心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7531


1701#
發表於 06-11-10 15:03 |只看該作者

Re: 7~

婆婆::我琴日成日係屋企訓教,e+係公司


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1702#
發表於 06-11-10 15:05 |只看該作者

Re: 7~

你感冒呀??小心保重呀!!可能轉天氣!!
LOWERBOBO 寫道:
婆婆::我琴日成日係屋企訓教,e+係公司


男爵府

積分: 7531


1703#
發表於 06-11-10 15:09 |只看該作者

Re: 7~

係呀感冒呀 :-( :-( :-( :-(

我5夠訓就直刻感冒 [quote]
小路 寫道:
你感冒呀??小心保重呀!!可能轉天氣!![quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1704#
發表於 06-11-10 15:19 |只看該作者

Re: 7~

我琴晚都瞓得好差呀!!11點幾上床,瞓左一陣就醒,到左三點幾先真正瞓得著,我呢排都好好瞓架係琴晚瞓得唔好!而家我覺得自己好似喪屍一樣!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1705#
發表於 06-11-10 15:31 |只看該作者

Re: 7~

[size=x-large]婆婆..Hello!


男爵府

積分: 7531


1706#
發表於 06-11-10 15:32 |只看該作者

Re: 7~

HI HI 小甜甜


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1707#
發表於 06-11-10 15:33 |只看該作者

Re: 7~

羊媽,今朝知唔知醒呀?


男爵府

積分: 7531


1708#
發表於 06-11-10 15:34 |只看該作者

Re: 7~

咁你巾晚早少少訓補反数9
小路 寫道:
而家我覺得自己好似喪屍一樣!


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1709#
發表於 06-11-10 15:43 |只看該作者

Re: 7~

Hello!
LOWERBOBO 寫道:
HI HI 小甜甜


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1710#
發表於 06-11-10 15:47 |只看該作者

Re: 7~

好彩知醒,呢兩日要咁早瞓真
係有 d 唔慣呀,今晚可以做番夜鬼啦

小路 寫道:
羊媽,今朝知唔知醒呀?


大宅

積分: 3137


1711#
發表於 06-11-10 15:48 |只看該作者

Re: 7~

羊mama/婆婆


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1712#
發表於 06-11-10 15:48 |只看該作者

Re: 7~

唯有係咁啦!!
LOWERBOBO 寫道:
咁你巾晚早少少訓補反数9


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1713#
發表於 06-11-10 15:48 |只看該作者

Re: 7~

Hello....午安!
sukipopo 寫道:
羊mama/婆婆


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1714#
發表於 06-11-10 15:48 |只看該作者

Re: 7~

你夜晚唔黎,琴晚好熱鬧呀!!不過今晚我會早瞓
揚媽 寫道:
好彩知醒,呢兩日要咁早瞓真
係有 d 唔慣呀,今晚可以做番夜鬼啦


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1715#
發表於 06-11-10 15:51 |只看該作者

Re: 7~

我知琴晚好熱鬧,但冇計啦
我要早起身,今晚你點解要早瞓呀?
[quote]
小路 寫道:
你夜晚唔黎,琴晚好熱鬧呀!!不過今晚我會早瞓


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1716#
發表於 06-11-10 15:54 |只看該作者

Re: 7~

我琴晚都瞓得好差呀!!11點幾上床,瞓左一陣就醒,到左三點幾先真正瞓得著,我呢排都好好瞓架係琴晚瞓得唔好!而家我覺得自己好似喪屍一樣!
:-| :-| :-| :-| :-|
揚媽 寫道:
我知琴晚好熱鬧,但冇計啦
我要早起身,今晚你點解要早瞓呀?


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1717#
發表於 06-11-10 15:59 |只看該作者

Re: 7~

你係迷多嘢諗,所以尋晚瞓
得唔好咋
[quote]
小路 寫道:
我琴晚都瞓得好差呀!!11點幾上床,瞓左一陣就醒,到左三點幾先真正瞓得著,我呢排都好好瞓架係琴晚瞓得唔好!而家我覺得自己好似喪屍一樣!
:-| :-| :-| :-| :-|


水晶宮

積分: 70044

畀面勳章


1718#
發表於 06-11-10 16:06 |只看該作者

Re: 7~

肚餓添,煲個麵食下先


侯爵府

積分: 22006


1719#
發表於 06-11-10 16:20 |只看該作者

Re: 7~

[size=xx-large]羊媽)))))


大宅

積分: 3137


1720#
發表於 06-11-10 16:28 |只看該作者

Re: 7~

婆婆

1398~OP:3.65 HI:3.67 LO:3.62 CL:3.66
5~OP:150.6 HI:151 LO:150.3 CL:150.7

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo