跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13373


1721#
發表於 06-5-6 10:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei: 卓泓餵妹妹好可愛呀 :mrgreen:

Che & Honey: 妳地有冇唔舒服?? 休息多d

老歌:


子爵府

積分: 10461


1722#
發表於 06-5-6 10:38 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo, 好耐無同你chat 啦. 慈慈張新相好正笑容好死sweet 呀 !!!!


子爵府

積分: 13373


1723#
發表於 06-5-6 10:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tanny: 係呀... long time no see


男爵府

積分: 8163


1724#
發表於 06-5-6 10:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀))

老婆婆
好快, 慈慈就黎兩歲, 九月會返學嗎?
慈慈笑得好甜, tt近來好嗎? 講d近況黎聽下

che
op呢幾日會好多人, 所以我地都唔敢去

尋日同阿仔去左奧海城, 睇人玩保齡球, 原來宜家d球道咁先進(我太out ), 在球道兩旁可升高少少欄杆, 咁個球就唔會落坑, 最輕既球6磅, 最細既球鞋3-4歲都可, 本來想尋日同阿仔試玩, 不過太多人要排好耐隊, 最後無玩, 阿仔有少少失望, 睇下幾時會再去先


子爵府

積分: 13373


1725#
發表於 06-5-6 11:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 係呀..慈慈就黎兩歲, 九月唔會返學, 因有哥哥我地唔打算比佢返N1。棠棠近來成日試我地底線, 但都算可以控制, e+成日話自己唔乖, 唔做e樣個樣...等....好煩..又成日語唔返學唔做功課, 慈慈開始進入trouble two 奧海城係咪開左個保齡球塲 棠棠去親冒險樂園都要玩保齡, 等我揾日去奧海城玩下先。我睇Adrian Albumn d相,樂樂、Adrian & 彤彤玩溜冰好叻, 佢地玩得好開心喎 :mrgreen:

SandyMa: 琳琳最近黠呀??


男爵府

積分: 8163


1726#
發表於 06-5-6 12:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老婆婆
樂樂都係唔願做功課, 問親佢實話第2日先做, 第2日又推第3日....尋日我嬲嬲地叫極佢都唔做, 我話你再係咁我寫係手冊通訊欄內話比老師知, 佢即刻cc地


子爵府

積分: 13373


1727#
發表於 06-5-6 17:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

老歌: 原來樂樂都係唔願做功課, 我諗佢地e+仲係鐘意玩, 棠棠踏入下學期己日日有1頁功課, 有時2頁, 連放假/請假都有功課, 九月升低班我都驚唔知會唔會好多


禁止訪問

積分: 6817


1728#
發表於 06-5-6 22:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1729#
發表於 06-5-7 02:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che / tanny
咁我咪算好彩missed 千登世

glory / popo
卓泓好鬼鐘意做功課 ?-( ?-(


大宅

積分: 3853


1730#
發表於 06-5-7 14:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi,
long time no see!暑假又到喇,你哋會安排什麼暑期活動呢?


[size=large]暑期活動一覽

1) 家熙 - phonics+學校的暑期活動(未公佈)


子爵府

積分: 10461


1731#
發表於 06-5-7 15:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi all, 你有無d 湯水比扁朓腺炎飲用ka. ian 佢yau 扁朓腺炎 yau 要發幾日燒啦 :-( :-( :-( :-(


大宅

積分: 4493


1732#
發表於 06-5-7 17:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo:
慈慈話咁快就兩歲了.

tanny:
poor ian. 我有個file有好多有益湯水, 但唔係指明for扁朓腺炎. 妳要唔要黎參考呢? 祝ian早日康復.


大宅

積分: 3608


1733#
發表於 06-5-7 21:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Popo,

慈慈咁快又兩歲啦, 真係時光飛逝. 我仲記得欠你東西ka..舊的相要慢慢攪..

Tanny,

Poor Ian..希望他早日康復啦 ! 我記你好似話工人已到, 她怎樣呀 ? Ian回歸未呀 ?

Tata, Jackie, Toma,

你們最後有無去op呀 ?

功課 : 君君好鍾意做ka, 次次做完都問, 仲有無呀 ?


禁止訪問

積分: 6817


1734#
發表於 06-5-7 22:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6817


1735#
發表於 06-5-7 22:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


1736#
發表於 06-5-7 22:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che,

Pls. check pm..


禁止訪問

積分: 6817


1737#
發表於 06-5-7 23:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10461


1738#
發表於 06-5-8 09:33 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tatacat, 要呀, 你可以send 比我嗎. a million thanks.....

che, ama and all, ian 已經回家啦. 新工人 依家幾好將我間好亂的家收得好好...


子爵府

積分: 12388


1739#
發表於 06-5-8 09:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tanny

幾時接ian同住? or 已經同住?
點解會扁桃腺發炎? 過濾性病毒?

a媽
卓泓都係, 每晚做完功課唔係要油顏色就係要我間格仔比佢再寫 ?-(

che
Charlotte平時咁多活動, 暑假都真係要比佢抖暑
how are you? 見肚未jet? 照到咕咕未? :mrgreen:

honey
我有2-3袋妹衫等緊你


男爵府

積分: 8163


1740#
發表於 06-5-8 10:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

tanny
ian扁桃腺一定好痛, 可以煲下竹庶馬蹄紅蘿蔔, 粟米雪梨水清下熱, 希望ian快d好番....
ian同你一齊住, 好登你地開心

美/a媽
樂樂好鍾意 '拖' 字缺, 乜鬼都要拖, 沖涼要拖, 刷牙洗臉要拖, 訓教都要拖... 如果佢好似cw同君君咁就好lu

老婆婆
慈慈同tt又有新相, 係咪去左沙灘玩呀 星期日我去左奧海城玩保齡, 六日早上十時至下午二時個時段抵d, 一個鐘$160, 包四對球鞋任打, 個波太重, 樂樂只可以攬住行, 好好笑, 下次你去時call埋我丫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo