於 06-9-30 01:20 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,
講真我今次真係好用心咁去做呢個燈籠,因為大仔番左小一已經唔洗做親子燈籠,綽綽做埋呢個都升小一,所以我好珍惜今次,我年年都做兩個,但都未試過有獎.

homacarol 寫道:
HinMa,
好有心思呀你...比我就諗唔到咁整 .....
[quote]
HinMa 寫道:
跳跳虎,
孔雀燈籠係用一個洗手液膠瓶做頭,膠水樽做身,個屏用張咭紙,上面印左綽綽既水彩手掌印.
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1714#
發表於 06-9-30 12:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinma,

咪多心啦, 綽綽實入到! 有哥哥丫麻.....如果哥哥妹妹唔同校你仲煩啦! 接送/功課/學校活動......
HinMa 寫道:
Tszhin媽咪,
今日終於同綽綽入左小一自行收生form,但佢依然心儀聖士提反女校,好彩佢有話若果派唔到女校就最好可以讀哥哥間學校,不過我心諗今日入form又帶漏手冊copy,會唔會有另一啟示,我有無做錯呢?


男爵府

積分: 5403


1715#
發表於 06-10-3 10:57 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HinMa, 我從來都無做過親子燈籠...因為唔掂...hehe
希望你今年拿獎
HinMa 寫道:
homacarol,
講真我今次真係好用心咁去做呢個燈籠,因為大仔番左小一已經唔洗做親子燈籠,綽綽做埋呢個都升小一,所以我好珍惜今次,我年年都做兩個,但都未試過有獎.

[quote]
homacarol 寫道:
HinMa,
好有心思呀你...比我就諗唔到咁整 .....
[quote]
HinMa 寫道:
跳跳虎,
孔雀燈籠係用一個洗手液膠瓶做頭,膠水樽做身,個屏用張咭紙,上面印左綽綽既水彩手掌印.
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 5403


1716#
發表於 06-10-3 12:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hihi TszHin 媽


珍珠宮

積分: 35220


1717#
發表於 06-10-3 12:35 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol :mrgreen:

又唔見左hin_bb既??

homacarol 寫道:
hihi TszHin 媽


男爵府

積分: 5403


1718#
發表於 06-10-3 12:37 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽
係lor, 我今朝出出入入都唔見 Hin_bb喎, 可能放大假
假期過後...唔係好想返工....(我)


珍珠宮

積分: 35220


1719#
發表於 06-10-3 12:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~



你便唔便傾電話?? 我有野想話你知
homacarol 寫道:
TszHin媽

假期過後...唔係好想返工....(我)


男爵府

積分: 5403


1720#
發表於 06-10-3 12:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: sorry 呀, 未得呀, later la, 公司有人...唔太便...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo