母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9224


1721#
發表於 12-11-27 09:17 |只看該作者

回覆:半夜泵奶揮手區

尋晚唔知咩事,突然泵小咗50ml。唯一唸倒係近排食小左野同冇飲湯.....




男爵府

積分: 9224


1722#
發表於 12-11-27 09:19 |只看該作者

引用:天氣凍了,大家小心身體,剛剛先睡醒,右邊

原帖由 JoannaLam 於 12-11-27 發表
天氣凍了,大家小心身體,剛剛先睡醒,右邊好似石咁,塞咗,好彩搵到粒白點搣走放奶,唔係實出事:di ...
我上次又係小白點,不過我塞四日先搵倒。痛到我




男爵府

積分: 5696


1723#
發表於 12-11-27 09:38 |只看該作者

引用:尋晚唔知咩事,突然泵小咗50ml。唯一唸倒係

原帖由 scmtse 於 12-11-27 發表
尋晚唔知咩事,突然泵小咗50ml。唯一唸倒係近排食小左野同冇飲湯.....
昨午,我都僅僅夠交貨,通常有多的,之後諗...因為飲少咗水


禁止訪問

積分: 2479


1724#
發表於 12-11-27 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2479


1725#
發表於 12-11-27 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5696


1726#
發表於 12-11-27 10:03 |只看該作者

引用:回覆+sze.gloria+的帖子 天氣凍會少奶架,

原帖由 catalles 於 12-11-27 發表
回覆 sze.gloria 的帖子

天氣凍會少奶架,要食多D野先夠造奶,而且阿BB都會食多左架 ...
你的意思是加量(加安數)?兩個月人仔,180 ml /5餐,from 6週。你估仲洗唔洗加


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1727#
發表於 12-11-27 10:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表今日

原帖由 maggie625 於 12-11-27 發表
健康院果枝十日前打左。 尋日係私家再補針。 好在冇發燒。 佢四個月枝健康院針只發左三小時燒。 好彩咋 見 ...
你補咩針呀? 見佢唔舒適扭晒計,慘過自己病




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1728#
發表於 12-11-27 10:34 |只看該作者

引用:尋晚唔知咩事,突然泵小咗50ml。唯一唸倒係

原帖由 scmtse 於 12-11-27 發表
尋晚唔知咩事,突然泵小咗50ml。唯一唸倒係近排食小左野同冇飲湯.....
我琴晚飲左一大碗木瓜魚尾花生湯,都好似咁上下,唯有今日抽時間係公司泵4次




禁止訪問

積分: 2479


1729#
發表於 12-11-27 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5696


1730#
發表於 12-11-27 10:51 |只看該作者

引用:Quote:sze.gloria+發表於+12-11-27+10:03+

原帖由 catalles 於 12-11-27 發表
我記得大囡係有成個月食番夜奶,後来冇食夜奶,但日頭就食多左一安半安。而細囡係不定時食多左,我只可以餐 ...
...咁飘,好難預!


大宅

積分: 2348


1731#
發表於 12-11-27 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表想

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
係喎,你問nipple 有冇大咗喎,突咗d,算唔算?
都係架,因為突咗,所以吸倒入喇叭嘅位多咗




大宅

積分: 2348


1732#
發表於 12-11-27 11:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表依

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
我都係…同老公少左相處、多左磨擦,頭先佢出左門口,出trip…星期五晚先返!

...
小別勝新婚呢




男爵府

積分: 9224


1733#
發表於 12-11-27 11:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-27+發表尋晚

原帖由 sze.gloria 於 12-11-27 發表
昨午,我都僅僅夠交貨,通常有多的,之後諗...因為飲少咗水
好彩我個女仲厭緊奶,所以夠食mouth:不過飲水少真係小奶,尋日睇過有段article 話人奶媽每50磅要飲1L水,再加每日泵奶個量。




大宅

積分: 2348


1734#
發表於 12-11-27 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表依

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
這兩個月内,已嘈了1大鑊了,數鑊細嘢,可能係hormone影響,大鑊嗰次搞埋我呀媽添D眼淚好似唔洗錢咁: ...
一來 Hormones,二來湊女真係幾辛苦!絕對唔係坐喺屋冇嘢做囉




珍珠宮

積分: 36362

2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


1735#
發表於 12-11-27 11:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表依

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
這兩個月内,已嘈了1大鑊了,數鑊細嘢,可能係hormone影響,大鑊嗰次搞埋我呀媽添D眼淚好似唔洗錢咁: ...
自從有小朋友之後,真係成日都同老公嘈,大家又少左溝通,有時都會諗點解會咁


大宅

積分: 2348


1736#
發表於 12-11-27 11:13 |只看該作者

引用:Quote:sze.gloria+發表於+12-11-27+10:03+

原帖由 catalles 於 12-11-27 發表
我記得大囡係有成個月食番夜奶,後来冇食夜奶,但日頭就食多左一安半安。而細囡係不定時食多左,我只可以餐 ...
Me too...不定時食多咗,密咗,真係好難捉摸




男爵府

積分: 9224


1737#
發表於 12-11-27 11:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 liyk1217 於 12-11-27 發表
一來 Hormones,二來湊女真係幾辛苦!絕對唔係坐喺屋冇嘢做囉
有時個人唔夠訓都情緒波動d。我有次99上我屋企,我掠緊BB衫,佢係度話我掠衫呢樣唔啱,個樣唔啱,人已經攰,你唔幫我都算,仲依依哦哦,我d眼淚突然湧唒出黎




男爵府

積分: 9224


1738#
發表於 12-11-27 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-27 發表
自從有小朋友之後,真係成日都同老公嘈,大家又少左溝通,有時都會諗點解會咁

...
我都係,總之邊個幫我湊B就同邊個嘈,依家我都學睇開d,唔係真係日日嘈。




大宅

積分: 2348


1739#
發表於 12-11-27 11:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 開心仔媽咪 於 12-11-27 發表
自從有小朋友之後,真係成日都同老公嘈,大家又少左溝通,有時都會諗點解會咁

...
多咗個人要照顧,時間自然少咗,湊 bb 又辛苦,又多嘢諗,壓力就咁慢慢谷出嚟,而且兩個人(有時仲有媽媽,奶奶等)對湊 b 嘅方法又各有意見,點會唔嗌交吖




大宅

積分: 2348


1740#
發表於 12-11-27 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-27+發表一

原帖由 scmtse 於 12-11-27 發表
有時個人唔夠訓都情緒波動d。我有次99上我屋企,我掠緊BB衫,佢係度話我掠衫呢樣唔啱,個樣唔啱,人已經攰 ...
唔夠瞓我實爆 seed!阿女都冇情講




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo