美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


1721#
發表於 14-8-14 10:54 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-14 10:20
我今日返大學應該會順便去一轉,想入手佢個蜂蜜卸妝呀!!仲有個白泥洗面
岩岩去weibo做完功課,一片草 ...
你指BOTH蜂蜜卸妝同白泥洗面??
我係WEIBO好少見人用CD...


男爵府

積分: 6260


1722#
發表於 14-8-14 10:54 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-14 10:20
我今日返大學應該會順便去一轉,想入手佢個蜂蜜卸妝呀!!仲有個白泥洗面
岩岩去weibo做完功課,一片草 ...
BTW, 我都係中大人


大宅

積分: 1146


1723#
發表於 14-8-14 11:09 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 10:52
其實BL GENTLE唔算好潤嫁咋, 不過佢補水力好好,所以就算油肌都可以用。
texture黎講算係潤,但上面吸收到!!呢個先係重點~~~
之前見有人話過refreshing texture對油皮黎講係好,但補水力同其他更平既product無咩分別


大宅

積分: 1146


1724#
發表於 14-8-14 11:12 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 10:54
你指BOTH蜂蜜卸妝同白泥洗面??
我係WEIBO好少見人用CD...
yaya!! 白泥同FUTURE SCIENCE都想買不過FS果枝好似斷左貨....weibo好多人用CD喎!!你係用英文search?

我當初都係見follow開既人都成日提cd先開始落坑,一search真係不得了................


大宅

積分: 1146


1725#
發表於 14-8-14 11:13 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 10:54
BTW, 我都係中大人
師姐呀


大宅

積分: 4819


1726#
發表於 14-8-14 11:50 |只看該作者

引用:Quote:secrethk 發表於 14-8-14 08:48 ok!

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
thanks~~
我依家用緊ATORREGE AD+隻cleansing cream, so far都ok, check完可以試下albion~~
係咪 gel狀嗰支
可唔可以 remove mascara?


大宅

積分: 4819


1727#
發表於 14-8-14 11:57 |只看該作者

引用:Quote:alkadaru 發表於 14-8-14 10:20 我今

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
BTW, 我都係中大人
内地人鍾意用最貴既野
好似 AQ, AQ meliority
之前同 cd counter 姐姐吹水
佢話内地人一問就問係咪有萬元面霜


大宅

積分: 1146


1728#
發表於 14-8-14 12:04 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 11:57
内地人鍾意用最貴既野
好似 AQ, AQ meliority
之前同 cd counter 姐姐吹水
我覺得好多自由行都係咁不過睇返weibo,其實貴真係唔代表岩/好...
AQ basic skincare我一search就bye bye,太太太rich啦...有人形容係比albion健康水"杰"100倍,比shiseido紅水"杰"10倍得沙漠乾皮覺得起冬天好用
所以次次買野見到果d咩都唔理淨係識睇價錢既內地人都係


伯爵府

積分: 16734


1729#
發表於 14-8-14 12:44 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:30+尋日啱

原帖由 secrethk 於 14-08-14 發表
加油, 希望你快d好返~ 問下佢你有咩要戒口~~~
佢話唔好食辛辣同炸嘢
如果情況都係未有改善,就下星期再返去睇


伯爵府

積分: 16734


1730#
發表於 14-8-14 12:51 |只看該作者

引用:終於追哂d+post呢度好似以前BE既貴婦討論區

原帖由 chestnutpaste 於 14-08-14 發表
終於追哂d post
呢度好似以前BE既貴婦討論區
我覺得呢到啲jm好有實力嫁

不過唔係我之嘛


伯爵府

積分: 16734


1731#
發表於 14-8-14 12:53 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-13+17:11+有D+

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
尋晚開左黎用啦!!唔太覺抹到野,但GENTLE個TEXTURE我竟然接受到
係鼻至面果2個AREA有小小LUP,下 ...
你下次可以試refreshing,都好保濕,不過爽身啲


伯爵府

積分: 16734


1732#
發表於 14-8-14 12:56 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+18:23+佢鍾意

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
男人都係中意打機
哈哈我同你調返轉,我男朋友係識左我之後開始學,成日比我笑佢發音奇怪
...
佢係講流利日文無香港口音,所以成日話我。。。

所以我去到日本都費事講


伯爵府

積分: 16734


1733#
發表於 14-8-14 13:02 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+18:31+我而家

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
我最近唔花心日日用albion又開始穩定返啦~你試下唔好成日轉黎轉去用會唔會好d@@?(我之前係隔幾日又攞d cd呀 ...
我都諗緊幾時轉返albion, 但要用埋啲guerlain 先,咁貴唔用好嘥


伯爵府

積分: 16734


1734#
發表於 14-8-14 13:04 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+21:04+有啊,

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
正呀!!!!好羨慕~~~入左cpb坑之後就發現日本既promo真係好抵,之前refiner又係咁樣送一set,恨死我啦 ...
係啊,我都買咗兩套refiner
1407993495282.jpg


伯爵府

積分: 16734


1735#
發表於 14-8-14 13:05 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-14+09:43+trip

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
我今日返大學應該會順便去一轉,想入手佢個蜂蜜卸妝呀!!仲有個白泥洗面
岩岩去weibo做完功課,一片草 ...
難道jm係中大日本研究?


伯爵府

積分: 16734


1736#
發表於 14-8-14 13:07 |只看該作者

引用:Quote:heyley12+發表於+14-8-14+10:52+其實

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
texture黎講算係潤,但上面吸收到!!呢個先係重點~~~
之前見有人話過refreshing texture對油皮黎講 ...
我用refreshing就覺好夠,保濕得嚟唔笠。。。
guerlain super aqua toner都保濕,但有啲笠,我夏天用唔到


大宅

積分: 1146


1737#
發表於 14-8-14 13:37 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:02
我都諗緊幾時轉返albion, 但要用埋啲guerlain 先,咁貴唔用好嘥
你真係買太多啦~~我見你d存貨可以開個mini counter啦
albion一用左真係返唔到轉頭,第一次用就嘩一聲,之前用開果d放埋一邊


大宅

積分: 1146


1738#
發表於 14-8-14 13:38 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:04
係啊,我都買咗兩套refiner
好羨慕
無論ba點講都好,我都仲係想擁有佢........遲早都係要去買


大宅

積分: 1146


1739#
發表於 14-8-14 13:42 |只看該作者
本帖最後由 alkadaru 於 14-8-14 13:43 編輯
576644 發表於 14-8-14 13:05
難道jm係中大日本研究?

no no個個都以為我係日研,連日研既老師都以為我係日研(因為我有上jap soc莊)
淨睇樣打死都估唔到我係讀邊科特別係前期我好中意著liz lisa


大宅

積分: 1146


1740#
發表於 14-8-14 13:45 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:07
我用refreshing就覺好夠,保濕得嚟唔笠。。。
guerlain super aqua toner都保濕,但有啲笠,我夏天用唔到
下次問ba攞枝refreshing試下先~我已經預見到佢會話我用gentle用得好地地咪繼續乖乖用囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo