原先跟package想book Tokyu inn, 但第一次book 時無房, 跟住轉咗Excel, 亦已於星期二full paid 埋, 點知昨天見其他媽咪講tokyu inn 22/7 有房, 於是唔忿氣今朝再打去check 可否轉回 tokyu inn, 結果可以轉, 但要俾$400 amendment charge, 唉! 真失敗, 如果我俾錢時醒少少再check多次的話, 可能慳回$400.


,我好鍾意置身晌兩旁大樹之中架.Smilesun 寫道:
Candy925
另外你會唔會去北海道大學睇銀杏樹同埋??樹呢....
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]vkzone 寫道:
我check左啦, 原來小樽WELCOME PASS只來回札幌至小樽, 其期包括南小樽及小樽築港.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]vkzone 寫道:
Ivyl,
係包括的, 因為由札幌去小樽, 係會經過南小樽及小樽築港.
另一方面, 我聰人話自由席其實都有位坐, 咁係咪唔洗擔心呢?
由札幌去旭川的列車, 是否札幌是總站?
由富良野回札幌, 又是否富良野是總站?
由札幌去小樽, 好似係由新千歲出的, 對嗎? 若如此, 若如此, 在札幌上車會否無位坐? 因我不打算buy 3/5days jr pass.