
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,
我無節目, 因為星期六我朋友結婚, 我一係去觀禮, 一係夜晚去飲!![]()
1/10我都有睇煙花, 不過唔好睇! (有building檔左海面), 最衰係住頂層既, 唔比人上去睇啦, 唔係就正喇! 我搬黎時上過去一次, 後黎人地話唔比wor~ 連公眾地方都唔比 :tongue: :tongue: [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪
oscar放7,8/10你地學校係咪呀?
我地1/10去左睇煙花呀,好靚呀!![]()
7/10去婆婆到bbq,你地有咩節目呀?
[quote]
homacarol 寫道:
唔係任食呀, 我呀嬸自己 "yip"食物去呀, 因為我堂妹住附近.....佢 yip 得好好味 ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
等我返去睇下校曆表先!
係咪任食果d呀?幾錢一位呀?
[quote]
homacarol 寫道:
我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...
我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....