懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 378


1721#
發表於 08-11-11 17:01 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 16:50 發表


當然斟你玩啦! 有時我都有諗我會唔會早產變咗5月媽咪哩(因我預產期是6月2日), 唔緊要啦, 識多d朋友嘛 !
恭喜你見到小B。


Maria,多謝你呀...

見到胎囊only.. but 好開心, 知道bb growing 緊..

去咗總統果間shop 買咗好多野.. 1條牛仔褲,1條西褲, 4 條under, 1 個bra.. total $ 480.. 好抵

去埋屈人寺買肚紋膏, $ 15x.. 好乖, 日日搽!


大宅

積分: 3574


1722#
發表於 08-11-11 17:03 |只看該作者
弓起你呀...見到小b~~~
我地梗係會斟你玩la!學maria話...我都有機變5月媽媽呀~~~
大家既然有緣係度相識...又計咩6月定7月呀~~~


原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 15:23 發表
我返嚟啦~ 幾日冇上嚟...有排追MSG..

我上星期六終於見到小B啦.. 原來我遲排卵, 而家只得5 WEEK 咋..預產期變咗09年7月10日..你地仲斟唔斟我玩呀??

BOOK 緊養和,希望有位啦~ ...


大宅

積分: 3574


1723#
發表於 08-11-11 17:06 |只看該作者
yankii,
welcome呀~~~
終於都有6月尾生既媽媽出現la!!!
你係咪有左之後諗太多野攪到失眠呀?
定係就住就住d睡姿所以訓得唔好呀???
我都係知有左頭幾日先訓得唔好...不過好快就冇la...因為有左實在太攰la~~~~




原文章由 Yankii 於 08-11-11 16:47 發表
大家好,我是新來報到口家, 6月26日預產期.
7/11照到bb心跳.
好慘呀, 我失眠咗成個星期, 你口地會唔會失眠呀?


大宅

積分: 3574


1724#
發表於 08-11-11 17:08 |只看該作者
Maria,

中e都話我血氣虛呀~~~~
想問下..你除左食中藥...你仲有冇食d咩補下咁le????


原文章由 Maria 於 08-11-11 16:55 發表


會呀! 不過好彩唔係連續失眠, 通常隔幾日一次瞰啦! 你有冇特別諗d咩嘢而瞓唔到呀? 我通常係冇乜事半夜三点幾醒咗就眼光光到天光。中医話呢d係血虛。 ...


男爵府

積分: 6052


1725#
發表於 08-11-11 17:08 |只看該作者
我99佢地以前係大陸住架, 佢地係褔建沿岸住!

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 15:10 發表


c6要我介蟹...海鮮. 你99會有蟹湯咁攪野.
以前係海上人?


大宅

積分: 1244


1726#
發表於 08-11-11 17:13 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 09:49 發表
呢排天氣乾燥咗好多, 大家瞓醒起身時會唔會覺得個口同喉嚨好乾涸, 我就有喇, 但宜家大肚又唔知可以飲d咩潤吓?

仲有一個問題, 瞓瞓吓我會半身麻痺, 我諗係自己血氣唔好, 瞓覺運行得唔暢順所至。你哋宜家瞓覺係仰卧定 ...


我都係瞓瞓下左邊手會麻庳,成隻左手手臂至到無名指及尾指,有時一晚會庳兩次,庳醒左就fing下隻手,冇事再瞓過,我係仰卧o既,我諗住,大肚會抽筋,咁麻庳應該差唔多原因卦,所以冇理佢...


複式洋房

積分: 378


1727#
發表於 08-11-11 17:21 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 17:03 發表
弓起你呀...見到小b~~~
我地梗係會斟你玩la!學maria話...我都有機變5月媽媽呀~~~
大家既然有緣係度相識...又計咩6月定7月呀~~~


好野...

清宮圖準唔準呀?? 我CHECK 過係女呀~


別墅

積分: 535


1728#
發表於 08-11-11 17:22 |只看該作者
你第幾胎,我6月25日預產期不過我到而家都未去照第一次.

原文章由 Yankii 於 08-11-11 16:47 發表
大家好,我是新來報到口家, 6月26日預產期.
7/11照到bb心跳.
好慘呀, 我失眠咗成個星期, 你口地會唔會失眠呀?


別墅

積分: 627


1729#
發表於 08-11-11 17:23 |只看該作者

回覆 #3 菜菜子媽媽 的文章

菜菜子媽媽,
多謝你的回覆,可能係有左之後諗太多野攪到失眠...你口地會唔會半夜轉身時覺得全身抽搐?

你現在幾多week ar...好想同你們交流下心得...因為係第一胎...好緊張呀...


男爵府

積分: 5524


1730#
發表於 08-11-11 17:25 |只看該作者
原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 15:23 發表
我返嚟啦~ 幾日冇上嚟...有排追MSG..

我上星期六終於見到小B啦.. 原來我遲排卵, 而家只得5 WEEK 咋..預產期變咗09年7月10日..你地仲斟唔斟我玩呀??

BOOK 緊養和,希望有位啦~ ...


無所謂, 照傾啦


男爵府

積分: 5524


1731#
發表於 08-11-11 17:28 |只看該作者
原文章由 Yankii 於 08-11-11 16:47 發表
大家好,我是新來報到口家, 6月26日預產期.
7/11照到bb心跳.
好慘呀, 我失眠咗成個星期, 你口地會唔會失眠呀?


Relax d. 聽下音樂, 飲少少暖野先睡.
一定要休息多d.


別墅

積分: 627


1732#
發表於 08-11-11 17:30 |只看該作者

回覆 #2 lauyau 的文章

太好了,大家差唔多預產期..
1st 胎...你點解仲唔去照呀?我好心急等7/11照都等咗好耐...


男爵府

積分: 5524


1733#
發表於 08-11-11 17:31 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-11 17:08 發表
我99佢地以前係大陸住架, 佢地係褔建沿岸住!


OIC. 可能蟹就係佢地補鈣既秘方呢!
我想食都唔俾...話寒&毒wok.


男爵府

積分: 5524


1734#
發表於 08-11-11 17:35 |只看該作者
原文章由 Yankii 於 08-11-11 17:23 發表
菜菜子媽媽,
多謝你的回覆,可能係有左之後諗太多野攪到失眠...你口地會唔會半夜轉身時覺得全身抽搐?

你現在幾多week ar...好想同你們交流下心得...因為係第一胎...好緊張呀... ...


未試過抽搐,但有時手/腳會麻庳.

缺鈣會令人易抽筋, 快d補下鈣. 除左奶, 深綠植物, 豆腐, 沙甸魚,合桃都係高鈣食品. 康鈣C又得
Me too第一胎...好緊張


複式洋房

積分: 378


1735#
發表於 08-11-11 17:36 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 17:28 發表


Relax d. 聽下音樂, 飲少少暖野先睡.
一定要休息多d.


我好好瞓喎..日頭開工都想瞓 ZZZZZZ


別墅

積分: 627


1736#
發表於 08-11-11 17:46 |只看該作者

回覆 #10 菜菜子媽媽 的文章

omg, 血虛?即係咩呀? 一定要睇中醫?


大宅

積分: 3574


1737#
發表於 08-11-11 17:48 |只看該作者
我之前都check左係女架....
不過尋日去睇c+時...佢同我講...小b好似有d野突左出黎~~~
wah ~~~~~~~~~~~~~唔通係仔????
不過佢又話太細其實唔sure住...而且個度部機ma ma地...唔清楚~~~
其實仔女都ok...不過自己係偏向生女多d...因為可以扮靚ma...keke!!!
所以等多一個星期到..中e話可以幫我把到...而且去照oscar都可以睇得清楚少少~~~~




原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 17:21 發表


好野...

清宮圖準唔準呀?? 我CHECK 過係女呀~


大宅

積分: 3574


1738#
發表於 08-11-11 17:55 |只看該作者
咁你要relax下la...唔好想太多...而家bb都growing 緊la...你應該唔好太擔心..對小b都唔好架~~~

如果你真係發現自己有全身抽搐既話...真係要去搵個醫生check check好wow...全身抽搐姐係抽筋...會影響比bb既血流架!真係既話應該要check下係咪有其他問題 or 要食藥控制架~~~

血虛...我估都係唔夠血la...因為我本身有地貧...自己知一直都係唔夠血架la!!!所以而家盡量keep返好個飲食習慣...食足d營養...希望冇咁貧la!!!再加上之前6wks到有流過血...咪去睇中e lor...睇左個人係好d...精神d...好訓d!!!


原文章由 Yankii 於 08-11-11 17:46 發表
omg, 血虛?即係咩呀? 一定要睇中醫?


大宅

積分: 3574


1739#
發表於 08-11-11 17:59 |只看該作者
我又有聽過d人話...普通既蟹係可以食既...只係唔好食大閘蟹...因為大閘蟹先係寒涼wow!!!
不過有理冇理....咩蟹都唔得就穩陣d!!!
我個同事同我講...佢亞so就係陀個時冇介蟹...結果生個b出黎超跩wow...多手又多腳...keke~~~


原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 17:31 發表


OIC. 可能蟹就係佢地補鈣既秘方呢!
我想食都唔俾...話寒&毒wok.


複式洋房

積分: 378


1740#
發表於 08-11-11 18:00 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 17:48 發表
我之前都check左係女架....
不過尋日去睇c+時...佢同我講...小b好似有d野突左出黎~~~
wah ~~~~~~~~~~~~~唔通係仔????
不過佢又話太細其實唔sure住...而且個度部機ma ma地...唔清楚~~~
其實仔女都ok...不 ...


菜菜子媽媽, 你11 WEEK 都照到仔OR 女架啦? 咁早??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo