懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1721#
發表於 08-12-10 23:29 |只看該作者
放病假lor,好彩暫時有免炒金牌

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 23:26 發表

咁您係咪放病假還是冇做野.. 聽下903 relex


複式洋房

積分: 373


1722#
發表於 08-12-10 23:29 |只看該作者
[
您開頭同我一樣都係16/7,現我今個星期六去c + check , 到時唔知會唔變



quote]原文章由 ~傻小奀~ 於 08-12-10 11:45 發表



各位好呀~
我last M come 1st day 係10月9日, 本來醫生話個預產期係7/16, 但11/29睇完婦科後, 醫生話我受孕期應該遲左, 新預產期應為7/28. 同埋當日已經見到bb心跳啦!
而家大約7wks
醫生叫我12/20再去 ... [/quote]


複式洋房

積分: 373


1723#
發表於 08-12-10 23:31 |只看該作者
我又係超痕


原文章由 Bean0602 於 08-12-10 21:20 發表
請問有冇邊隻肚紋膏好用架? 我宜家已經開始痕啦, 要買囉!


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1724#
發表於 08-12-10 23:36 |只看該作者
而家已經停血, 所以好開心, 之前已小產兩次, 所以今次雖然緊張, 但仍努力平常心對待
原文章由 makfr 於 08-12-9 23:27 發表

記住要休息多d & relax d ar!


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1725#
發表於 08-12-10 23:37 |只看該作者
Thank you.

原文章由 sheetaada 於 08-12-9 23:29 發表

waffle:你要加油ar


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1726#
發表於 08-12-10 23:42 |只看該作者
我都想去公展會執平貨, 我老公話等今個月尾睇下情況點先決定比唔比我去. 
原文章由 tsingmao 於 08-12-10 09:32 發表

你就好la 我now sin week 7 o乍.. 重有排. 想去公展會ar.. 唔知老公肯唔肯同我去..


複式洋房

積分: 373


1727#
發表於 08-12-10 23:42 |只看該作者
我可能keep 住做 yoga. 您們到時 after 3 months, 做多d cat pose.. 我現 part time 教yoga, 完埋個course後 我就唔教住..之前我都有教孕婦 yoga. d ma ma 上完後都說好左好多, 冇咁辛苦


原文章由 caca06 於 08-12-10 16:16 發表
我都係呀!特別係腰痛:;pppp:


複式洋房

積分: 373


1728#
發表於 08-12-10 23:44 |只看該作者
您要加油呀 waffle..聽下歌relex 下.

原文章由 waffle 於 08-12-10 23:36 發表
而家已經停血, 所以好開心, 之前已小產兩次, 所以今次雖然緊張, 但仍努力平常心對待


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1729#
發表於 08-12-10 23:46 |只看該作者
我10wk lar, 有扯下扯下, 但只在左邊, 因小b在左邊ma. 我feel到, 後來醫生都話係
原文章由 TY33819 於 08-12-10 09:54 發表




我最近都有抽/斜的痛,星期日同過幾個朋友講,佢話大概10周開始,胎盤又會再脹大比 bb 發展,所以會有呢 d 痛,只要無見紅都 ok wor。我聽完都放心d,因為,之前係痛到想成個人"屈"埋 ga ...


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1730#
發表於 08-12-10 23:52 |只看該作者
係唔係因為你心臟有事所以要去瑪麗做產檢, 贊育d姑娘話要特別照顧才去瑪麗做產檢

原文章由 tsingmao 於 08-12-10 10:44 發表

我係8/12 已經係仁安做產檢果時已經見到心跳, 1月2日去瑪麗做產檢.


複式洋房

積分: 373


1731#
發表於 08-12-10 23:54 |只看該作者
我又係在左邊, 我近排扯多左 我就8 week law.. 我d皮膚超差


原文章由 waffle 於 08-12-10 23:46 發表
我10wk lar, 有扯下扯下, 但只在左邊, 因小b在左邊ma. 我feel到, 後來醫生都話係


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1732#
發表於 08-12-10 23:54 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:54 發表
其實係咪一定要去健康院?? 我只係唸住去c+就算....


其實兩邊都有好處架...因為健康院會免費幫你check好多野既...例如:地中海貧血呀..乙型肝炎.....etc...如果呢d你去c+都要收錢既...咁同埋你去健康院check左政府有你record會好d....好似touchwood你係街度暈左都知道原來你既身體狀況係點樣...因為政府唔會幫你搵番c+醫生d資料架嘛.....還掂都唔洗錢但保障又多左喎...唔怕麻煩既我會建議去架
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1733#
發表於 08-12-10 23:59 |只看該作者
靚爆鏡媽咪 : 我d皮膚都係呀....從來未試過生一d大粒既暗瘡..但現在居然生左係個人中度....極度樣衰呀....根住d毛孔又好似變大左咁喎
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1734#
發表於 08-12-10 23:59 |只看該作者
小米媽,
我上年份工都有個無良女阿頭, 後來我小產了, 為了生小b 決定轉工, 雖然今次都作小產放了4wk多病假, 但就唔駛聽埋d難聽説話. 人工雖然少d, 都值得

原文章由 小米媽 於 08-12-10 12:13 發表

好耐無上黎喇, 一上黎就已經多左成二十幾頁真係好勁勁呀 因為之前我成日都作嘔同頭暈上網都上唔到呀...所以miss左好多野tim...現在小米已經8w2d喇..黎緊星期六希望可以睇到心跳喇 琴日岩岩辭左職因 ...


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1735#
發表於 08-12-11 00:04 |只看該作者
waffle :我呢份工都係好小人工架...我仲特登搵d junior可以唔洗咁大壓力既...點知都受到咁既對待...真係好激氣呀 不過呢...今日第一日唔洗番工既日子, 唔知係咪個人輕鬆左呢...平時番工果陣日日都好暈又想嘔架嘛...再加無胃口既...但今日好有胃口呀, 由朝食到晚...而且仲要無咩想嘔同頭暈tim!!! 今日真正感受到原來食到野都係一個福份黎架
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1736#
發表於 08-12-11 00:07 |只看該作者
初初係會成日放屁, 我而家10wk就唔放啦

原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:37 發表

我自己本身比較高大 (兼肥 - 我老公話嘅),所以平時已經好難買褲,而家仲難,可能要叫人响外國幫我買,跟住寄俾我,但而家就嚟Christmas,寄都有排至收到....

仲有最近唔知點解我唔係好去到廁所,但就不停放屁.... so 尷尬.... 唔 ...


複式洋房

積分: 373


1737#
發表於 08-12-11 00:12 |只看該作者
小米媽
係呀..我又d 毛孔勁粗.. d 人話生仔係咁 wor. 我有3 個fd之前陀仔時又係勁差.. 但我另一個fd佢陀仔時個樣好靚. 我開頭仲以為佢生女, 但最終都係仔來wor..其他生女的fd. 都係大肚時皮膚好好


原文章由 小米媽 於 08-12-10 23:59 發表
靚爆鏡媽咪 : 我d皮膚都係呀....從來未試過生一d大粒既暗瘡..但現在居然生左係個人中度....極度樣衰呀....根住d毛孔又好似變大左咁喎


大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1738#
發表於 08-12-11 00:12 |只看該作者
可能我食住d安胎藥(荷爾蒙), 所以皮膚暫時okay

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-10 23:54 發表

我又係在左邊, 我近排扯多左 我就8 week law.. 我d皮膚超差



大宅

積分: 4600

好媽媽勳章


1739#
發表於 08-12-11 00:19 |只看該作者
小米媽,
我而家份工都係做junior ja 輕鬆好多, 上兩個月舊公司揾我返去做加我30%人工, 好彩我堅持拒絕, 否則都keep唔住小b

原文章由 小米媽 於 08-12-11 00:04 發表

waffle :我呢份工都係好小人工架...我仲特登搵d junior可以唔洗咁大壓力既...點知都受到咁既對待...真係好激氣呀 不過呢...今日第一日唔洗番工既日子, 唔知係咪個人輕鬆左呢...平時番工果陣日日都好暈又想 ...


複式洋房

積分: 373


1740#
發表於 08-12-11 00:22 |只看該作者
咁您開頭係咪都差左 ? 現我真係勁樣衰.. 好似時常病樣咁..好殘個樣.皮膚克左..現又冇衫著..著咩到肥..原來阿媽真偉大


原文章由 waffle 於 08-12-11 00:12 發表
可能我食住d安胎藥(荷爾蒙), 所以皮膚暫時okay

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo