跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1815


1721#
發表於 08-10-12 23:33 |只看該作者
係呀,九月先報名, 好快就收到信要interview啦! 現場都有啲係14個月嘅BB! 不過有啲就大啲!
其實學校都唔係要問小朋友啲咩, 只係見吓家長, 睇吓小朋友反應咁囉! 我都唔係好大期望架咋~

原文章由 zoesychan 於 08-10-12 22:31 發表
乜甘快就in架喇 ...... 臭b好似岩岩先夠1yr咋wor mouth: ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1722#
發表於 08-10-13 09:19 |只看該作者
終於都頂唔順send左個email去沙宣投訴喇 ..
大佬, 上堂d阿爸阿媽唔著襪係度 r 腳 ..
又有個阿媽係度食麵包食到一地都係阿女差d去左執 ..
2行鼻涕細佬依然2行鼻涕
d家長唔睇住由得d細既走黎走去結果思思食左"兜鎚窩面" ..

睇黎投訴完如果都係甘就返完今個course都唔會再報 ..

重唸住平平地又近同思思報 ..
重比c6話我甘平, 梗係啦 ...


大宅

積分: 3246


1723#
發表於 08-10-13 09:21 |只看該作者
希望臭b搵到間好學校啦﹗

心b都就黎要交表喇﹗我都要同心爸著緊d先得﹗


原文章由 WYlau 於 08-10-12 23:33 發表
係呀,九月先報名, 好快就收到信要interview啦! 現場都有啲係14個月嘅BB! 不過有啲就大啲!
其實學校都唔係要問小朋友啲咩, 只係見吓家長, 睇吓小朋友反應咁囉! 我都唔係好大期望架咋~

...


大宅

積分: 1815


1724#
發表於 08-10-13 10:13 |只看該作者
思思媽,咁不如你去太子有間叫偲誠呀!平平地$150但都幾好架!

原文章由 zoesychan 於 08-10-13 09:19 發表
終於都頂唔順send左個email去沙宣投訴喇 ..
大佬, 上堂d阿爸阿媽唔著襪係度 r 腳 ..
又有個阿媽係度食麵包食到一地都係阿女差d去左執 ..
2行鼻涕細佬依然2行鼻涕
d家長唔睇住由得d細既走黎走去結果思思食 ...


大宅

積分: 1815


1725#
發表於 08-10-13 10:14 |只看該作者
大家咁話啦!心b讀唔讀N1呀?

原文章由 lic9 於 08-10-13 09:21 發表
希望臭b搵到間好學校啦﹗

心b都就黎要交表喇﹗我都要同心爸著緊d先得﹗


大宅

積分: 2122


1726#
發表於 08-10-13 10:19 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-13 09:19 發表
終於都頂唔順send左個email去沙宣投訴喇 ..
大佬, 上堂d阿爸阿媽唔著襪係度 r 腳 ..
又有個阿媽係度食麵包食到一地都係阿女差d去左執 ..
2行鼻涕細佬依然2行鼻涕
d家長唔睇住由得d細既走黎走去結果思思食 ...


情景咁恐怖, 真係要投訴吓


大宅

積分: 3246


1727#
發表於 08-10-13 13:00 |只看該作者
心b唔讀呀﹗比佢讀k1咋......

嘻嘻~~~ 佢阿爸阿媽想慳d嘛......

原文章由 WYlau 於 08-10-13 10:14 發表
大家咁話啦!心b讀唔讀N1呀?


大宅

積分: 3246


1728#
發表於 08-10-13 13:01 |只看該作者
咁又真係要出聲o既﹗無人講,咪以為無問題,無人介意囉﹗


原文章由 3cats 於 08-10-13 10:19 發表


情景咁恐怖, 真係要投訴吓


大宅

積分: 3513


1729#
發表於 08-10-13 13:55 |只看該作者
我返來啦.... taiwan之行都幾開心, 好彩臭臭都ok, 只係last晚半夜喊左1小時, 不過有時佢係hk都會咁, 天氣都好彩好好, 都有小小雨, 不過全部係坐梗車&係室內.... 其實帶bb去旅行, 都冇話唔好, 臭臭成為我地嘅vip, 機場有bb vip通道-不用排隊, 搭車-捷運有博愛坐, 一定有人讓坐, 最重要係taiwan有好多地方都有育嬰/餵哺室, 超靚&舒服..... 得閒upload左d相可以同大家分享


別墅

積分: 630


1730#
發表於 08-10-13 14:53 |只看該作者
很久沒來~ ^^
我想問你們的bb幾大開始食爛飯仔?


大宅

積分: 2224


1731#
發表於 08-10-13 15:50 |只看該作者
係呀......

原文章由 3cats 於 08-10-11 23:03 發表


好似唔係喎, 果間教堂係天主教教堂..


大宅

積分: 2122


1732#
發表於 08-10-13 16:47 |只看該作者
原文章由 ^.^morris 於 08-10-13 15:50 發表
係呀......


應該唔係, 地址係花園城平台.


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1733#
發表於 08-10-14 09:07 |只看該作者
尋日嘗試同思思介片, 30mins瀨左3篤 ...
頂唔順, 大個d先啦 ..


大宅

積分: 2122


1734#
發表於 08-10-14 11:04 |只看該作者
好彩無瀨c.....


大宅

積分: 3246


1735#
發表於 08-10-14 16:23 |只看該作者
welcome back﹗

咁你要同你老公講去多d喇﹗

記得呢個星期日,九點半返教會一齊切蛋糕呀﹗

原文章由 pangchaimami 於 08-10-13 13:55 發表
我返來啦.... taiwan之行都幾開心, 好彩臭臭都ok, 只係last晚半夜喊左1小時, 不過有時佢係hk都會咁, 天氣都好彩好好, 都有小小雨, 不過全部係坐梗車&係室內.... 其實帶bb去旅行, 都冇話唔好, 臭臭成為我地嘅vip, 機 ...


大宅

積分: 3246


1736#
發表於 08-10-14 16:23 |只看該作者
哈哈~~~ 都係都係...

原文章由 3cats 於 08-10-14 11:04 發表
好彩無瀨c.....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1737#
發表於 08-10-15 09:10 |只看該作者
唸住等sat 老公係度先同思思大戰過 ..

臭臭媽 ..
揀左邊間學校未呀 ?


大宅

積分: 4995


1738#
發表於 08-10-15 17:27 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-13 09:19 發表
終於都頂唔順send左個email去沙宣投訴喇 ..
大佬, 上堂d阿爸阿媽唔著襪係度 r 腳 ..
又有個阿媽係度食麵包食到一地都係阿女差d去左執 ..
2行鼻涕細佬依然2行鼻涕
d家長唔睇住由得d細既走黎走去結果思思食 ...



咁我星期六返果堂就係好少少, 起碼冇呢d 恐怖情形. (定係我時運高睇唔到呢. ) 不過個導師就真係照顧唔到小朋友, 全靠家長/ 工人搞掂. 我之前返好時光playgroup, 個老師好好多, 起碼佢可以控制到場面, 壓到場.


大宅

積分: 3513


1739#
發表於 08-10-16 08:38 |只看該作者
原文章由 bluenana 於 08-10-13 14:53 發表
很久沒來~ ^^
我想問你們的bb幾大開始食爛飯仔?

其實只要bb"吞"得好, 幾時都可以開始, 不過通常都係9month-1yr, 其實如果可以食爛飯仔仲好, 因為爛飯仔容以餵過粥仔啦....


大宅

積分: 3513


1740#
發表於 08-10-16 08:40 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-14 09:07 發表
尋日嘗試同思思介片, 30mins瀨左3篤 ...
頂唔順, 大個d先啦 ..

起碼佢要自己識表達要shi shi先可以, 我都係等學校同佢介lu....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo