跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4411


1741#
發表於 07-9-3 13:08 |只看該作者
吾好意思咁遲先post,我已前就係mos住但嫁咗住西灣河,好多謝你咁有心,我每個星期六都反啞媽到,到時睇你有無時間出來等承恩同玩吓
重布多謝史葛媽
原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 10:02 發表
hfcsum,

見你係mos友, 要搵人睇b就搵我啦...話哂軒軒同承恩都係一塊餅兩份分ge好brother.

仲有呀...mos 間 Boxhill International Kindergarden 10 月有 Open Day, 一齊去ar.


...


大宅

積分: 1531


1742#
發表於 07-9-3 13:12 |只看該作者
HAHAHAHHA
人家食緊 lunch box, 追 post 中.
但見到呢個 post, 即刻噴飯 !!!!!!
改為清潔中.
勁搞鬼 !!

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 11:43 發表
我估承恩話露點等佢 Armani..........................


大宅

積分: 4466

好媽媽勳章


1743#
發表於 07-9-3 13:13 |只看該作者
我個囡靚嗎, 所以就有人成機投懷送抱囉






原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 12:33 發表
係博博覺得承恩個光頭好cute...所以摸下姐...hfcsum個軒軒都有摸呀.

http://maggieland.myftp.biz/download/msn/emotion/emoticon103.gif博博咁靚女&咁高大(佢係高過承恩ge).....承恩都係無機架啦.

...


大宅

積分: 1531


1744#
發表於 07-9-3 13:19 |只看該作者
好 sweet !!! 好一對大師兄, 小師妹 feel.....
博博好靚女....
原文章由 福媽 於 07-9-3 13:13 發表
我個囡靚嗎, 所以就有人成機投懷送抱囉


http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWSPE17PI/AAAAAAAAAaw/5klL8mC0Nhs/IMGP1439.JPG?imgmax=512

http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWTPE17QI/AAAAAAAAAa4/5klCg ...


大宅

積分: 1531


1745#
發表於 07-9-3 13:20 |只看該作者
小車老師, 蚊豬媽, take care !!!
d post 長追長有.....
hehe


侯爵府

積分: 23339


1746#
發表於 07-9-3 13:40 |只看該作者
原文章由 Chrisoni 於 07-9-3 13:20 發表
小車老師, 蚊豬媽, take care !!!
d post 長追長有.....
hehe


食飽飽lu,有冇人係度呀


子爵府

積分: 11166


1747#
發表於 07-9-3 13:43 |只看該作者
金毛咁叻識自己買餸啦?
原文章由 littlecar 於 07-9-3 09:26 發表
係呀...依家要同朗朗保持距離 ...朗朗依家去左街市買餸..:cry: :cry: :cry:
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 8920


1748#
發表於 07-9-3 13:44 |只看該作者
星期日你要幾點得呀??

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 12:58 發表
星期六, 蛋蛋要返學, 四五點先得, 係咪好似太晏? 星期日吖?

唔知邊個沙灘d沙幼d, 干淨d呢?


男爵府

積分: 8920


1749#
發表於 07-9-3 13:46 |只看該作者
哎唷...............mug 咁失儀呀!!

有冇比同事見到呀??:lol



原文章由 Chrisoni 於 07-9-3 13:12 發表
HAHAHAHHA
人家食緊 lunch box, 追 post 中.
但見到呢個 post, 即刻噴飯 !!!!!!
改為清潔中.
勁搞鬼 !!


男爵府

積分: 8920


1750#
發表於 07-9-3 14:00 |只看該作者
第二張相你個靚囡好似好無助咁wor....................

原文章由 福媽 於 07-9-3 13:13 發表
我個囡靚嗎, 所以就有人成機投懷送抱囉


http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWSPE17PI/AAAAAAAAAaw/5klL8mC0Nhs/IMGP1439.JPG?imgmax=512

http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWTPE17QI/AAAAAAAAAa4/5klCg ...


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1751#
發表於 07-9-3 14:19 |只看該作者
哎呀, 佢地真係好搞笑, 第一張好似好溫馨, 好似d馬騮仔幫梗愛人捉虱咁...第二張博博好似唔鍾意一d野咁, 唔通話承恩d頭髮吉吉...



原文章由 福媽 於 07-9-3 13:13 發表
我個囡靚嗎, 所以就有人成機投懷送抱囉


http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWSPE17PI/AAAAAAAAAaw/5klL8mC0Nhs/IMGP1439.JPG?imgmax=512

http://lh5.google.com.tw/Hopokyau/RtuWTPE17QI/AAAAAAAAAa4/5klCg ...


侯爵府

積分: 23339


1752#
發表於 07-9-3 14:22 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 14:00 發表
第二張相你個靚囡好似好無助咁wor....................


大師兄又好似狼胎左dd


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1753#
發表於 07-9-3 14:30 |只看該作者
如果可以我prefer上午, 早d去...去完下午可以"透"吓? 你覺得呢? 鱷魚係咪有playgroup, 唔知佢有無興趣呢? 有無其他媽媽一齊玩呀?

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 13:44 發表
星期日你要幾點得呀??


男爵府

積分: 8920


1754#
發表於 07-9-3 14:34 |只看該作者
我都鍾意早d 去.................

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 14:30 發表
如果可以我prefer上午, 早d去...去完下午可以"透"吓? 你覺得呢? 鱷魚係咪有playgroup, 唔知佢有無興趣呢? 有無其他媽媽一齊玩呀?


大宅

積分: 1531


1755#
發表於 07-9-3 14:58 |只看該作者
查實好鬼羨慕你地同 bb 周圍去…因我 c6 唔多鍾意比灝灝出街, 因灝灝一出街, 如空氣唔好, 又熱的話, 佢d濕疹馬上出返, 而且夜晚會訓得唔好…


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1756#
發表於 07-9-3 15:03 |只看該作者
金毛日日都帶助手菲菲出街買餸...之後去公園玩15分鐘....BB仔都要出下街既

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-3 13:43 發表
金毛咁叻識自己買餸啦?


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1757#
發表於 07-9-3 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1758#
發表於 07-9-3 15:21 |只看該作者
慢慢黎啦, 遲d灝灝大d d濕疹就會易控制d...
而夜晚會訓得唔好, 其實我阿蛋都會, 就係因為平時太正常, 所以去完街就會咁...但去多d又可以比佢習慣吓 見多D人囉...

原文章由 Chrisoni 於 07-9-3 14:58 發表
查實好鬼羨慕你地同 bb 周圍去…因我 c6 唔多鍾意比灝灝出街, 因灝灝一出街, 如空氣唔好, 又熱的話, 佢d濕疹馬上出返, 而且夜晚會訓得唔好…


子爵府

積分: 11166


1759#
發表於 07-9-3 15:27 |只看該作者
我舊豬肉日日都帶我去買餸架
原文章由 littlecar 於 07-9-3 15:03 發表
金毛日日都帶助手菲菲出街買餸...之後去公園玩15分鐘....BB仔都要出下街既
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 8920


1760#
發表於 07-9-3 15:28 |只看該作者
好o羅好o羅...........你元神歸位o羅!!!


原文章由 anaBB 於 07-9-3 15:19 發表
我返黎啦! 個新位超open, 以後冇得成日chat啦:-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo