懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5810


1721#
發表於 08-1-25 13:37 |只看該作者
CHEUK C9,我哋梗係會同你傾計啦,大家傾得咁開心...

原文章由 CheukC9 於 08-1-25 13:30 發表
各位媽咪,我尋晚終於做咗第二次產檢喇!! 今次終於可以聽到bb嘅心跳聲。我老公佢聽到bb嘅心跳聲時超感動呀! 開心到笑哂,之後重不停同我講話個感覺好特別。我見到佢咁都真係感動到想喊呀...:loveliness:

不過有啲意外, ...


男爵府

積分: 8804


1722#
發表於 08-1-25 13:37 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:33 發表
CHERRY B,都好丫,咁重要既日子放縱下,
我就慘勒,嚟緊結婚週年,都淨係想老公帶我去食壽司魚生,因為有咗之後冇食過,好想食呀...不過,老公唔多贊成,怕生冷喎...:;pppp: ...


因當時係早期嘛,所以大膽d照食,如果換轉以家我都唔敢食。
唔緊要啦 ! 結婚週年係開心既日子,有BB同你一齊渡過食咩都開心啦 !!


大宅

積分: 3104


1723#
發表於 08-1-25 13:37 |只看該作者

回覆 #1715 CheukC9 的文章

你唔上黎報告下你阿b就真係唔得啦
傾左咁耐 係唔係8月b我地一樣歡迎
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1724#
發表於 08-1-25 13:38 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 13:29 發表


係呀! 我以家12wk+3day喇 !!
下星期就去廣華第一次檢查,而且去私家check oscar !!


見到你o地bb咁大真係開心,我成日諗幾時先到12週,因可以公告天下呢件開心事,但日日都好似過得好慢咁...


男爵府

積分: 5810


1725#
發表於 08-1-25 13:39 |只看該作者
咁又係,BB係我哋今年結婚週年既特別嘉賓

原文章由 CherryB 於 08-1-25 13:37 發表


因當時係早期嘛,所以大膽d照食,如果換轉以家我都唔敢食。
唔緊要啦 ! 結婚週年係開心既日子,有BB同你一齊渡過食咩都開心啦 !!


男爵府

積分: 8804


1726#
發表於 08-1-25 13:39 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:36 發表


哈...係喎!
咁又係...訂左無理由唔食架! 我之前都話想cancel個日本trip架,但老公話唔使太worry,反正係自由行,所有野都可以自己control,萬事小心咪得law,所以最終都confirm去玩. ...


無錯!! 所以我果時都照去台灣旅行,總知萬事小心,食D熟既野,唔好行太快同人迫,都可以玩得開心既 !!


大宅

積分: 3104


1727#
發表於 08-1-25 13:40 |只看該作者
我有個朋友生第2胎果陣修唔到身
佢自己好緊張
之後仲有d產後抑鬱
唔中意個細仔
之後佢老公比左錢佢去減
修左d之後個人至精神返
我睇過書
話如果我地係6~7個月果陣去影下大肚相
感覺一下果時做準媽媽偉大既感覺
咁就會更愛自己架啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 8804


1728#
發表於 08-1-25 13:41 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 13:30 發表
各位媽咪,我尋晚終於做咗第二次產檢喇!! 今次終於可以聽到bb嘅心跳聲。我老公佢聽到bb嘅心跳聲時超感動呀! 開心到笑哂,之後重不停同我講話個感覺好特別。我見到佢咁都真係感動到想喊呀...:loveliness:

不過有啲意外, ...


當然歡迎啦 !!! 大家一齊分享嘛 !!


男爵府

積分: 5810


1729#
發表於 08-1-25 13:41 |只看該作者
開心叮噹,好快就到12WEEKS,你去完日本夠12WEEKS?
其實,我斷斷續續都開始同教會D弟兄姊妹講我有咗BB既事...兩邊屋企一早知道,最FRIEND嗰D朋友又一早知,所以我都冇乜等12WEEKS...


男爵府

積分: 8804


1730#
發表於 08-1-25 13:43 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:38 發表


見到你o地bb咁大真係開心,我成日諗幾時先到12週,因可以公告天下呢件開心事,但日日都好似過得好慢咁...


好快就到你架喇!!
其實我都好多朋友知架喇 !!
不過,我會等埋下星期check完oscar就會全公開。因我寫blog架,已經有d blog友估到問我喇 !!


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1731#
發表於 08-1-25 13:43 |只看該作者
多謝你哋呀!!

重有就係,我今朝去咗母嬰健康院做第一次檢查。其實我想問係咪個個媽咪都係政府、私家兩邊做架? 我覺得都幾花時間,同埋今日佢幫我度高磅重量血壓呢啲,私家都有做。抽血驗嘅嘢,其實我結婚前同每年驗身又有驗,好似唔係好需要咁。無啦啦比佢抽咗4支血喎...其實係咪可以唔使去政府度check都得呢?


大宅

積分: 1817


1732#
發表於 08-1-25 13:44 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 13:30 發表
各位媽咪,我尋晚終於做咗第二次產檢喇!! 今次終於可以聽到bb嘅心跳聲。我老公佢聽到bb嘅心跳聲時超感動呀! 開心到笑哂,之後重不停同我講話個感覺好特別。我見到佢咁都真係感動到想喊呀...:loveliness:

不過有啲意外, ...


公喜o西呀...真係鄧你開心呀! 雖然o個日老公唔得閒陪我,但我聽到bb嘅心跳聲都眼濕濕架,所以我o地要好好珍惜我o地既bb.

唔出奇架,我仲勁,用我last m計同醫生用bb size計出黎差左接近3個weeks,不過我m一向唔準,遲排卵都唔出奇!
傻啦...大家傾得咁開心,唔好轉去第2度啦! 我下個week都會去見新醫生,到時度出黎既bb size都未必match到我上一次醫生比我o個個,到時個預產期可能都有出入都唔奇架,總之傾左咁耐,我o地無理由要分開既,係咪!

係呢...咁你而家係幾多weeks呀? 我數學好"low b"架,唔識計.

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 13:45 編輯 ]


大宅

積分: 3104


1733#
發表於 08-1-25 13:45 |只看該作者

回覆 #1730 CherryB 的文章

我計過我2月1號就12週
真係等左好耐...
見人地個個都咁快
心急起上黎
就會覺得時間過得好慢
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1734#
發表於 08-1-25 13:46 |只看該作者

回覆 #1716 phoebie 的文章

你又同我客氣啦....u're welcome la!


男爵府

積分: 8804


1735#
發表於 08-1-25 13:47 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:40 發表
我有個朋友生第2胎果陣修唔到身
佢自己好緊張
之後仲有d產後抑鬱
唔中意個細仔
之後佢老公比左錢佢去減
修左d之後個人至精神返
我睇過書
話如果我地係6~7個月果陣去影下大肚相
感覺一下果時做準媽媽偉大既感覺
咁就 ...


如果我6-7個月時,唔係肥腫難分,我會搵人映大肚相架 !
留返回憶俾自己,又可以俾BB睇返嘛 !!


大宅

積分: 3104


1736#
發表於 08-1-25 13:47 |只看該作者

回覆 #1731 CheukC9 的文章

如果你諗住係私家生
就係政府睇一次
抽左血就夠
佢地如果有咩問題都會主動打比你架
唔洗2邊去啦^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1737#
發表於 08-1-25 13:47 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:33 發表
CHERRY B,都好丫,咁重要既日子放縱下,
我就慘勒,嚟緊結婚週年,都淨係想老公帶我去食壽司魚生,因為有咗之後冇食過,好想食呀...不過,老公唔多贊成,怕生冷喎...:;pppp: ...


你老公都想你同bb好架ma,乖啦...忍下口啦!:D


大宅

積分: 4063


1738#
發表於 08-1-25 13:47 |只看該作者
你地好勁呀. 一朝已經傾左咁多計. :-P
我呢個0808係意外. 係結婚週年去旅行既意外. 當我老公知道個刻. 佢既反應開心過我幾百倍. 其實原意計劃出年至有bb既. 但既然呢份係上天比我地既結婚週年禮物. 我地都好樂意接受.

金奇異果我成日見百佳有得賣架. 頭尾尖尖地. 味道好甜.
今日真係好凍.. 出街買飯食我都覺得好凍.

oliver oil我响屈氏士買左. 專搽body既. 10幾蚊支. 但我近幾個week都無搽. 因為成日食完嘢覺得好頂胃. 唔多舒服. 無心机再搽. 或者遲d再搽番先.


大宅

積分: 3104


1739#
發表於 08-1-25 13:50 |只看該作者

回覆 #1735 CherryB 的文章

睇書話
6~7個月係最好時機
因為個肚已經好明顯
而我地果時身手仲好敏捷
如果可以既話就係自己home同老公一齊影
同佢講要影全家幅
咁佢就會更愛呢個時候既我地啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1740#
發表於 08-1-25 13:50 |只看該作者
係呀...講開有感情,你哋唔介意,我懶得四圍走...

如果用日子計,應該今日係9週,但係尋晚照超聲波就應該今日係8週,遲咗足足1週。但係預產期就只係遲5日,都唔知點解? ?-(

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:44 發表


公喜o西呀...真係鄧你開心呀! 雖然o個日老公唔得閒陪我,但我聽到bb嘅心跳聲都眼濕濕架,所以我o地要好好珍惜我o地既bb.

唔出奇架,我仲勁,用我last m計同醫生用bb size計出黎差左接近3個weeks,不過我m一向唔準,遲排 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo