跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17688


1721#
發表於 04-12-8 10:27 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

TW,
重有當歸呀!


男爵府

積分: 7640


1722#
發表於 04-12-8 10:41 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

pekkle女,
囡囡今朝點呀? 希望佢冇事啦.

pekkle女 寫道:
茵, 草本,

elise 撞到個位紅晒囉 聽日先知會變成點


男爵府

積分: 7640


1723#
發表於 04-12-8 10:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

rita,
有時BB食食下甩咀, 都有可能係佢食得急, 想透透氣咋!
我隻小B都會有咁既情形架,
雖然我未試過好似CK一邊餵奶, 另一邊pump奶
我估都係熟能生巧, 加油啦...你一定好似CK咁做到!

ritalovebaby 寫道:
ck

how can you train yourself to feed one side and pump another side. I have tried but my baby always 甩咀 so it is difficult for me to manage well.


侯爵府

積分: 23951


1724#
發表於 04-12-8 11:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

早晨, 我而家累到死, 琴晚亞女由3am 扭到7am, 抱住sleep, 放底就cry, 而家一屋三個大人 (我, 老公和我mami) 都非常

Tingwai and Chu ma
Will send the file to you later.

Chun Ma,
駿駿的扁平足問題好common, 唔使太擔心! 今日睇完Doctor 睇下有咩講!


侯爵府

積分: 21537


1725#
發表於 04-12-8 11:25 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Car Man,
Elise個頭仔無事嗎?

chun ma,
唔好太擔心駿駿啦!


大宅

積分: 1221


1726#
發表於 04-12-8 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
ky, 換過盤水就一定啦, 冇奶油用c水幫個仔沖涼架.
不過問題係我驚自己唔夠fast, 涷親梓希啫.

講開滿月個晚....大家都好開心.......尤其我老豆........在座除咗梓希的1.5歲同3.5歲的表姐之外, 都好似冇mu邊個冇抱過佢............不過梓希都好合作, 全程冇mu點喊過, 但一返到屋企就立即來料. 原來佢真係choose人來"hub".... :evil:


梓希爸爸,
個日見你post左沖涼呢個難題,我第日即刻問陪月姐姐點處理,佢話而家凍,換水會凍親bb。所以佢幫bb沖涼會另外有一小盆水放旁邊,如果bb去大大就用盆水。但要慢慢淋落去,唔好嚇親bb。:mrgreen:

我都覺得bb專選爸爸媽媽黎hub :evil:


男爵府

積分: 6998


1727#
發表於 04-12-8 11:41 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

hi all...近日發覺阿b尿尿同cc都好嗅,尤其係尿尿,唔知係咪好熱氣呢,怎辦? ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 6998


1728#
發表於 04-12-8 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all....近日好乾燥,阿b個咀仔都乾乾地,係咪同佢搽潤唇膏就ok? ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 6152


1729#
發表於 04-12-8 12:06 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

kyleung 寫道:
Joe & Car Man:
希望你地個奶奶唔再不斷為小BB加衫啦!
真係熱出熱fai 架!!
[quote]
monster_mummy 寫道:
咁要教下老人家摸後尾"浸"
[/quote] :cry: :cry: :cry: 完全無哂意見,,


男爵府

積分: 6152


1730#
發表於 04-12-8 12:18 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

happy_mather,,,,,,,,我又想問$151.2係邊隻奶粉呀,我又想訂,可吾可以send埋比我,[email protected]

ymc,,,,,,我都吾知我奶奶,總之佢成日講吾夠衫著啦,買大過佢又吾同佢著,等到O岩先著,咪成日要我姑奶走去買囉,而家D長和尚袍又話全都吾要,係咁著幾件背心同套裝,收埋收埋D衫吾著都吾知為乜,我摸過BB無出汗,都OK瓜不過第日會怕凍D囉,

chunma,,,,,,,,偏平足吾洗怛心,我同我細老都係,完全無影響到日常生活,(係女仔著鞋無咁靚),其中正係有一樣係攪到我細老考吾到差佬,(都吾明點解)


男爵府

積分: 6152


1731#
發表於 04-12-8 12:20 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

pekkle,,,,我到而家重未有M黎,乜你咁吾小心呀,吾洗喊,BB吾會怪你既,我係醫院個陣因手甲太長,吾小心整到BB個袋袋,痛到佢陣一陣TIM呀,, (講起都有D內夠)


男爵府

積分: 6152


1732#
發表於 04-12-8 12:21 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

snowman ,,要比多D水水比BB飲啦,


子爵府

積分: 12555


1733#
發表於 04-12-8 12:30 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

hi,
各位靚媽午安!

car man,

BB今日冇事嗎?你唔好介懐呀!你又唔係有心係咪!
不過下次你唔想BB食完藥跟住食奶嘔,就將食藥時間早一個鐘,半個鐘都係少D,一個鐘後至食奶。慢慢嚟啦,嘔都唔怕嘅,唔駛咁驚,最多咪補奶。我以前都係D細路一病,食藥嘅話就'呢噤hair,又喊到拆天,但慢慢就慣。
唔好唔開心呀!笑返呀!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1734#
發表於 04-12-8 12:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

happy_mother ,

我都係唔訂,因為我想同欣欣轉奶粉,唔好意思。
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1735#
發表於 04-12-8 12:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

雪人:
呢個問題都有問過健康院姑娘
佢地suggest用 Olive Oil 好過就算係專for baby的潤唇膏喎!


侯爵府

積分: 24274


1736#
發表於 04-12-8 13:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今日又係我被打柴日!!
尋日意圖將謙謙食奶時間拖長少少,將24:00果餐拖到去01:00,將06:00果餐推前05:00,可以skip 03:00果餐
好理想!
點知佢01:00食飽飽之後
02:30又叫食!攪錯??? ?-( ?-(
於是03:00都係要餵一餐
餵完佢又鬼打都冇咁精神!
我連阿仙奴場波都睇哂,佢都係眼仔6-6!又係咁!
唯有整喊佢,倦倦地,真係訓到,不過不到10 mins又札醒喊過....

結果,Happy-mother,我勁過你,我被佢由24:00玩到06:00奶奶接更... 成晚我又冇得訓... 好謝... 好想嘔....
:-( :-( :-( :-( :-( :-(

又要叫奶奶幫我頂09:00果更,好冇用.
不過都只可以由06:00訓到10:30.
一個產婦再只係訓我4粒鐘
好快會屎.......

再係咁我真係支持唔住!


大宅

積分: 4607


1737#
發表於 04-12-8 13:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hapyy_mother
不如果 list send 晒比所有 members, 唔駛逐個逐個 send. 因為我都想要, hehe thanks.


大宅

積分: 4607


1738#
發表於 04-12-8 13:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今日我都勁眼瞓, 等陣要去叉叉電先..


大宅

積分: 4607


1739#
發表於 04-12-8 13:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck
唔記得讚你, 你好 "近" 呀, 有咩方法可以儲咁多?? .... 我隻囡呢排食得好密, 我諗我都未必可以有多餘o既奶去儲... 下星期滿月, 仲要攪兩 days, 跟著又聖誕節, 會出街 lan (好耐冇 lan 街 la :cry: :cry:), 都係時候要 keep 貨 la


子爵府

積分: 12555


1740#
發表於 04-12-8 13:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
呢幅大頭相謙謙好瘦(反話)呀!
我相問Olive oil 係買邊隻?

謙謙咁曳曳'蝦'媽咪,等Ada ee 打下 Pet Pet 至得。
謙謙唔好'蝦'媽咪喇,你媽咪好辛苦o架。你再曳Ada ee會打Pet Pet o架!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo