想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 5376


1721#
發表於 11-9-28 13:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1722#
發表於 11-9-28 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1723#
發表於 11-9-28 14:04 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 13:53
回覆 edith_ricky 的帖子

當真?? 但我同c6都會鬧交架...唔係成日都相處融洽架, 哈...

係咖,哈哈~
我c6好就我,唔會畀我發脾氣多過一日~
生女可以同佢扮靚靚~~~


禁止訪問

積分: 5376


1724#
發表於 11-9-28 14:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1725#
發表於 11-9-28 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1726#
發表於 11-9-28 14:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1727#
發表於 11-9-28 14:14 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 14:09
回覆 edith_ricky 的帖子

吓, 咁恐怖, 又出疹, 又出水痘......

係呀,hormones變呀~
我未生水痘咖,工作環境問題公司要我打水痘針~
希望到時真係會唔生啦...~
我d皮膚本身都麻麻地咖,大住肚住出呢d野會好慘~


禁止訪問

積分: 5376


1728#
發表於 11-9-28 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


1729#
發表於 11-9-28 14:20 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 14:03
回覆 smile_w99 的帖子

icic, 我最唔鍾意有些醫生因為多人睇就求其講幾句打發你走, 問多句佢都唔係好想答 ...

U're welcome!
佢通常唔駛等太耐,尤其weekday! 你可以試下睇佢一次睇吓感覺如何先決定係咪繼績睇佢!
你再confirm咗未呀?


禁止訪問

積分: 5376


1730#
發表於 11-9-28 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1731#
發表於 11-9-28 14:23 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-27 22:26
呢啲我唔敢睇,saw123456嗰啲都怕怕
saw我全部都睇晒喇..
之前冇睇開架..
上網dl返頭幾集黎睇..
之後就年年等halloween戲院上畫就睇..
不過越做就越麻麻


大宅

積分: 2708


1732#
發表於 11-9-28 14:24 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 14:14
係呀,hormones變呀~
我未生水痘咖,工作環境問題公司要我打水痘針~
希望到時真係會唔生啦...~
我諗係大肚婆抵抗力差d,所以容易生嘢!


禁止訪問

積分: 5376


1733#
發表於 11-9-28 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1734#
發表於 11-9-28 14:26 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-28 14:23
saw我全部都睇晒喇..
之前冇睇開架..
上網dl返頭幾集黎睇..


變態戲我唔得...~
saw其實做黎做去都係果d橋段~
final destination果d都係~


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1735#
發表於 11-9-28 14:26 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 11:26
回覆 currymama 的帖子

我c6細我兩年, 但係都無呢個問題, 我知佢好鍾意小朋友好想生, 咁我都係, 所以上年 ...
我c6都細過我..細我1年


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1736#
發表於 11-9-28 14:28 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 14:24
我諗係大肚婆抵抗力差d,所以容易生嘢!

係咪食多d vit c會好d~?
如果係,咁我就要每日啪兩粒~
因為我抵抗力好差咖~~~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1737#
發表於 11-9-28 14:29 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 14:22
回覆 edith_ricky 的帖子

yeahhh, 生女可以同佢扮靚靚, 因為我本身都好貪靚, 哈哈 ...

我唔靚,所以點貪都唔靚~
如果係女女而且似我大家姐就好喇,好大對眼仔~
身型唔好似我咁發漲,似我c6咁食極唔肥就gd喇~


大宅

積分: 2708


1738#
發表於 11-9-28 14:30 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 14:07
回覆 smile_w99 的帖子

原來爆倉會係仔架, 我都好似無咩爆蒼喎, 但我本身都好少暗蒼架, 咁你之前係咪本身 ...
我以前係好易生瘡嘅人(油性皮膚)! 之後食咗避孕丸就好好多! 到有bb之前停食又起番! 今胎就好d!
d人話陀仔皮膚會差d,肚會尖d,陀女就會皮膚靚d,個肚圓d law!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1739#
發表於 11-9-28 14:30 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 14:26
變態戲我唔得...~
saw其實做黎做去都係果d橋段~
final destination果d都係~
鬼戲血腥戲我都岩..
但驚又好鍾意睇


禁止訪問

積分: 2483


1740#
發表於 11-9-28 14:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo