在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


1721#
發表於 08-12-9 11:21 |只看該作者
我返黎喇, 昨天放假去照胃鏡,幾年照一次,真係慘.

工展會好多人架喎,不過去年我都有去,10蚊都慳返,因為送既

今年要同呀女去影燈飾,話晒第一年嘛


禁止訪問

積分: 33575


1722#
發表於 08-12-9 11:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1723#
發表於 08-12-9 12:31 |只看該作者
貓姐你個氣管好番晾未? 貓仔見你甘辛苦有冇乖d?
又lunch hour lu

原文章由 貓姐 於 08-12-9 11:45 發表
仲咩事要去照胃鏡既? 照胃鏡好辛苦喎


禁止訪問

積分: 33575


1724#
發表於 08-12-9 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7268


1725#
發表於 08-12-9 14:38 |只看該作者
午安呀!今朝好忙, 所以e+先得閒上黎。

貓姐, 你仲未好番呀? 有冇試吓睇中醫呀, 食咁多西藥好燥嫁, 睇中醫調理吓啦!


禁止訪問

積分: 33575


1726#
發表於 08-12-9 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1727#
發表於 08-12-9 14:53 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-9 12:42 發表
今次病, 一共睇左4次e生, 宜家叫做冇咁咳
但夜晚條順都係冇日頭咁順.
貓仔? 乖??? no la, 佢只係識叫我乖d, 快d食藥, 叫我食藥唔洗喊(因為佢會喊), 叫我飲多d水..... 總知, 貓仔病時我地講過d咩, 佢宜家叫 ...


咁佢都好乖喎


伯爵府

積分: 17810


1728#
發表於 08-12-9 14:54 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-9 11:45 發表
仲咩事要去照胃鏡既? 照胃鏡好辛苦喎


以前既事..因為做過食導手術仔,所以定期要驗下d組織


別墅

積分: 732


1729#
發表於 08-12-9 15:02 |只看該作者

回覆 #1 貓姐 的文章

:;pppp: 大家好,原來呢到有個甘好的地方的,我依家先知道,所以加入大家呢個大家庭


禁止訪問

積分: 33575


1730#
發表於 08-12-9 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1731#
發表於 08-12-9 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 33575


1732#
發表於 08-12-9 15:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1733#
發表於 08-12-9 15:26 |只看該作者
甘好記性,都唔知好嬲定好笑
夜晚天氣涼ma,你着多件衫,護住條頸

原文章由 貓姐 於 08-12-9 12:42 發表
今次病, 一共睇左4次e生, 宜家叫做冇咁咳
但夜晚條順都係冇日頭咁順.
貓仔? 乖??? no la, 佢只係識叫我乖d, 快d食藥, 叫我食藥唔洗喊(因為佢會喊), 叫我飲多d水..... 總知, 貓仔病時我地講過d咩, 佢宜家叫 ...


禁止訪問

積分: 33575


1734#
發表於 08-12-9 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1735#
發表於 08-12-9 17:16 |只看該作者
貓姐 :
哈哈,次次見貓仔幅相,好鬼搞鬼
係呢,聖誕節你又會將佢打辦成咩呀 ?!


禁止訪問

積分: 33575


1736#
發表於 08-12-9 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1737#
發表於 08-12-10 08:58 |只看該作者
早呀 各位

今日我好精神,因為昨晚10點瞓左,前晚呀女成日喊醒,昨晚就乖乖...今日食飯可以出去行下trendland 喇


貓姐 :
你點會諗吾到同貓仔辦咩野喎....你之前講過,以家吾玩下,遲d佢吾俾你咁樣舞佢架喇...哈哈


禁止訪問

積分: 33575


1738#
發表於 08-12-10 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1739#
發表於 08-12-10 09:41 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-10 09:25 發表
早晨!!
我就係唔知咩做型好囉, 我想買個鹿頭cool比貓仔, 又想快快手去織頂聖誕冷帽比貓仔, 又想搵下有冇聖誕親子裝...... 我仲煩緊點攪好呀


媽咪 :
你都好多野想喎.....


禁止訪問

積分: 33575


1740#
發表於 08-12-10 09:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo