懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27235

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1721#
發表於 09-7-30 15:03 |只看該作者
Hi !

報到先, 我都係預產期3月21日(不過自己計, 仲未照)
唸住費事side $$, 遲d8wk先照(要8月中). 呢次係第2胎, 都係廣華生.

照結構: 係ah, 要先到先得! 我上胎好彩早排, 就有得照, 呢次真係吾知有無? 好似聽人講, 係葵芳既張醫生都幾好, &幾平. 可以考慮.

原帖由 ioltam 於 09-7-30 11:54 發表
我呀.... 預產期3月21日....

你地呢?

第一次產檢9月24日...

有冇人知邊度可以照結構? 廣華張紙寫住未必包...


大宅

積分: 1283


1722#
發表於 09-7-30 15:10 |只看該作者
原帖由 Jamie0730 於 09-7-30 14:24 發表
你就好啦, 唔使咁煩。 我就比佢o地煩死啦!
我等星期六睇完c+取埋e生紙就去廣華book, 我諗可能都要排到10月


我上星期六去排已經排到10月喇...


公爵府

積分: 27235

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1723#
發表於 09-7-30 15:14 |只看該作者
佢地真係吾駛睇地址ga, 只要你講得出地址係佢個區就得. 可能吾同姑娘,吾同la.

原帖由 Jamie0730 於 09-7-30 14:24 發表
你就好啦, 唔使咁煩。 我就比佢o地煩死啦!
我等星期六睇完c+取埋e生紙就去廣華book, 我諗可能都要排到10月


大宅

積分: 2291


1724#
發表於 09-7-30 15:21 |只看該作者
點止ar..仲有海膽....吞拿魚魚腩turo....溫泉蛋 .... 長腳蟹... 點忍ar....



原帖由 jcatcat 於 09-7-30 12:19 發表


去日本好難忍喎...唯有食多啲拉麵啦...日本啲拉麵都好好味~


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1725#
發表於 09-7-30 15:23 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-30 14:17 發表
咁鈣質又點補呀?我最怕係呢樣.. 冇鈣冇鈣冇鈣,好驚~~

yup,同意,我妹都係餵人奶的,好輕鬆,可能佢係全職媽咪會好好多!但我呢d 返工的真係難d lu~~~ 我friend 返工都係餵咗1個月已經放棄,因為好懶去泵奶,佢話一次起碼都要用15-2 ...


我囡早產飲奶都唔夠鈣長牙, 人地孖b 媽咪教我比鈣水佢飲,立即夠鈣出牙呢, 你地有咩問可以問的, 我囡出世得兩磅湊到咁大又比育嬰園湊, 所以好多野知多d, 因之前咩都可以問佢育嬰園老師,

我仲有0-2yr 育嬰園check佢到的行為發展呢, 到你地bb出左世我再比話你地知啦, 等你地係屋企同bb check 佢發展快定慢


大宅

積分: 2291


1726#
發表於 09-7-30 15:27 |只看該作者
有d醫生會開鈣片...不過, 我自己就無食...

我舊同事都係餵人奶, 上星期同佢食飯...見佢一餐飯的時間都餵左2次......
仲有, 佢話b女仲慣左要含住先肯瞓..(奶咀都唔肯用).....聽到都好驚ar


原帖由 circlef 於 09-7-30 14:17 發表
咁鈣質又點補呀?我最怕係呢樣.. 冇鈣冇鈣冇鈣,好驚~~

yup,同意,我妹都係餵人奶的,好輕鬆,可能佢係全職媽咪會好好多!但我呢d 返工的真係難d lu~~~ 我friend 返工都係餵咗1個月已經放棄,因為好懶去泵奶,佢話一次起碼都要用15-2 ...


大宅

積分: 2291


1727#
發表於 09-7-30 15:36 |只看該作者
haha...我都係好彩有fd指點...

記得唔好問咁多野...俾人感覺到妳唔係住O向度
佢問妳地址./...即刻話佢知... (因為唔識講大話, 所以我同老公都採排過!!)
根住佢就俾form妳填...連埋妳同老公身份証 + 醫生証明書就得ga la...再等叫名攞番身份証+ 覆診紙 (即1st產檢預約) + 唐氏綜合症的單張 ....ok ga la!!

P.S: 廣華星期六收 1 點....妳會唔會趕唔到ar..


原帖由 Jamie0730 於 09-7-30 14:24 發表
你就好啦, 唔使咁煩。 我就比佢o地煩死啦!
我等星期六睇完c+取埋e生紙就去廣華book, 我諗可能都要排到10月


大宅

積分: 2154


1728#
發表於 09-7-30 15:40 |只看該作者
咁點先可以早d book照結構??
35歲會唔會有特別安排?


原帖由 Tabo63 於 09-7-30 15:03 發表
Hi !

報到先, 我都係預產期3月21日(不過自己計, 仲未照)
唸住費事side $$, 遲d8wk先照(要8月中). 呢次係第2胎, 都係廣華生.

照結構: 係ah, 要先到先得! 我上胎好彩早排, 就有得照, 呢次真係吾知有無? 好似聽人講, ...


大宅

積分: 3912


1729#
發表於 09-7-30 15:45 |只看該作者
我睇d forum睇到自己都驚驚地, 尋日又冇拿拿有兩次m痛既感覺, e+好驚, 本身10/aug先第一次照, 岩岩lunch打去法國book明天去照下, 心情忐忑不安.


大宅

積分: 2291


1730#
發表於 09-7-30 15:46 |只看該作者
多謝妳的分享!!
其實...真係咩都唔識, 都唔知點問...

係la...我想問有無去過bb展....係o米真係值得去呢??
我應該幾時要買bb 野??
仲有....妳有無用妊娠防紋膏...??? 咩牌子?? 幾多$$?? 功效 ok 嗎??

因為老公的屋企負擔好大, 我想盡量幫佢慳得1元得1元......
真係唔好意思....問咁多問題....


原帖由 PARROTMUM 於 09-7-30 15:23 發表


我囡早產飲奶都唔夠鈣長牙, 人地孖b 媽咪教我比鈣水佢飲,立即夠鈣出牙呢, 你地有咩問可以問的, 我囡出世得兩磅湊到咁大又比育嬰園湊, 所以好多野知多d, 因之前咩都可以問佢育嬰園老師,

我仲有0-2yr 育嬰園check ...


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1731#
發表於 09-7-30 15:52 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 15:46 發表
多謝妳的分享!!
其實...真係咩都唔識, 都唔知點問...

係la...我想問有無去過bb展....係o米真係值得去呢??
我應該幾時要買bb 野??
仲有....妳有無用妊娠防紋膏...??? 咩牌子?? 幾多$$?? 功效 ok 嗎??

因為老公的屋 ...


有左亞囡時有去過, 住要係入會同每一個counter取gift, 攞左好多口水肩, 碗仔, 咩都有d. 又買到d平野咁(因第二年又去一次), bb 野你可以等你照到仔定女先開始買, 8個月肚前大部份的野買左先, 因個肚太大好辛苦又攞唔到野

妊娠紋膏我用係荷花買的粉紅色的(牌子唔記得, 一定唔係惠氏出個隻), 好似百多元一支, 我12個wk就開始用, 夏天一早一次, 冬天一早一晚一次加用花灑浴油沖涼, 花灑浴油好好的, 又唔貴, 我媽話用bb cream 都得喎(佢的年代冇妊娠紋膏), 我就一條紋都冇, 只有大肚腩

[ 本帖最後由 PARROTMUM 於 09-7-30 16:00 編輯 ]


大宅

積分: 2291


1732#
發表於 09-7-30 15:58 |只看該作者
其實, 我都好怕食葉酸...係老公每晚迫我食.....而且...睇到以下:! 唯有........就範啦!!

http://www.haomama.com/hmm/contentHP.htm?content_id=232b6bc6-aeef-4256-b8f0-87e5c3c7d800


葉酸,是合成核酸所必需的元素,也是胚胎發育過程中不可缺少的營養物質。近年來,通過大量研究表明,葉酸可以明顯減少無腦兒、脊柱裂等神經管畸形的發生,所以要求孕婦在孕前三個月到孕後三個月都要補充葉酸。為了補充葉酸,孕婦可以吃富含葉酸的食物,如綠色蔬菜、水果、蛋、大豆類可以補充一定量的葉酸,但因為葉酸水溶性的特點,烹調過程對其破壞較大,因此正常膳食一般難以滿足孕婦對葉酸的需要,必須進行必要的葉酸補充,也就是說,要補充維生素,或者進食葉酸強化過的食物。


原帖由 kk101 於 09-7-30 14:04 發表
我都係好怕葉酸
基本醫生比藥我, 我一星期先食一粒


大宅

積分: 2154


1733#
發表於 09-7-30 16:06 |只看該作者
我都開始擔心,有時見到forum有人講見唔到bb心跳,今日便很憂心,好難先有多呢胎,下周二先可以見醫生,上次只見到個1.4cm的胎囊,個心係咁倒數,仲有5天!
其實我都有齊早孕徵狀,胸痛、作嘔,希望ok啦!


大宅

積分: 2978


1734#
發表於 09-7-30 16:10 |只看該作者
我未bingo前有食緊惠氏,不過有時都吾記得食, 我就真係食肥左lor, HAHAHA
而家係超重, 都要注重下D飲食.
而家食剩幾粒啦.好早之前我就開始戒食生冷野.
不過有時都飲下紅酒, 未confirm之前.而家梗係吾敢啦.

前排, 我在樓下見到個大肚婆食煙, 真係有小小睇到我眼凸凸,真係勁. . . .

原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 15:58 發表
其實, 我都好怕食葉酸...係老公每晚迫我食.....而且...睇到以下:! 唯有........就範啦!!

http://www.haomama.com/hmm/contentHP.htm?content_id=232b6bc6-aeef-4256-b8f0-87e5c3c7d800


葉酸,是合成核酸所必需的元 ...


大宅

積分: 1408


1735#
發表於 09-7-30 16:17 |只看該作者
BB 展會好似書展咁迫人的嗎?

原帖由 PARROTMUM 於 30-7-2009 15:52 發表


有左亞囡時有去過, 住要係入會同每一個counter取gift, 攞左好多口水肩, 碗仔, 咩都有d. 又買到d平野咁(因第二年又去一次), bb 野你可以等你照到仔定女先開始買, 8個月肚前大部份的野買左先, 因個肚太大好辛苦又攞 ...


大宅

積分: 1408


1736#
發表於 09-7-30 16:25 |只看該作者
Parrotmum, 什麼是花灑浴油?? 在那裡可以買到?? Thanks

原帖由 PARROTMUM 於 30-7-2009 15:52 發表


有左亞囡時有去過, 住要係入會同每一個counter取gift, 攞左好多口水肩, 碗仔, 咩都有d. 又買到d平野咁(因第二年又去一次), bb 野你可以等你照到仔定女先開始買, 8個月肚前大部份的野買左先, 因個肚太大好辛苦又攞 ...


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1737#
發表於 09-7-30 16:28 |只看該作者
原帖由 bobopooh 於 09-7-30 16:17 發表
BB 展會好似書展咁迫人的嗎?


頭一日用跟住的sunday都多人, 但都好多大肚婆去, last個日去就冇gift只有平野買, 如果你身體太差就唔好去,


大宅

積分: 2291


1738#
發表於 09-7-30 16:28 |只看該作者
放鬆d啦, 橫濱女...
既然有齊早孕徵狀, 妳要更加好好保重身體...多d休息...唔好憂心啦!!

睇唔睇到bb心跳, 每個人都唔同....唔好理人啦!!
加油ar!!

原帖由 橫濱女 於 09-7-30 16:06 發表
我都開始擔心,有時見到forum有人講見唔到bb心跳,今日便很憂心,好難先有多呢胎,下周二先可以見醫生,上次只見到個1.4cm的胎囊,個心係咁倒數,仲有5天!
其實我都有齊早孕徵狀,胸痛、作嘔,希望ok啦! ...


大宅

積分: 2154


1739#
發表於 09-7-30 16:37 |只看該作者
謝謝你呀yenyenbb
我差d流左滴淚出來,我會盡量放鬆d,我小x過一次,依家已經高齡,所以擔心d!我會保持心情開朗,好多野都講緣份!

原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 16:28 發表
放鬆d啦, 橫濱女...
既然有齊早孕徵狀, 妳要更加好好保重身體...多d休息...唔好憂心啦!!

睇唔睇到bb心跳, 每個人都唔同....唔好理人啦!!
加油ar!!


大宅

積分: 2291


1740#
發表於 09-7-30 16:37 |只看該作者
講起食煙, 都好鬼嬲...
任何時候, 身邊行過都總有人食煙...完全唔理人....

另外, 我發現好多有病的人都唔帶口罩....
我上星期都唔覺意中左招, 嚇死我...又驚d藥對b有影響...
宜家唔理啦, 有病的人唔帶口罩, 唯有我自己帶口罩啦!!


原帖由 pudding71 於 09-7-30 16:10 發表
我未bingo前有食緊惠氏,不過有時都吾記得食, 我就真係食肥左lor, HAHAHA
而家係超重, 都要注重下D飲食.
而家食剩幾粒啦.好早之前我就開始戒食生冷野.
不過有時都飲下紅酒, 未confirm之前.而家梗係吾敢啦.

前排, 我 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo