嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1129


1721#
發表於 05-5-17 23:29 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,

其實最緊要睇我媽咪既情况,一日即係9:00至7:00左右,可以既話煮埋Dinner至走,食埋都得...可以傾!!因為康康夜晚跟我瞓,所以吾駛要賓賓!

小心女人 寫道:
carmenwong,
錦你需要佢幾點至幾點?
我叫康康,又名426,4月26日出世,而家有34磅+啦


大宅

積分: 2268


1722#
發表於 05-5-18 11:03 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

講起平, 佐敦d食肆比較平d, 有間齋鋪真係又平又好味, 係佐敦道, 近寶靈街! 好懷舊, 有兩層, 早d可能可以上樓上(冇人擺酒)
如果唔係, 都可以去倫敦廣場都有幾間食店! 大家點睇?


男爵府

積分: 8147


1723#
發表於 05-5-18 11:14 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
哎唷, Shan & 我要去TST換書, 可唔可以去返TST? 因為我平時好小過九龍區,所以趁住一約你地, 我就順道去Disney World Family換書。
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1724#
發表於 05-5-18 11:20 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人:
緊係no problem la!
不如就去北京樓, 可以大聲講野!


Shan,
urgent! wait Ur reply!


大宅

積分: 2268


1725#
發表於 05-5-18 11:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日
地點 :星光行北京樓
時間: 6:15左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb

大家有冇意見?




男爵府

積分: 8147


1726#
發表於 05-5-18 11:27 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
北京樓響邊頭呀? 我無所謂, 最緊要無限時,可以比我地自由講 :mrgreen:
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1727#
發表於 05-5-18 11:43 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:15左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn (6:15分ok)
3) 小心女人
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb


男爵府

積分: 8147


1728#
發表於 05-5-18 12:10 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:15左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn (6:15分ok)
3) 小心女人 (6:20 - 6:25 p.m. 先OK)
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb


李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1729#
發表於 05-5-18 12:21 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:30左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn (6:30分)
3) 小心女人 (6:30分)
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb


男爵府

積分: 8147


1730#
發表於 05-5-18 12:36 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
多謝你等埋我, 抵鍚, 啜啜啜。。。。
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 6514


1731#
發表於 05-5-18 13:20 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:30左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma (6:35-40分)
2) tulipgdn (6:30分)
3) 小心女人 (6:30分)
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama
8) kyy
9) Christine
10)Amybb


男爵府

積分: 7525


1732#
發表於 05-5-18 13:34 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:30左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma
2) tulipgdn (6:30分)
3) 小心女人 (6:30分)
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama (6:30分)
8) kyy
9) Christine
10)Amybb


男爵府

積分: 7525


1733#
發表於 05-5-18 13:39 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

唔好意思, 呢排真係比較忙, 食晏先有機會上來, 我都記得我哋既約會既, 明天可以見到大家, 真Happy !唯有明天講餐飽!今個星期上training course, 下晝都唔會再上來, 有咩打比我好嗎?


btw , 有冇媽咪可以email 返您哋個contact list 比我呀?Thanks !See you all ! :mrgreen:


男爵府

積分: 8147


1734#
發表於 05-5-18 13:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Katie,
我已PM左我地個contact list比你喇!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1735#
發表於 05-5-18 13:51 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

好媽媽之5月小聚

日期: 5月19日

地點 : 北京樓
九龍尖沙咀梳士巴利道3號星光行3樓
電話:2735 8211

時間: 6:30左右九龍公園MTR門口(可以早到的媽媽)
方便集合, 請問那位媽媽可以早到?

出席聚會的好媽媽
1) longbma (6:35-40分)
2) tulipgdn (6:30分)
3) 小心女人 (6:30分)
4) Shan
5) milka
6) sweet2004
7) katiebbmama (6:30 分)
8) kyy
9) Christine
10)Amybb




李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 7525


1736#
發表於 05-5-18 13:59 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,

收到!Thanks ! 開工喇!See you tomorrow !


大宅

積分: 3342


1737#
發表於 05-5-18 14:01 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人
我又想要呀, 可唔可以???


小心女人 寫道:
Katie,
我已PM左我地個contact list比你喇!
No worry be happy


男爵府

積分: 8147


1738#
發表於 05-5-18 14:10 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
當然可以比埋你啦, 我PM左比你喇, 不過我地未知你電話,方便的話,PM埋比我OY, thanks!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


男爵府

積分: 8147


1739#
發表於 05-5-18 14:15 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dear all,
我今日第一次試比11安奶Cyrus B食,佢真係食晒仲要喊住唔夠! 其實我一直比開9安奶佢, 但每次佢食完都喊, 好似唔夠錦, 但我一路都唔敢加碼, 我驚佢唔知飽咋!不過我而家都係慢慢黎, 加住一餐先!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1740#
發表於 05-5-18 14:25 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Katiebbmama,
快d係message - 編輯 delete 你的mobile, 安全d!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo