親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


子爵府

積分: 12743


1721#
發表於 08-12-4 14:06 |只看該作者
請問以下地方應該預逗留幾多時間呢?

1. 國父紀念館
2. 中正紀念堂
3. 九份
4. 淡水
5. 育樂中心


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1722#
發表於 08-12-4 15:22 |只看該作者
我諗住順邊格埋康是美個價, 點知搵唔到, 所以冇得格價lu~~~其實博客來係咪應該會平過康是美? 如果係我就係博客來訂罷了~

原文章由 fi-fi 於 08-12-4 12:45 發表
wyl,

你去博客來度訂喇!!!

http://search.books.com.tw/exep/prod_search.php?cat=all&key=%A7%DA%AA%BA%AC%FC%C4R%A4%E9%B0O


複式洋房

積分: 444


1723#
發表於 08-12-4 15:36 |只看該作者
fi-fi
台北北投美代溫泉飯店回覆左我啦
泡湯兌換券僅能使用湯泉風呂泡湯1小時!無套房設備!
泡湯無接受預約,請您直接到飯店洽詢!


男爵府

積分: 9345


1724#
發表於 08-12-4 19:27 |只看該作者
wyl,

我唔敢肯定博客來是否最平,其實佢係店中店....佢都係係康是美拎貨嫁!!!

其實如果平過hk5/塊,我覺得平嫁喇!!!

我通常會係博客來訂我的美麗日記,是因為...齊款齊貨,訂咗就一定有...而自己去康是美就要睇彩數,不必有你想要ge款,又咁講...仲會嘥咗時間去搵添!!!

我教你一個衰仔方法(那,事前聲明我無做過嫁),你可以訂咗,但到達後去門店睇下有無大特價,如果真係好平...咁咪唔好去7-11取貨囉,你又未比錢

原文章由 wyl 於 08-12-4 15:22 發表
我諗住順邊格埋康是美個價, 點知搵唔到, 所以冇得格價lu~~~其實博客來係咪應該會平過康是美? 如果係我就係博客來訂罷了~

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1725#
發表於 08-12-4 19:28 |只看該作者
jessiashek,

我估免費果d...全部都應該是"大眾池"!

原文章由 jessiashek 於 08-12-4 15:36 發表
fi-fi
台北北投美代溫泉飯店回覆左我啦
泡湯兌換券僅能使用湯泉風呂泡湯1小時!無套房設備!
泡湯無接受預約,請您直接到飯店洽詢!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3333


1726#
發表於 08-12-4 19:31 |只看該作者
Hi all

我返嚟啦,so far 都幾好!

多謝晒咁多媽咪的幫忙,一切也很順利!

fi-fi, thank you 你介紹神旺,比想像中好,最正係位置好,捷運隔離!


大宅

積分: 3333


1727#
發表於 08-12-4 19:34 |只看該作者
原文章由 wyl 於 08-12-4 15:22 發表
我諗住順邊格埋康是美個價, 點知搵唔到, 所以冇得格價lu~~~其實博客來係咪應該會平過康是美? 如果係我就係博客來訂罷了~


康是美而家有 d 係做 promote,就好似係之前有媽咪同我講咁的價!(我在11月頭去買的價錢NT378(要買2)10片,另有2片庄買 (NT99)買一送一。另有幾款買2包送1包)

我 11月尾去,普通款(好似薰衣草蘋果、紅酒、納豆)就NT378一盒,一盒有10片(但一買要買2盒),

另外最新出果3(山茶花/白松露/白金),一盒6片,要NT370一盒(買兩盒送一盒)







[ 本文章最後由 mama55 於 08-12-4 19:40 編輯 ]


大宅

積分: 3333


1728#
發表於 08-12-4 19:45 |只看該作者
原文章由 jenniferkwok 於 08-12-4 10:28 發表
101我唔會專登上去lor, 不過諗緊去101上面間欣葉定忠孝個間之麻


我都有去,不過因為我有免費 coupon!如果無,我係唔會去,因為要買票,為返成100元港幣一個大人,so 都幾貴!況且101其實只係好似 d 觀光塔咁,無乜嘢睇!


大宅

積分: 3333


1729#
發表於 08-12-4 19:47 |只看該作者
今次cny我就會試....摩克動力
http://tw.myblog.yahoo.com/moccapower/


我都有 book 佢地,真係幾好!明碼實價,準時、又有禮!


男爵府

積分: 9345


1730#
發表於 08-12-4 19:51 |只看該作者
Yes,要睇夜景....香港太平山山頂都有喇,靚好多~
我寧願去....書局打書釘好過!!!


原文章由 mama55 於 08-12-4 19:45 發表


我都有去,不過因為我有免費 coupon!如果無,我係唔會去,因為要買票,為返成100元港幣一個大人,so 都幾貴!況且101其實只係好似 d 觀光塔咁,無乜嘢睇! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1731#
發表於 08-12-4 19:52 |只看該作者
咁我放心喇...so far我聽到的評價...都幾好!!!

原文章由 mama55 於 08-12-4 19:47 發表
今次cny我就會試....摩克動力
http://tw.myblog.yahoo.com/moccapower/


我都有 book 佢地,真係幾好!明碼實價,準時、又有禮!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1732#
發表於 08-12-4 20:17 |只看該作者
哈哈! 明白哂! 你個方法雖然蠱惑咗啲, 不過好實用

原文章由 fi-fi 於 08-12-4 19:27 發表
wyl,

我唔敢肯定博客來是否最平,其實佢係店中店....佢都係係康是美拎貨嫁!!!

其實如果平過hk5/塊,我覺得平嫁喇!!!

我通常會係博客來訂我的美麗日記,是因為...齊款齊貨,訂咗就一定有...而自己去康是美就要睇彩數, ...


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1733#
發表於 08-12-4 20:18 |只看該作者
唔該哂你報料!!!!!

原文章由 mama55 於 08-12-4 19:34 發表


康是美而家有 d 係做 promote,就好似係之前有媽咪同我講咁的價!(我在11月頭去買的價錢NT378(要買2盒)各10片,另有2片庄買 (NT99)買一送一。另有幾款買2包送1包)

我 11月尾去,普通款(好似薰衣草、蘋果、紅酒、納豆)就NT378 ...


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1734#
發表於 08-12-4 20:51 |只看該作者
原文章由 mama55 於 08-12-4 19:47 發表
今次cny我就會試....摩克動力
http://tw.myblog.yahoo.com/moccapower/


我都有 book 佢地,真係幾好!明碼實價,準時、又有禮!

剛看了他的blog...他扮汪東成去接香港客人機
好好笑咧..
唔知果位生日的hk客人..是否我地bk的媽咪呢?

下次如果我book這架車...我想要名命中入面的紀社長(阮經天)look哈哈


男爵府

積分: 9345


1735#
發表於 08-12-4 21:03 |只看該作者
吓!!!有得揀嫁!?...我又要搵個靚仔D嫁先!!!
或者...我唔要"明星"黎接機,可唔可以平D呢

原文章由 ABCD媽咪 於 08-12-4 20:51 發表

剛看了他的blog...他扮汪東成去接香港客人機
好好笑咧..
唔知果位生日的hk客人..是否我地bk的媽咪呢?

下次如果我book這架車...我想要名命中入面的紀社長(阮經天)look哈哈 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-4 21:14 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3333


1736#
發表於 08-12-4 22:27 |只看該作者
Hi, 我都出番 d 力先!

我有少少台北市立兒童育樂中心的相

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7uYl_0WRFRs6ni7KqMnM78K2_wD1SJllog--


大宅

積分: 3190


1737#
發表於 08-12-4 23:22 |只看該作者
Fi-fi

現在行程有改變, 請幫幫手!!

原本安排DAY 2) 野柳 ->> 九份 ->> 101 ->> 信義誠品
後來c6 覺得玩完野柳後去九份時間太趕啦&九份上次都到過, 所以不再去. 再改為...
DAY 2)野柳 ->> 基隆 (逗留1陣等火車) ->> 台北 ->>
信義誠品 ->> 101 ->> 大潤發 or 饒河街夜市

請問1)基隆火車站附近有無特別食館可一去? (食lunch)
2)另101有無公車去饒河街?
3)另101打的去大潤發約多少錢?

thanks!!


男爵府

積分: 9345


1738#
發表於 08-12-5 08:36 |只看該作者
mama55,

多謝分享!!!
個場比我想像中...新淨喎!!!
我囝一定係至愛果個"車場",佢好鍾意做小司機嫁...等我諗諗安排係邊一日先!!!

原文章由 mama55 於 08-12-4 22:27 發表
Hi, 我都出番 d 力先!

我有少少台北市立兒童育樂中心的相

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7uYl_0WRFRs6ni7KqMnM78K2_wD1SJllog--
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1739#
發表於 08-12-5 08:48 |只看該作者
請問1)基隆火車站附近有無特別食館可一去? (食lunch)
http://tour.klcg.gov.tw/index2.asp

2)另101有無公車去饒河街?
101大樓果邊就無喇,但市政府站有架藍7公車經饒河街,但我想話...的士都好快,轉個彎就到....不過我上次撞放工時間,塞左一陣車囉

3)另101打的去大潤發約多少錢?
我未試過,我估三四十蚊港幣囉


原文章由 joanlaw 於 08-12-4 23:22 發表
Fi-fi

現在行程有改變, 請幫幫手!!

原本安排DAY 2) 野柳 ->> 九份 ->> 101 ->> 信義誠品
後來c6 覺得玩完野柳後去九份時間太趕啦&九份上次都到過, 所以不再去. 再改為...
DAY 2)野柳 ->> 基隆 (逗留1陣等火車) -> ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


別墅

積分: 577


1740#
發表於 08-12-5 09:52 |只看該作者
原文章由 mama55 於 08-12-4 22:27 發表
Hi, 我都出番 d 力先!

我有少少台北市立兒童育樂中心的相

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7uYl_0WRFRs6ni7KqMnM78K2_wD1SJllog--




點去架呢度~可否介紹下
http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo