跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1721#
發表於 07-9-3 11:52 |只看該作者
嘩, 都好多架, 幾樣囉...."蔗"(唔識打), 泳衣, 玩具, bb太陽油..
有無機會整個沙灘party呢?

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:46 發表
你買左d mug 呀蛋媽??


男爵府

積分: 8920


1722#
發表於 07-9-3 11:52 |只看該作者
又問?? 阿福媽呢?? 呢家野冇左佢點得呀??!!!

原文章由 littlecar 於 07-9-3 11:51 發表
呢到好多ee都鍾意睇...我幫大家問下...


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1723#
發表於 07-9-3 11:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1724#
發表於 07-9-3 11:58 |只看該作者
帶個水殼仔去有得沖身ge 地方咪得law..............

你有車就邊度都去得啦!!!

原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 11:51 發表
我初初想入西貢...順便探下史葛媽同Shirley, 不過又係驚沖身麻煩同埋要帶好多野...所以係屋企附近算law...都唔係好污joe...我就帶左一樽水..佢玩完同佢沖....

...


男爵府

積分: 8920


1725#
發表於 07-9-3 12:00 |只看該作者
呢個星期六呀??

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 11:52 發表
嘩, 都好多架, 幾樣囉...."蔗"(唔識打), 泳衣, 玩具, bb太陽油..
有無機會整個沙灘party呢?


男爵府

積分: 7640


1726#
發表於 07-9-3 12:00 |只看該作者
蛋媽 你今日咁得閒既

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:52 發表
又問?? 阿福媽呢?? 呢家野冇左佢點得呀??!!!


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1727#
發表於 07-9-3 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2773


1728#
發表於 07-9-3 12:06 |只看該作者
:-( ....你對得住我件泳衣呀....:-(

晴晴星期六都去左沙灘玩, 我聽日post d 相俾你地睇吖....不過唔好期望過高....

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:32 發表
唉.............史葛仔套游水衣都仲未行下水禮!!!!:-|


侯爵府

積分: 23339


1729#
發表於 07-9-3 12:06 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:58 發表
帶個水殼仔去有得沖身ge 地方咪得law..............

你有車就邊度都去得啦!!!


但係怕唔怕d水凍襯bb呢


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1730#
發表於 07-9-3 12:10 |只看該作者
朗朗無事呀....如果d天氣唔涼....應該唔係大問題...



原文章由 esther_fong 於 07-9-3 12:06 發表


但係怕唔怕d水凍襯bb呢


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1731#
發表於 07-9-3 12:11 |只看該作者
未識過有gf先好呀....容易淨心嘛



原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 12:02 發表
你同大鱷媽梗係想承恩豬做和尚啦....

人地承恩豬仲未有Girlfriend架.


男爵府

積分: 7640


1732#
發表於 07-9-3 12:12 |只看該作者
梗係 大師兄細細個就識借頭借路俟落d 囡囡度 我仲好記得張相架

原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 12:02 發表
你同大鱷媽梗係想承恩豬做和尚啦....

人地承恩豬仲未有Girlfriend架.


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1733#
發表於 07-9-3 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1734#
發表於 07-9-3 12:18 |只看該作者
呵呵呵..............係你一定要做野蠻奶奶!!!!!明白哂!!!!

原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 12:02 發表
你同大鱷媽梗係想承恩豬做和尚啦....

人地承恩豬仲未有Girlfriend架.


男爵府

積分: 8920


1735#
發表於 07-9-3 12:21 |只看該作者
係啦..........真係有d 慚愧..............

咁晴晴鍾唔鍾意玩沙呀??



原文章由 angelhon 於 07-9-3 12:06 發表
:-( ....你對得住我件泳衣呀....:-(

晴晴星期六都去左沙灘玩, 我聽日post d 相俾你地睇吖....不過唔好期望過高....


侯爵府

積分: 23339


1736#
發表於 07-9-3 12:25 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 12:12 發表
梗係 大師兄細細個就識借頭借路俟落d 囡囡度 我仲好記得張相架


我都記得張相呀,個囡囡好似係博博黎架,唔係唔呀承恩媽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1737#
發表於 07-9-3 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1738#
發表於 07-9-3 12:36 |只看該作者
其實我唔得閒架, 好多野要做, 有d野拖得就拖囉...今日想同你地吹水多d, 毒癮發作, 唔上唔安樂咁...:lol:

原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 12:00 發表
蛋媽 你今日咁得閒既


男爵府

積分: 5731


1739#
發表於 07-9-3 12:50 |只看該作者
ME2 我都係呀.

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 12:36 發表
其實我唔得閒架, 好多野要做, 有d野拖得就拖囉...今日想同你地吹水多d, 毒癮發作, 唔上唔安樂咁...:lol:


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1740#
發表於 07-9-3 12:58 |只看該作者
星期六, 蛋蛋要返學, 四五點先得, 係咪好似太晏? 星期日吖?

唔知邊個沙灘d沙幼d, 干淨d呢?

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 12:00 發表
呢個星期六呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo