跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1128


1721#
發表於 10-6-16 06:51 |只看該作者
未見起色
原帖由 AsWife 於 10-6-16 01:09 發表


yay, 有改善就好啦!
妳既失眠情況又如何?


男爵府

積分: 8967


1722#
發表於 10-6-16 06:54 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 10-6-16 00:03 發表
呵呵, 原來大家都係咁樣話BB. 食咗真係瞓都未算呃, 食完唔瞓鬼打都冇咁精神嗰D就真係呃啦.



咪就係.不過我唔理,食完由得佢.如果成日都"呃" 就唔係呃.係心"隱",阿b已經食7餐,再食我變人乾。

[ 本帖最後由 methy 於 10-6-16 07:01 編輯 ]


男爵府

積分: 8967


1723#
發表於 10-6-16 07:00 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-16 00:05 發表


訓左啦......甘吾係我邊樹得甘free黎上網...haha...


你咁夜瞓? 我好"健康" 餵完阿b食9:30pm 餐奶,佢瞓我都瞓。

呢排阿b早醒左,個天5am 開始光.我隻貓就會叫醒我地.阿b 開頭都喊食,我就由得佢喊。今日居然醒左唔叫.自己係床到玩到我6AM起身餵。可能佢知道叫黎都SIDE 氣。


男爵府

積分: 8967


1724#
發表於 10-6-16 07:07 |只看該作者
原帖由 phoebe_liu 於 10-6-16 00:32 發表
我都係奶媽黎ka ..
07年11月生左大仔開始做奶媽
做到e ka細佬都已經5個月大 ...
冇間斷過 ...
已經做左就黎31個月啦
hahahahaha

架陣一日泵4安出黎比哥哥
細佬就全日埋身 ~~ ...


31個月 好利害呀~

八卦問下,哥哥會唔會想"埋身"食架 ? 你比唔比 ?


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1725#
發表於 10-6-16 07:40 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-16 06:51 發表
未見起色

有冇睇過醫生?
中醫?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1726#
發表於 10-6-16 08:42 |只看該作者
2對手...出街都好wow~
1對手推車; 1對手抱B~ yeah~

原帖由 JJVV 於 10-6-15 23:30 發表
我而家成日yim 一對手真係吾夠用....換得衫黎又阻吾到佢食衫, 換得片黎又吾可以阻止佢反身(佢好鐘意換片個陣反, 一來我驚整親佢, 二來D大小便整到張pad/衫又係麻煩ar...)如果我有2對手, 可以一對用黎做'正經野', ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1727#
發表於 10-6-16 08:59 |只看該作者
31個月??
好勁~
原帖由 phoebe_liu 於 10-6-16 00:32 發表
我都係奶媽黎ka ..
07年11月生左大仔開始做奶媽
做到e ka細佬都已經5個月大 ...
冇間斷過 ...
已經做左就黎31個月啦
hahahahaha

架陣一日泵4安出黎比哥哥
細佬就全日埋身 ~~ ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1728#
發表於 10-6-16 09:01 |只看該作者
但我覺得mok殼雞蛋多D~
原帖由 babytoe 於 10-6-16 00:17 發表
哎呀, 佢唔係光頭架, 只係頭髮少同幼, 洗完頭貼實晒個頭咋. "好可愛" 嗰 part 就真嘅, 呵呵呵.

話時話, 你地BB仲有冇甩皮? 阿仔幾日大就由面開始甩, 跟住個頭又甩, 基本上用咗兩三個月換晒成個頭嘅皮. 依家 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1729#
發表於 10-6-16 10:05 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-16 09:01 發表
但我覺得mok殼雞蛋多D~

皮蛋.... 阿女皮膚黑....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1730#
發表於 10-6-16 10:46 |只看該作者
thousand years emma~
媽媽笑人gar~!
原帖由 AsWife 於 10-6-16 10:05 發表

皮蛋.... 阿女皮膚黑....

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


別墅

積分: 932


1731#
發表於 10-6-16 13:22 |只看該作者
我B女下面都出咗兩點牙仔...上面無...但埋身食有時肉緊一下咬落黎疼到我c...

原帖由 kwhyfung 於 10-6-15 22:33 發表
(入黎搭訕again)我都試過咁樣餵,hold住呢個掌上壓pose十分鐘,手又痛膊頭又痛腰又痛。無計,鬼叫囡囡初初只有訓底先識埋身,但佢又鍾意「正面」咁食奶。

各位既BB開始出牙未呀?我B女有兩點白點,最近俾佢啜 ...


別墅

積分: 932


1732#
發表於 10-6-16 13:25 |只看該作者
哈! 笑c我! 不過我個囡d皮膚又係比較黑...有時望住佢都幾攪笑...

原帖由 AsWife 於 10-6-16 10:05 發表

皮蛋.... 阿女皮膚黑....


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1733#
發表於 10-6-16 13:27 |只看該作者
各位有冇應節食粽?
今年我食左老媽包既.... ho ho ho

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1734#
發表於 10-6-16 13:29 |只看該作者
原帖由 monkeema 於 10-6-16 13:25 發表
哈! 笑c我! 不過我個囡d皮膚又係比較黑...有時望住佢都幾攪笑...


個patpat最黑~
尤其係有mongolian mark, 所用仲黑。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


別墅

積分: 932


1735#
發表於 10-6-16 13:40 |只看該作者
我個b就黑得好均勻...就咁望都唔太明有幾黑,但對埋去手掌仔&腳板仔分別就好明顯la...

原帖由 AsWife 於 10-6-16 13:29 發表

個patpat最黑~
尤其係有mongolian mark, 所用仲黑。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1736#
發表於 10-6-16 14:04 |只看該作者
原帖由 monkeema 於 10-6-16 13:40 發表
我個b就黑得好均勻...就咁望都唔太明有幾黑,但對埋去手掌仔&腳板仔分別就好明顯la...


健康膚色~ 好多人恨都恨唔到!!!!!
加上冇咁怕太陽晒~
阿女既爸爸就係咁‘安慰’我。

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2115


1737#
發表於 10-6-16 14:48 |只看該作者
calling...攪手
19/6 gathering 会有21大13B !


大宅

積分: 2312


1738#
發表於 10-6-16 15:57 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-16 13:27 發表
各位有冇應節食粽?
今年我食左老媽包既.... ho ho ho


Hello, 我婆婆包咗D粽,今晚会食....今朝偷咗D時間出去做facial, 經過mall見有pre-sale忍唔住買咗幾件衫仔俾亞女!


大宅

積分: 4204


1739#
發表於 10-6-16 16:46 |只看該作者
張相唔係好黑啫~
原帖由 monkeema 於 10-6-16 13:25 發表
哈! 笑c我! 不過我個囡d皮膚又係比較黑...有時望住佢都幾攪笑...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1740#
發表於 10-6-16 17:34 |只看該作者
今早食咗半隻甜半隻甜鹹~
好似好淡~ 唔知係唔係3低1高~
原帖由 AsWife 於 10-6-16 13:27 發表
各位有冇應節食粽?
今年我食左老媽包既.... ho ho ho

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo