wyl,
我唔敢肯定博客來是否最平,其實佢係店中店....佢都係係康是美拎貨嫁!!!
其實如果平過hk5/塊,我覺得平嫁喇!!!
我通常會係博客來訂我的美麗日記,是因為...齊款齊貨,訂咗就一定有...而自己去康是美就要睇彩數,不必有你想要ge款,又咁講...仲會嘥咗時間去搵添!!!
我教你一個衰仔方法(那,事前聲明我無做過嫁),你可以訂咗,但到達後去門店睇下有無大特價,如果真係好平...咁咪唔好去7-11取貨囉,你又未比錢
原文章由 wyl 於 08-12-4 15:22 發表 
我諗住順邊格埋康是美個價, 點知搵唔到, 所以冇得格價lu~~~其實博客來係咪應該會平過康是美? 如果係我就係博客來訂罷了~
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png