跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16977


1721#
發表於 04-10-7 17:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom
契媽應該識~ :mrgreen:


子爵府

積分: 14040


1722#
發表於 04-10-7 17:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe,
not KCR station ah~ is MTR station ah~ They don't have display for this set right now~ :-| BTW, you may also consider "magic box" - red box, yellow box, green box, blue box tim~ They are a bit similar to the one I said or oxford reading tree ga~ For details, you may visit 好書分享 or call me directly la~
妹妹1歲la~


大宅

積分: 1548


1723#
發表於 04-10-7 17:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom:你之前冇e個問題發生?你攪過咩黎?
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 16977


1724#
發表於 04-10-7 17:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽,
妳係讀part time?讀成年,好有恆心wow~不過,始終同full time student果時學有好大分別,無論係心態同精神上,所以5可以比較


子爵府

積分: 14040


1725#
發表於 04-10-7 17:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom, M&A mom,
I don't know ah~ I'm computer idoit! I think Daddy knows 既~
小BMom 寫道:
m&amom
契媽應該識~ :mrgreen:
妹妹1歲la~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1726#
發表於 04-10-7 17:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小b mom>>
今日仲
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 14040


1727#
發表於 04-10-7 17:18 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom,
It's becoz Daddy took the courses with me ma~ There were 4 levels ga ~
妹妹1歲la~


伯爵府

積分: 16977


1728#
發表於 04-10-7 17:19 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom,
happy 9th anniversary~ :mrgreen:


子爵府

積分: 13774


1729#
發表於 04-10-7 17:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom: 原來今日係9週年既大日子~恭喜!!恭喜!!


伯爵府

積分: 16977


1730#
發表於 04-10-7 17:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽,
ic~

m&amom,
哥哥係邊樹學琴,遠5遠?


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1731#
發表於 04-10-7 17:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom > 大日子, 大大鍋, 幾應節呀 :mrgreen:
講下笑, 5係落井下石, 今晚1於攪大佢啦


伯爵府

積分: 16977


1732#
發表於 04-10-7 17:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人,
妳醒啦~


子爵府

積分: 14040


1733#
發表於 04-10-7 17:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom,
Happy anniversary~
妹妹1歲la~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1734#
發表於 04-10-7 17:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽>>
禁就要麻煩你問
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1735#
發表於 04-10-7 17:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

高人: 起身喇


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1736#
發表於 04-10-7 17:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小mom > 未呀! 我人重o係bangkok :mrgreen:

都冇zzzz過, 2點至落街食野, 又由於時間關係同左cissy去剪髮(平時係婆婆到我家姐剪), 番黎又服侍佢洗頭沖涼食野zzz.....d 相都未download, 哎!


子爵府

積分: 14786


1737#
發表於 04-10-7 17:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A Mom: Happy Anniversary!


子爵府

積分: 14040


1738#
發表於 04-10-7 17:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom,
According to the bk mom, OST is extracted from ORT. Hence either buy one of them but not both is ok~ OST has more books than ORT (if my memory is correct :-P)
妹妹1歲la~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1739#
發表於 04-10-7 17:34 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


大宅

積分: 1548


1740#
發表於 04-10-7 17:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

M&A mom: 9週年,恭喜!恭喜!恭喜你有喜 咁就緊係唔煮出街食啦~食餐勁ge沖喜佢,就冇病冇痛
歲軒軒係隻 軒軒的網頁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo