跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7977


1721#
發表於 05-11-24 20:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
妳今日收好夜喎 收花呀


大宅

積分: 2545


1722#
發表於 05-11-24 20:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

又 ma:
收工味
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1723#
發表於 05-11-24 20:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我舊年係新世界酒店食過x'mas buffet ,我覺得唔錯,今年再check價錢,都唔錯,大約$350一位,要係12/12前買入場卷,但最唔好就係得兩個時段,不過大時節冇辦法,因為要 x'mas mood好開心,周街都係人。


男爵府

積分: 7977


1724#
發表於 05-11-24 20:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我lum味啦 :-|


男爵府

積分: 7977


1725#
發表於 05-11-24 20:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tam
快D星期六日啦


大宅

積分: 2545


1726#
發表於 05-11-24 20:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

妳 好掛住我地
校長 寫道:
tam
快D星期六日啦
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1727#
發表於 05-11-24 21:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

下午 or dinner
校長 寫道:
我舊年係新世界酒店食過x'mas buffet ,我覺得唔錯,今年再check價錢,都唔錯,大約$350一位,要係12/12前買入場卷,但最唔好就係得兩個時段,不過大時節冇辦法,因為要 x'mas mood好開心,周街都係人。
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1728#
發表於 05-11-24 21:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

當然啦,好掛住呀
tamme 寫道:
妳 好掛住我地[quote]
校長 寫道:
tam
快D星期六日啦
[/quote]


男爵府

積分: 7977


1729#
發表於 05-11-24 21:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tam
dinner buffet


男爵府

積分: 7977


1730#
發表於 05-11-24 21:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

剛才bk又瓜佐呀 我去沖個靚涼先


男爵府

積分: 7977


1731#
發表於 05-11-24 22:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我又回來啦

琳琳呢幾晚都有發夢講野。:mrgreen:

發夢講:琳琳冇曳,唔準曳

發夢講 : 琳琳要搭7B呀

發夢講 : 好痛呀,好痛呀,好痛呀

又朝早,我仲聽佢訓覺唱佐一句q r s t u v 既song :mrgreen:


侯爵府

積分: 20954


1732#
發表於 05-11-24 22:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長 >> , 收到花喇, 聽日 call 妳呀 .


侯爵府

積分: 20954


1733#
發表於 05-11-24 22:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長 >> re: X'Mas dinner buffet , 妳會邊日食呀 ,
小童幾錢呀


大宅

積分: 2545


1734#
發表於 05-11-24 22:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我又來啦
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1735#
發表於 05-11-24 22:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

校長 >> 琳琳一定o係夢見在學校發生o既事


男爵府

積分: 7977


1736#
發表於 05-11-24 22:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Hi 車車


侯爵府

積分: 20954


1737#
發表於 05-11-24 22:17 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme >> tammy 訓左未呀


男爵府

積分: 7977


1738#
發表於 05-11-24 22:18 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車

buffet我想24/12去食頭場 6:00 至 8:00

三歲至12歲小朋友要收大約$250一位,琳琳個樣唔使比錢呀 :mrgreen:


男爵府

積分: 7977


1739#
發表於 05-11-24 22:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tam
hi again, 好c掛住妳呀 :mrgreen:

我要幫琳琳刷牙仔 等一陣返來呀


侯爵府

積分: 20954


1740#
發表於 05-11-24 22:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

手抱車厘得唔得呢
校長 寫道:
車車

buffet我想24/12去食頭場 6:00 至 8:00

三歲至12歲小朋友要收大約$250一位,琳琳個樣唔使比錢呀 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo