原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:54 發表 
其實係咪一定要去健康院?? 我只係唸住去c+就算....
其實兩邊都有好處架...因為健康院會免費幫你check好多野既...例如:地中海貧血呀..乙型肝炎.....etc...如果呢d你去c+都要收錢既...咁同埋你去健康院check左政府有你record會好d....好似touchwood你係街度暈左都知道原來你既身體狀況係點樣...因為政府唔會幫你搵番c+醫生d資料架嘛.....還掂都唔洗錢但保障又多左喎...唔怕麻煩既我會建議去架
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>