立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15132
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:46 發表 你買左d mug 呀蛋媽??
男爵府
積分: 8920
原文章由 littlecar 於 07-9-3 11:51 發表 呢到好多ee都鍾意睇...我幫大家問下...
禁止訪問
積分: 14059
原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 11:51 發表 我初初想入西貢...順便探下史葛媽同Shirley, 不過又係驚沖身麻煩同埋要帶好多野...所以係屋企附近算law...都唔係好污joe...我就帶左一樽水..佢玩完同佢沖.... ...
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 11:52 發表 嘩, 都好多架, 幾樣囉...."蔗"(唔識打), 泳衣, 玩具, bb太陽油.. 有無機會整個沙灘party呢?
積分: 7640
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:52 發表 又問?? 阿福媽呢?? 呢家野冇左佢點得呀??!!!
大宅
積分: 2773
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:32 發表 唉.............史葛仔套游水衣都仲未行下水禮!!!!:-|
侯爵府
積分: 23339
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:58 發表 帶個水殼仔去有得沖身ge 地方咪得law.............. 你有車就邊度都去得啦!!!
翡翠宮
積分: 94413
原文章由 esther_fong 於 07-9-3 12:06 發表 但係怕唔怕d水凍襯bb呢
原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 12:02 發表 你同大鱷媽梗係想承恩豬做和尚啦.... 人地承恩豬仲未有Girlfriend架.
原文章由 angelhon 於 07-9-3 12:06 發表 :-( ....你對得住我件泳衣呀....:-( 晴晴星期六都去左沙灘玩, 我聽日post d 相俾你地睇吖....不過唔好期望過高....
原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 12:12 發表 梗係 大師兄細細個就識借頭借路俟落d 囡囡度 我仲好記得張相架
原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 12:00 發表 蛋媽 你今日咁得閒既
積分: 5731
原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 12:36 發表 其實我唔得閒架, 好多野要做, 有d野拖得就拖囉...今日想同你地吹水多d, 毒癮發作, 唔上唔安樂咁...:lol:
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 12:00 發表 呢個星期六呀??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy