跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8810


1721#
發表於 05-1-26 15:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

放鬆d啦,香港人~~~~
563111 寫道:
真係唔係好慣呀~~~~~~~~~d野唔知點安排呀
該用戶已被刪除

1722#
發表於 05-1-26 15:55 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17569


1723#
發表於 05-1-26 15:56 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長
我第一個的時候開頭都雞手鴨腳,又無人幫手,老公更加幫唔到手,我咪同自己講的得的,噤就同個bb洗了白白,樣樣事都一手一腳攪掂,當無人幫的時候就為有自己幫自己啦,人地都問我係咪湊仔湊上引,重要生多個來湊,不過湊bb就真係幾開心呀. 我諗到佢地大個唔再黏住我,我會有d唔習慣呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17569


1724#
發表於 05-1-26 16:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長
你都好呀,有奶奶幫手,我奶奶講明唔揍孫呀,佢話噤辛苦揍大d仔女,現在又要揍孫,未辛苦夠呀,但係叫佢幫手睇下都ok的.

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8810


1725#
發表於 05-1-26 16:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我冇野怕,我只係怕佢喊,佢一喊我就會好心煩,個人好易忟咋
其他沖涼餵奶換片我都唔驚喎,可能我好細個已經幫我亞媽湊細路妹啦


男爵府

積分: 8810


1726#
發表於 05-1-26 16:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我亞媽係我未有時同都咁講
到我有左之後就完全相反喎
佢話如果我奶奶揍唔掂咪比佢揍喎
佢話唔同我奶奶爭
我老豆仲講到話要帶小b返大陸陪佢 遊山玩水架


伯爵府

積分: 18746


1727#
發表於 05-1-26 16:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

wing,
我坐月都係冇人幫,2次都係我老公幫我喳...冇佢,我c得呀 


大宅

積分: 1587


1728#
發表於 05-1-26 16:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我想問 clover 針,邊樹買最平,唔該.
該用戶已被刪除

1729#
發表於 05-1-26 16:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1730#
發表於 05-1-26 16:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長,
你要習慣呀,就算幾乖既bb都一定會喊架,你要當佢唱歌得架.唔係你會覺得好煩,咁好易有抑鬱架,要放鬆囉......
好似我個女,成日喊緊,我都唔係好覺架,因為我慣左lu...突然先覺"係喎,亞女喊緊喎"
該用戶已被刪除

1731#
發表於 05-1-26 16:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


1732#
發表於 05-1-26 16:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

唔好番呀,咁細個,我從來冇諗過要帶2個小朋友上大6架....一諗我會好驚架,上面d人好dirty,又多菌喎[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
返大陸唔好啦


大宅

積分: 1587


1733#
發表於 05-1-26 16:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

其實我有一套,不過想買單數,唔該


Kitty&Daniel 寫道:
如果你想一set咁買,去太子間毛冷店(佢做埋2月唔做啦,要買就快)散買我就唔知邊度平...

[quote]
wooyee 寫道:
我想問 clover 針,邊樹買最平,唔該.
[/quote]


男爵府

積分: 8810


1734#
發表於 05-1-26 16:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

sorry
搭錯線

Kitty&Daniel 寫道:
如果你想一set咁買,去太子間毛冷店(佢做埋2月唔做啦,要買就快)散買我就唔知邊度平...

[quote]
wooyee 寫道:
我想問 clover 針,邊樹買最平,唔該.
[/quote]


男爵府

積分: 8810


1735#
發表於 05-1-26 16:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

當然我老豆會等小b識行識走先至帶佢返啦
我老豆同亞媽,每個月都返碧桂園一次架

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
唔好番呀,咁細個,我從來冇諗過要帶2個小朋友上大6架....一諗我會好驚架,上面d人好dirty,又多菌喎[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
返大陸唔好啦


子爵府

積分: 12712


1736#
發表於 05-1-26 17:08 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

吉, 校長, 奀, 可樂: 收貓呀~~~


伯爵府

積分: 15354


1737#
發表於 05-1-26 17:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563:
收左...到你~~


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


子爵府

積分: 12712


1738#
發表於 05-1-26 17:41 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

OK
可樂 寫道:
563:
收左...到你~~


伯爵府

積分: 15354


1739#
發表於 05-1-26 18:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563:你走左未呀? 我打緊貓比你...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


子爵府

積分: 12712


1740#
發表於 05-1-26 19:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我覆埋啦, 而家走,88
可樂 寫道:
563:你走左未呀? 我打緊貓比你...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo