懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6936


1721#
發表於 07-12-17 10:26 |只看該作者
原文章由 小QB 於 07-12-17 10:00 發表
上星期五公司聖誕party,,我抽到 $500現金 + 4位lunch buffet
都幾開心...

嘩!可以帶埋小B去食餐勁嘅聖誕大餐!
Merry X'mas !


男爵府

積分: 7097


1722#
發表於 07-12-17 10:30 |只看該作者
喉嚨勁痛,偷飲了2啖涼茶!
[


大宅

積分: 3032


1723#
發表於 07-12-17 10:35 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 07-12-17 10:26 發表

嘩!可以帶埋小B去食餐勁嘅聖誕大餐!
Merry X'mas !


係呀...妳地又點興祝聖誕節呀


男爵府

積分: 6936


1724#
發表於 07-12-17 11:23 |只看該作者
原文章由 sleepingbo 於 07-12-17 10:30 發表
喉嚨勁痛,偷飲了2啖涼茶!

試下用粗鹽一湯匙加半杯暖水,含住一陣之后慢慢吞,早晚一次,可以消炎殺菌.


男爵府

積分: 6936


1725#
發表於 07-12-17 11:24 |只看該作者
原文章由 小QB 於 07-12-17 10:35 發表


係呀...妳地又點興祝聖誕節呀

未有計劃,相信條街會勁多人,可能留係屋企休息la


大宅

積分: 3032


1726#
發表於 07-12-17 11:56 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 07-12-17 11:24 發表

未有計劃,相信條街會勁多人,可能留係屋企休息la


我都係咁話呀,...真係太多人...


大宅

積分: 4108


1727#
發表於 07-12-17 11:58 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 07-12-16 18:16 發表

家務通D鍾點本身冇買勞保,你要幫佢買架!

即係買埋勞保要幾多錢?要自己另外幫個鐘點買,定自己再出去買呀?


大宅

積分: 4108


1728#
發表於 07-12-17 12:01 |只看該作者
原文章由 babymaggieleung 於 07-12-16 11:35 發表

早呀~~deen,
今日星期日佢地唔洗返工會靜d呀~~!
我第一胎第一次去威記就好似抽左3-4支~~唔係好記得~~因為好驚抽血~~記得好似係做愛滋病test~貧血~之後係唔知血色素定血糖之類啩~仲有唔知係咪乙型肝炎呀~~~哈哈~~唔 ...

你真係睇得好開喎!
其實,我覺得自己都唔算好緊張了,我係麻煩,係我身體出好多問題,因此,反而係攪到我先生好緊張,佢係緊張我,佢話如果因為bb,而我有事,佢寧可唔要。
我估個個丈夫遇到老婆陀仔咁麻煩都會有呢個反應啦!所以我都覺得唔係幾好意思。好彩,我地係同我阿媽住,唔係同奶奶住,唔係奶奶唔小心講d咩野,唔理有無心都好,我估我都唔會happy。


大宅

積分: 4108


1729#
發表於 07-12-17 12:06 |只看該作者
原文章由 manmushroom 於 07-12-16 21:02 發表
我昨天終於排到度頸皮, 以及照超聲波. 醫生話bb的size比預産期大一星期, 但我叫她不要改預產期, 那可以有多點時間之後照顧bb. 而且我都預約了陪産course. 原來那個course是會看你的預産而給你最近的course. 我約 ...

你在邊間醫院呀?有得咁早book咩?
廣華,唔係最早都要一月二日早上先有得book咩?


別墅

積分: 826

醒目開學勳章


1730#
發表於 07-12-17 12:08 |只看該作者
原文章由 babymaggieleung 於 07-12-14 16:37 發表
今日照左oscar喇~~!冇事呀~~!
比率係1:8998
13+18既比率係1:33619
預產期冇變~~仲係6月26日
不過亞b而家仲係偏細碼~~得4.94cm


我都照左Oscar喇~~低風險1:9181~~
但係姑娘無講"13+18"...係咩黎架
亞b12wk幾有6.46cm啦仲好清楚見到佢條尾龍骨...真係好miracle...記得得一次照8wk個陣仲係得1.5cm....一個月後已經有4倍咁多:-P ...好開心呀!!
希望大家都一齊努力,開開心心,有個健健康康嘅亞b


男爵府

積分: 6936


1731#
發表於 07-12-17 12:20 |只看該作者
原文章由 deen 於 07-12-17 11:58 發表

即係買埋勞保要幾多錢?要自己另外幫個鐘點買,定自己再出去買呀?

之前我想用家務通,但發覺要自己幫個鐘點買勞保,所以揾左另外一D家務助理公司,呢d公司已經買左勞保,你可以係yahoo search"家務助理",有好多公司揀架,你可以比較下,有一次試用或月票形式的:-P


男爵府

積分: 6936


1732#
發表於 07-12-17 12:23 |只看該作者
原文章由 Kailey 於 07-12-17 12:08 發表

我都照左Oscar喇~~低風險1:9181~~
但係姑娘無講"13+18"...係咩黎架
亞b12wk幾有6.46cm啦仲好清楚見到佢條尾龍骨...真係好miracle...記得得一次照8wk個陣仲係得1.5cm....一個月後已經有4倍咁多:-P ...好開心呀! ...

恭喜!
恭喜!

同小B過一個快樂的聖誕
Merry X'mas!


別墅

積分: 826

醒目開學勳章


1733#
發表於 07-12-17 12:24 |只看該作者
我都係第一胎但係要成15wk幾先响醫院做第一次檢查(之前响健康院做左一次咁大把)...唔知到時會唔會安排去照結構呢...我睇開個間c+照結構要成$1500蚊,好貴!我想到時睇下瑪嘉烈唔排俾我先至去c+照..
我聽朋友講話政府醫生係唔會講bb性別出黎,費時第日有咩責任..好似d mami買左女仔衫但係出黎錯左又會俾人話...唔通已經改左...


大宅

積分: 4108


1734#
發表於 07-12-17 12:35 |只看該作者
原文章由 TVb08 於 07-12-17 12:20 發表

之前我想用家務通,但發覺要自己幫個鐘點買勞保,所以揾左另外一D家務助理公司,呢d公司已經買左勞保,你可以係yahoo search"家務助理",有好多公司揀架,你可以比較下,有一次試用或月票形式的:-P ...

多謝你的資料,等我Check下先。


大宅

積分: 4108


1735#
發表於 07-12-17 12:37 |只看該作者
原文章由 Kailey 於 07-12-17 12:08 發表


我都照左Oscar喇~~低風險1:9181~~
但係姑娘無講"13+18"...係咩黎架
亞b12wk幾有6.46cm啦仲好清楚見到佢條尾龍骨...真係好miracle...記得得一次照8wk個陣仲係得1.5cm....一個月後已經有4倍咁多:-P ...好開心呀! ...

個姑娘話比我知係驗血的比率,同埋度頸皮的比率,兩個數都係1:幾百咋喎!無你地個比率咁大的,但係醫生話我係低風險喎!


別墅

積分: 826

醒目開學勳章


1736#
發表於 07-12-17 13:03 |只看該作者
原文章由 catmummum 於 07-12-15 04:45 發表
唔該晒你先呀 Maggie,不過我都係照唔到Oscar傢喇,因為我呢個星期日已經夠14w喇,anyway,唔該晒你先呀!不過你而家應該訓左覺lu,因為我又失眠呀:-(

a.. 你以前住大埔邊度傢?下次你又黎開可以約埋我一齊行都得播,等我 ...


catmummum~失眠得咁嚴重不如你睇下中醫或者用D龍眼乾焗水飲吖,有時我都會焗黎飲, 飲左會好瞓D架....不過最好唔好食D渣, 我99話難消化喎..


大宅

積分: 4108


1737#
發表於 07-12-17 13:09 |只看該作者
原文章由 Kailey 於 07-12-17 13:03 發表


catmummum~失眠得咁嚴重不如你睇下中醫或者用D龍眼乾焗水飲吖,有時我都會焗黎飲, 飲左會好瞓D架....不過最好唔好食D渣, 我99話難消化喎..

龍眼肉燥熱,飲得多會發夢的;我之前中醫都有開比我飲,飲左大約兩星期,成日發夢就停左,再開返d淡竹葉比我清返d心熱了。
我懷孕期間問題多多,所以我都係信睇開個中醫,唔敢自己亂飲亂食,但按住中醫指示介口,真係無啖好食...


別墅

積分: 826

醒目開學勳章


1738#
發表於 07-12-17 13:16 |只看該作者
原文章由 deen 於 07-12-17 12:37 發表

個姑娘話比我知係驗血的比率,同埋度頸皮的比率,兩個數都係1:幾百咋喎!無你地個比率咁大的,但係醫生話我係低風險喎!


?-( 咁我又真係唔知喎,照oscar個日醫生已經話我知頸皮厚1.7mm係normal又無講咩頸皮比率, 跟住幾日後姑娘call我話個機會率係1:幾千...低風險......會唔會你個係頸皮的比率, 而我地個係機會率呀...


別墅

積分: 826

醒目開學勳章


1739#
發表於 07-12-17 13:20 |只看該作者
原文章由 deen 於 07-12-17 13:09 發表

龍眼肉燥熱,飲得多會發夢的;我之前中醫都有開比我飲,飲左大約兩星期,成日發夢就停左,再開返d淡竹葉比我清返d心熱了。
我懷孕期間問題多多,所以我都係信睇開個中醫,唔敢自己亂飲亂食,但按住中醫指示介口,真係無啖好食... ...


咁我又OK bor, 不過又真係好睇每個人反應...最好就更係搵個信得過嘅中醫睇下啦


男爵府

積分: 7097


1740#
發表於 07-12-17 13:56 |只看該作者
龍眼乾焗水飲,是否新鮮龍眼?
如果是,,咪好麻煩
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo