心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1721#
發表於 06-8-30 11:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

髀髀,巧耐牡見咁既?
phoebelamlam 寫道:


珊瑚宮

積分: 104756


1722#
發表於 06-8-30 11:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀
呢幾日攪我老公個嫲嫲啲後樹
所以好小上雷LOR~~
噚日仲好慘呀
有人比說話我天呀
:-( :-( :-( [quote]
小路 寫道:
髀髀,巧耐牡見咁既?[quote]


男爵府

積分: 7531


1723#
發表於 06-8-30 11:32 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Hi Hi比比


珊瑚宮

積分: 104756


1724#
發表於 06-8-30 11:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

HI
點介今日個個都閃GE????
LOWERBOBO 寫道:
Hi Hi比比


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1725#
發表於 06-8-30 11:35 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

邊個俾說話你聽呀?
phoebelamlam 寫道:
係呀
呢幾日攪我老公個嫲嫲啲後樹
所以好小上雷LOR~~
噚日仲好慘呀
有人比說話我天呀
:-( :-( :-(


珊瑚宮

積分: 104756


1726#
發表於 06-8-30 11:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

2姑奶呀
佢見到我老公行開幫我買野個時
就話我有咩樹都唔同佢地呢邊講
(好樹同壞樹都係喎)
[quote]
小路 寫道:
邊個俾說話你聽呀?[quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1727#
發表於 06-8-30 12:04 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

做咩事要咩都同佢講呀?
phoebelamlam 寫道:
2姑奶呀
佢見到我老公行開幫我買野個時
就話我有咩樹都唔同佢地呢邊講
(好樹同壞樹都係喎)


珊瑚宮

積分: 104756


1728#
發表於 06-8-30 12:08 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

所以我都唔彩佢
佢講多兩句見我唔彩佢
佢自己都無出聲啦
[quote]
小路 寫道:
做咩事要咩都同佢講呀?[quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1729#
發表於 06-8-30 12:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我一向都蟹咁對付單打既人!我仲會俾黑面佢睇添!! 不過唔知點解好多人都唔敢惹我架!!! :lol: :lol:
phoebelamlam 寫道:
所以我都唔彩佢
佢講多兩句見我唔彩佢
佢自己都無出聲啦


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1730#
發表於 06-8-30 12:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

因為有時我都會抵唔住頸同人頂兩句!


男爵府

積分: 7531


1731#
發表於 06-8-30 12:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

銱、做"""love""",c5c同佢講呀 (拱笑姐)
小路 寫道:
做咩事要咩都同佢講呀?[quote]
phoebelamlam 寫道:
2姑奶呀
佢見到我老公行開幫我買野個時
就話我有咩樹都唔同佢地呢邊講
(好樹同壞樹都係喎)
[/quote]


珍珠宮

積分: 41557


1732#
發表於 06-8-30 12:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


男爵府

積分: 7531


1733#
發表於 06-8-30 17:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

各位、、、、收鋪啦、、、886


別墅

積分: 736


1734#
發表於 06-8-30 19:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hihihihihihihiiihih


公爵府

積分: 29725


1735#
發表於 06-8-31 09:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

典解仰未有淫既 ?-( ?-(


公爵府

積分: 28065


1736#
發表於 06-8-31 09:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_276.gif[/img] 早晨winnie..今日真係好靜喎

WINNIEYIP 寫道:
典解仰未有淫既 ?-( ?-(


公爵府

積分: 29725


1737#
發表於 06-8-31 09:54 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

械喇

禾巾日下晏去豚門鄭工呀
qc介紹既
不過唔豬份工岩唔岩禾助呢 [quote]
Ivy124 寫道:
[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_276.gif[/img] 早晨winnie..今日真係好靜喎

[quote]


公爵府

積分: 28065


1738#
發表於 06-8-31 09:58 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

屯門離你屋企遠唔遠呀?
係做咩架?

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
械喇

禾巾日下晏去豚門鄭工呀
qc介紹既
不過唔豬份工岩唔岩禾助呢


公爵府

積分: 29725


1739#
發表於 06-8-31 10:05 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

械禾屋企附近有車到既

大至刀豬既,刀可以化助倉霧聞員卦 :mrgreen: :mrgreen:
詳情就要去到至豬喇
不過如果請禾,禾到薯返11放8喇 :-| :-|
禾助未豬要返幾多日,同放咩炸 鎖耳,刀要巾晚先化到你地豬囉 魚果返5日半禾刀ok,矛問題,魚果唔械,禾刀未豬助唔助架 因為才才子返1日放1日,魚果淨械得升旗日先放,咁禾同才才子要兩升旗先去到1廁乖,禾就............... [quote]
Ivy124 寫道:
屯門離你屋企遠唔遠呀?
係做咩架?

[quote]


公爵府

積分: 28065


1740#
發表於 06-8-31 10:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我諗做倉務應該係放勞力假喇...不過我都係估下ja

咁又係....兩個week先去一次街又真係耐左d,而且你地見面時間更加小tim...不過唔緊要啦...見左之後或者唔係你咁諗呢

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
械禾屋企附近有車到既

大至刀豬既,刀可以化助倉霧聞員卦 :mrgreen: :mrgreen:
詳情就要去到至豬喇
不過如果請禾,禾到薯返11放8喇 :-| :-|
禾助未豬要返幾多日,同放咩炸 鎖耳,刀要巾晚先化到你地豬囉 魚果返5日半禾刀ok,矛問題,魚果唔械,禾刀未豬助唔助架 因為才才子返1日放1日,魚果淨械得升旗日先放,咁禾同才才子要兩升旗先去到1廁乖,禾就............... [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo