跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35220


1721#
發表於 06-10-3 12:53 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

after 2:00pm 你o唔ok呀?? 因為我約左人食lunch! 你便就call 我啦
homacarol 寫道:
TszHin媽: sorry 呀, 未得呀, later la, 公司有人...唔太便...


男爵府

積分: 5403


1722#
發表於 06-10-3 12:56 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin 媽:
應該ok, 老細約左人2:00開會 ^^ will call you.


水晶宮

積分: 51182


1723#
發表於 06-10-3 13:25 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,TszHin媽咪

午安呀
係呀,放完假真係唔想返工呀!


男爵府

積分: 5403


1724#
發表於 06-10-3 14:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hihi Hin_bb, TszHin媽


珍珠宮

積分: 35220


1725#
發表於 06-10-3 14:42 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol 寫道:
hihi Hin_bb, TszHin媽


珍珠宮

積分: 35220


1726#
發表於 06-10-3 14:44 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

點解just to say hi既

hin_bb,

oscar幾時開始放中秋節假?? 有無地方去??


carol,

中秋有無好節目?


男爵府

積分: 5403


1727#
發表於 06-10-3 14:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
Thanks for your information


男爵府

積分: 5403


1728#
發表於 06-10-3 14:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

中秋節無節目呀.....會留o係屋企, 因為我就快考試....
:-( 你地呢?
TszHin媽咪 寫道:
點解just to say hi既

hin_bb,

oscar幾時開始放中秋節假?? 有無地方去??


carol,

中秋有無好節目?


水晶宮

積分: 51182


1729#
發表於 06-10-3 15:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

oscar放7,8/10你地學校係咪呀?
我地1/10去左睇煙花呀,好靚呀!
7/10去婆婆到bbq,你地有咩節目呀?
TszHin媽咪 寫道:
點解just to say hi既

hin_bb,

oscar幾時開始放中秋節假?? 有無地方去??


carol,

中秋有無好節目?


水晶宮

積分: 51182


1730#
發表於 06-10-3 15:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

你好似近來考試都幾密!
[quote]
homacarol 寫道:
中秋節無節目呀.....會留o係屋企, 因為我就快考試....
:-( 你地呢?


男爵府

積分: 5403


1731#
發表於 06-10-3 15:15 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb, 係呀, 基本上我每三個月都要考一次試.....唉...要到08年先至畢業..... :-(
HIN_bb 寫道:
homacarol

你好似近來考試都幾密!
[quote]
homacarol 寫道:
中秋節無節目呀.....會留o係屋企, 因為我就快考試....
:-( 你地呢?


男爵府

積分: 5403


1732#
發表於 06-10-3 15:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我地放6 & 7號, 我上星期先至同囝囝佢地bbq, 應該唔會有乜節目...留o係屋企休息下好d hehe
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

oscar放7,8/10你地學校係咪呀?
我地1/10去左睇煙花呀,好靚呀!
7/10去婆婆到bbq,你地有咩節目呀?
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
點解just to say hi既

hin_bb,

oscar幾時開始放中秋節假?? 有無地方去??


carol,

中秋有無好節目?
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1733#
發表於 06-10-3 15:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

嘩,考得咁密呀,你真係辛苦呀
homacarol 寫道:
Hin_bb, 係呀, 基本上我每三個月都要考一次試.....唉...要到08年先至畢業..... :-(
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

你好似近來考試都幾密!
[quote]
homacarol 寫道:
中秋節無節目呀.....會留o係屋企, 因為我就快考試....
:-( 你地呢?
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1734#
發表於 06-10-3 15:23 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你地去邊到bbq呀? :mrgreen:
你地放多我地一日呀
[quote]
homacarol 寫道:
我地放6 & 7號, 我上星期先至同囝囝佢地bbq, 應該唔會有乜節目...留o係屋企休息下好d hehe


男爵府

積分: 5403


1735#
發表於 06-10-3 15:55 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...

我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....
HIN_bb 寫道:
你地去邊到bbq呀? :mrgreen:
你地放多我地一日呀
[quote]
homacarol 寫道:
我地放6 & 7號, 我上星期先至同囝囝佢地bbq, 應該唔會有乜節目...留o係屋企休息下好d hehe


水晶宮

積分: 51182


1736#
發表於 06-10-3 16:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

等我返去睇下校曆表先!
係咪任食果d呀?幾錢一位呀?
[quote]
homacarol 寫道:
我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...

我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....


珍珠宮

積分: 35220


1737#
發表於 06-10-3 16:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

我無節目, 因為星期六我朋友結婚, 我一係去觀禮, 一係夜晚去飲!

1/10我都有睇煙花, 不過唔好睇! (有building檔左海面), 最衰係住頂層既, 唔比人上去睇啦, 唔係就正喇! 我搬黎時上過去一次, 後黎人地話唔比wor~ 連公眾地方都唔比 :tongue: :tongue: [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

oscar放7,8/10你地學校係咪呀?
我地1/10去左睇煙花呀,好靚呀!
7/10去婆婆到bbq,你地有咩節目呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1738#
發表於 06-10-3 16:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔係任食呀, 我呀嬸自己 "yip"食物去呀, 因為我堂妹住附近.....佢 yip 得好好味 ^^
HIN_bb 寫道:
等我返去睇下校曆表先!
係咪任食果d呀?幾錢一位呀?
[quote]
homacarol 寫道:
我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...

我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....


水晶宮

積分: 51182


1739#
發表於 06-10-3 16:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

你果到咁好睇到煙花
咁衰架,唔比人上去睇 :evil:
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

我無節目, 因為星期六我朋友結婚, 我一係去觀禮, 一係夜晚去飲!

1/10我都有睇煙花, 不過唔好睇! (有building檔左海面), 最衰係住頂層既, 唔比人上去睇啦, 唔係就正喇! 我搬黎時上過去一次, 後黎人地話唔比wor~ 連公眾地方都唔比 :tongue: :tongue: [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

oscar放7,8/10你地學校係咪呀?
我地1/10去左睇煙花呀,好靚呀!
7/10去婆婆到bbq,你地有咩節目呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1740#
發表於 06-10-3 16:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

深井馬灣馬頭有爐比人bbq呀?
係呀,自己"yip"食物好味好多
homacarol 寫道:
唔係任食呀, 我呀嬸自己 "yip"食物去呀, 因為我堂妹住附近.....佢 yip 得好好味 ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
等我返去睇下校曆表先!
係咪任食果d呀?幾錢一位呀?
[quote]
homacarol 寫道:
我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...

我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo