自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 513


1721#
發表於 04-11-12 22:00 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,
希望琳琳快d好返啦, 我卓君都好辛苦呀! 我以前問親佢are u ok, 佢都順口開河話yes, 但今日佢話no, 問佢which part is not ok? 佢就指下個頭, 有時就指下個心口, 話hot and painful。 佢咳得好犀利, d燒食極都唔退, d 痰聲重到不得了, 我好擔心佢呀, d葯食晒啦, 都唔知點算, 又唔記得同佢睇定醫攞多d葯。

不過我好好彩, 卓君今日一早d燒退左d, 我以為佢好返, 於是帶佢去st.cat 面試, 連排隊同面談都唔駛半個鐘, 佢地睇都冇睇我個時間就比左我入, 我大約早左十五分鐘, d問題同konekobb所講既一模一樣, 卓君全部問題答晒, 如果唔收都應該係我有問題。 結果我同卓君行街行左好耐, 佢又病返, 仲好嚴重添。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


子爵府

積分: 10600


1722#
發表於 04-11-12 23:42 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,
做乜琳琳咁大件事呀! 聽到都戥佢慘呀! 希望佢快啲冇事啦!

今日Cyrus去St. Catherine都係用咗20分鐘度, 之前啲人話要等好耐, 攪到我仲帶定好多玩具零食入去添! Cyrus好彩都係肯答晒啲問題, 只係有條問眼睛用嚟做乜, 佢冇答仲係度望嚟望去! 但途中佢亦有係度玩, 人哋問佢香蕉係乜 , 佢答 :"Annabelle", 魚係乜, 佢答 :"Annabelle", 隻义係乜, 佢又答:"Annabelle", 你哋話佢係咪攪攪陣? 好彩我問佢係唔係乖啦! 佢至肯答! (事關我事先用朱古力嚟引佢, 話佢每乖一次就一粒, 百厭就扣一粒!)


伯爵府

積分: 17948


1723#
發表於 04-11-13 00:31 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位,
我回來11:15pm,洗下奶樽,執下聽日要帶去醫院既野,我食埋強勁既藥,我就訓,多謝妳地既祝福,我相信琳琳好快出院呀。

我仲味confirmed倒琳琳係米肺炎,但琳琳已驗血,驗尿聽日多數知,佢去到醫院又食又玩,我都唔知佢係醫院仲乜,因我見好多小朋友同琳琳咁大好多都吊哂salt水,我都唔知琳琳係醫院仲乜,唉,唔講啦,希望琳琳盡快出院 :cry:

wendy, christa
小心身體呀,佢有冇好多痰呀,咳唔出就要照下肺,可大可小,小朋友身體好反複,幾個鐘都可以嚇壞人。

st.cat 我都唔記得改幾時,我等琳琳好番再打去confirm

tingwai
thanks for your advise of tomato.......

pooh 磁貼欠6, 30, 35


男爵府

積分: 5428


1724#
發表於 04-11-13 09:48 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

幾日無入來, 原來咁多人病左, 我囡囡陣間都要睇醫生, 因為流左幾日鼻水都未好, 希望各位大人小朋友都健健康康啦.

Cheungcheung>>小朋友有事, 仲慘過自己病! 舊年我囡囡都肺炎入院呀, 燒到好高, 要打針, 吊鹽水降溫, 你囡囡仲四圍走, 應該問題唔大, 唔駛咁擔心, 話唔定你今日已經可以接佢出院.


公爵府

積分: 25777


1725#
發表於 04-11-13 09:52 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cc

聽到琳琳病左....好戥你 & 琳琳心痛:-( :-( , 希望你地快d好番, 一齊開開心心慶祝阿琳2nd Birthday.

Take care...will pray for you & Sydnee.


別墅

積分: 537


1726#
發表於 04-11-13 12:49 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位街坊,

請問何文田區有冇1歲可以開始join 既playgroup? 可以的話請提供資料or pm比我, thanks!


伯爵府

積分: 17948


1727#
發表於 04-11-13 23:01 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi all

我返來做到一隻野呀,仲慘過返工呀。

琳琳証實係初期肺炎呀 佢要都星期一先可以出院,好慘呀係醫院又要睇住琳琳,今日一不留神,佢前額起佐過樓,我比姐姐鬧,因為當時姐姐返佐去煲粥同煲湯,Aiya, 太太,我返屋企妳就跌倒琳琳,陰功呀。

我就咳都黐肺,面責青,唉,真係病到抽根。 仲之琳琳出院我就好快好番。

kristymum, 5
多謝關心,琳琳好在冇發燒同好精神又肯食野入去,所以佢唔使吊鹽水降溫,如果唔係就大劑啦,佢家陣只當醫院係遊樂場,走來走去,每日只須要準時食藥同打針。

wendy, christa
君君同staphaine 有冇好D呀。
pooh 磁貼欠6, 30, 35


珍珠宮

積分: 48885


1728#
發表於 04-11-13 23:33 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung

lamlam 住邊間 hospital ??


伯爵府

積分: 17948


1729#
發表於 04-11-13 23:40 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

tingwai
妳仲味訓覺呀?今日妳大住個肚帶beebee interview 點呀?妳記唔記得st.cat 張form乜野colour ?

琳琳住係法國醫院呀。 :-(
pooh 磁貼欠6, 30, 35


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1730#
發表於 04-11-14 09:59 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

all HMT moms:

我終於 get the keys for my new home la...依家開始添置傢具和 packing up, 希望月底可以入伙啦...到時一於搞個聚會喇!!!! :mrgreen: :mrgreen:


別墅

積分: 513


1731#
發表於 04-11-14 13:52 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheungcheung,
都好彩啦, 琳琳星期一就返得屋企, 仲唔駛吊鹽水, 捱多一日就得啦, 你同姐姐加油。 我卓君好d, d燒退得七七八八, 佢每次好高燒時真係好驚架, 而家就係不停咳同埋流鼻水及鼻涕, 每次訓完覺就成個花面貓, 兩個袖口都係乾左嘅鼻涕, 有幾次咳完有舊紅紅黃黃嘅痰飛出來, 真係好肉赤又好核凸, 唔知幾時先識得自己吐痰呢。

彥彥媽媽:
恭喜你就入伙, 你係咪起何文田街呀? 我都唔記得你地d位置, 不過你個仔個張警察造型相我就好記得。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


1732#
發表於 04-11-14 13:59 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

wendysoft:

嘻嘻...係呀....多謝你仲記得我呀.....我係係何文田街呀....你第日落開窩打老道就睇吓會唔會見到我大彥 "行 bit" 喇... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 48885


1733#
發表於 04-11-14 14:40 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung

form 係green colour
做乜咁問?

lamlam 今日點?


別墅

積分: 513


1734#
發表於 04-11-14 20:52 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

咦, cheungcheung, 我張係粉紅色喎, 會唔會係因為我星期五定用英文in呢。
Wendysoft ^_^' 做媽咪真係好辛苦!


伯爵府

積分: 17948


1735#
發表於 04-11-14 23:06 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

我同琳琳出院返佐屋企啦。

不過佢挍住我

多謝各位關心呀

wendy,tingwai
我見有D人話唔同colour,所以問下。
pooh 磁貼欠6, 30, 35


公爵府

積分: 25777


1736#
發表於 04-11-14 23:09 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cc

阿琳出左院就好喇.....恭喜晒你 & Sydnee :mrgreen:


伯爵府

積分: 17948


1737#
發表於 04-11-14 23:31 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

5

thank you, 我訓得安樂la.......
pooh 磁貼欠6, 30, 35


大宅

積分: 3888


1738#
發表於 04-11-15 09:38 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

CheungCheung
女女冇事出院真係好喇~~ :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5428


1739#
發表於 04-11-15 09:43 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Cheungcheung,

出左院就好喇! 你個姐姐都幾好喎.


子爵府

積分: 10600


1740#
發表於 04-11-15 14:57 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

cheungcheung,
琳琳出咗院未呀? 快啲幫佢補番吓呀? 醫生有冇話點解會咁架? 你姐姐又真係幾好喎! 當咗琳琳係自己個女咁揍呀! 你真好彩!

wendysoft,
Cyrus去St. Catherine張form都係粉紅色, 不過佢係in中文, 會唔會係分大細仔?
收到崇真信未呀? 上午定下午? 你會唔會讀呀?

忙咗幾個禮拜, 啲幼稚園面試終於差唔多攪掂晒啦! 好心急想知道結果呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo