立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 220253
yanyan-mummy 發表於 11-6-23 23:29 其實e+ 8 cup教琴都炆D ga
雲母殿
積分: 1297252
newchun 發表於 11-6-23 23:30 why ?
bylobb 發表於 11-6-23 23:31 古箏小人爭飯食
yanyan-mummy 發表於 11-6-23 23:29 我見琴行好多miss都演奏cup
寶石宮
積分: 351203
yanyan-mummy 發表於 11-6-23 23:30 冇計ga~ 除非一直學住la~
bylobb 發表於 11-6-23 23:34 鋼琴教師產量太多, 所以要演奏cup至可以 古箏相對比較少
yanyan-mummy 發表於 11-6-23 23:34 e+ D 90後好難服侍ga
bylobb 發表於 11-6-23 23:31 毛人驚~~
newchun 發表於 11-6-23 23:36 咁就幣家火 ~
newchun 發表於 11-6-23 23:35 我識得一個又係, 佢係小學六年級時已 pass 左 8 cup (係勁人呢架) 都唔知係咪真架, 因為係佢 ma ma 同我 ...
bylobb 發表於 11-6-23 23:35 遲d佢地d 千禧後可能仲難服侍
yanyan-mummy 發表於 11-6-23 23:33 e+ 個社會要求越黎越高
newchun 發表於 11-6-23 23:37 點解 d 人咁主張學琴 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy