烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


大宅

積分: 2325


1721#
發表於 12-7-30 09:15 |只看該作者
星期六做了紀娟嘅100%中種牛奶吐司,使用購自日本日清粉。確實神奇,麵包出奇的鬆軟呢。












仍然未可完全頂角,或者真的需要落足320g粉。


子爵府

積分: 11813


1722#
發表於 12-7-30 09:29 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-30+02:38+如果都係

原帖由 cokechoi 於 12-07-30 發表
所以就說下次用280 g 粉
明白了




子爵府

積分: 11813


1723#
發表於 12-7-30 09:38 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

晨早送貨,未訓醒


係喎,用開昭和既jm, 你地覺佢吸水多過韓粉定少過呀?




子爵府

積分: 11813


1724#
發表於 12-7-30 09:42 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

補相。
1343612496978.jpg





水晶宮

積分: 56409


1725#
發表於 12-7-30 09:55 |只看該作者

引用:星期六做了紀娟嘅100%中種牛奶吐司,使用

原帖由 Chumeiying 於 12-07-30 發表
星期六做了紀娟嘅100%中種牛奶吐司,使用購自日本日清粉。確實神奇,麵包出奇的鬆軟呢。
靚呀!牛油卷由其是!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1726#
發表於 12-7-30 09:56 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

昨日都做左500 粉,吐司俾老豆,同4 個做型俾自己。吐司係好食啲架喎!亞媽仲話「唔,今次似啲樣啦!」



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1727#
發表於 12-7-30 10:05 |只看該作者

回覆:jenniecatcat 的帖子

上星期六因為有個farewell party, 所以用機搓左565g 粉,整左三十幾個迷你誠實豆沙包
myphoto.jpg



我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1728#
發表於 12-7-30 10:11 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-30 09:56
昨日都做左500 粉,吐司俾老豆,同4 個做型俾自己。吐司係好食啲架喎!亞媽仲話「唔,今次似啲樣啦!」:igi ...

唉, 老人家就係咁

話說我整完吐司拎比阿媽, 我同老公都好滿意機包架, 點知佢一食竟然話"咁實嘅", 原來佢話出面果d好鬆軟wor, 我話梗係鬆la, 都無咩麵粉, 都係發出黎的, 我地自己整真材實料, 依d唔係叫實lor......
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1729#
發表於 12-7-30 10:52 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-28 23:37
你用乜粉呀?份量呢?金像要減水呀
我用韓粉,270g


伯爵府

積分: 15926


1730#
發表於 12-7-30 15:10 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-7-30 09:15
星期六做了紀娟嘅100%中種牛奶吐司,使用購自日本日清粉。確實神奇,麵包出奇的鬆軟呢。


粉度淨寫小麥..

但我唔信乜都茂加.

你包粉幾時買.

香港的Citymama..最新個批貨好似12月頭到期..


水晶宮

積分: 56409


1731#
發表於 12-7-30 15:55 |只看該作者

引用:上星期六因為有個farewell+party,+所以用機

原帖由 BigPig阿花 於 12-07-30 發表
上星期六因為有個farewell party, 所以用機搓左565g 粉,整左三十幾個迷你誠實豆沙包




...
誠實豆沙包食完有冇爆哂啲秘密出來?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8956


1732#
發表於 12-7-30 17:44 |只看該作者
BigPig阿花 發表於 12-7-30 10:05
上星期六因為有個farewell party, 所以用機搓左565g 粉,整左三十幾個迷你誠實豆沙包




...

" 誠實豆沙包"

等我都整几個俾c6 食, 睇下有咩我不知的秘密


大宅

積分: 2325


1733#
發表於 12-7-30 19:56 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-30 15:10
粉度淨寫小麥..

但我唔信乜都茂加.
有點神,我在七月廿日喺大阪高島屋買。


伯爵府

積分: 15926


1734#
發表於 12-7-30 21:19 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-7-30 19:56
有點神,我在七月廿日喺大阪高島屋買。


愈神愈得人驚..嗚...

點評

Chumeiying  Cucoa粉仲加得多化學物啊。  發表於 12-7-30 21:45


大宅

積分: 2325


1735#
發表於 12-7-30 21:53 |只看該作者
我會嘗試下次用昭和但是告訴家人是日清,一樣做這食譜,看看他們會不同樣贊好。哈哈。


伯爵府

積分: 15926


1736#
發表於 12-7-30 22:24 |只看該作者
Chumeiying 發表於 12-7-30 21:53
我會嘗試下次用昭和但是告訴家人是日清,一樣做這食譜,看看他們會不同樣贊好。哈哈。 ...

去盡D..朦埋眼來食..



男爵府

積分: 8605


1737#
發表於 12-7-31 08:30 |只看該作者

引用:今日整左老麵芝麻包比人, 另外整左+7樽北

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
今日整左老麵芝麻包比人,

另外整左 7樽北海道牛奶布甸,送左 6 樽比人,留一樽比大女,仲學人舖 d 哈蜜瓜 ...
呢個布甸係咪超正?我嗰日想加可可粉整thomas樣可惜失敗了。
你送走6個,那你又要去許留山再買布甸了




男爵府

積分: 8605


1738#
發表於 12-7-31 08:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-28+發

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
bk 又食我 post 喇,唔刻晒,差 d lai 野呀,
多謝提點呀
加好多嗎?
都有包友撩我走粉。家裡又有好多存貨,1kg散金像,2盒金像,4kg昭和同4包韓仔,痴咗線。好彩盒裝同金像擺得,擺下先

不過最痴線係我都答應包友幫佢手走咁啲。傻咗,返屋企拎麵粉來沖涼都得,哈哈

係喎,gg,問你一下,盒裝金像同散裝金像,你覺得有無分別?係咪一樣不受水?




男爵府

積分: 8605


1739#
發表於 12-7-31 08:40 |只看該作者

引用:做包真係好..唔駛諗咁多野.今日初試日清粉.

原帖由 柒子 於 12-07-28 發表
做包真係好..唔駛諗咁多野.

今日初試日清粉..
見到你個肉鬆先想起屋企有煲湯豬肉留起了,但我忘記了做,又不知姐姐放喺邊。mouth:
不過,我和家人都不愛吃肉鬆,其實都唔知做嚟仲咩




男爵府

積分: 8605


1740#
發表於 12-7-31 08:42 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-7-28+23:36+

原帖由 柒子 於 12-07-28 發表
T大試坊間的一個技術叫autolyse.

可以睇下..
睇完都唔明,我領悟力低




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo