原帖由 circlef 於 09-7-30 14:17 發表
咁鈣質又點補呀?我最怕係呢樣.. 冇鈣冇鈣冇鈣,好驚~~
yup,同意,我妹都係餵人奶的,好輕鬆,可能佢係全職媽咪會好好多!但我呢d 返工的真係難d lu~~~ 我friend 返工都係餵咗1個月已經放棄,因為好懶去泵奶,佢話一次起碼都要用15-2 ...
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 15:46 發表
多謝妳的分享!!
其實...真係咩都唔識, 都唔知點問...
係la...我想問有無去過bb展....係o米真係值得去呢??
我應該幾時要買bb 野??
仲有....妳有無用妊娠防紋膏...??? 咩牌子?? 幾多$$?? 功效 ok 嗎??
因為老公的屋 ...
