美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


伯爵府

積分: 16734


1741#
發表於 14-8-14 13:54 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-14+13:05+難道jm

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
本帖最後由 alkadaru 於 14-8-14 13:43 編輯
咁日文一級又係中大, 好自然會諗起呢個系

我唔係讀中大,但咁耐以嚟無人估到我讀邊科。。。

BTW,你仲讀緊大學,即係仲好後生,好羡慕


伯爵府

積分: 16734


1742#
發表於 14-8-14 13:56 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-14+13:02+我都諗

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
你真係買太多啦~~我見你d存貨可以開個mini counter啦
albion一用左真係返唔到轉頭,第一次用就嘩一 ...
我好衰,之前用開albion, 但之後自己花心,試好多其他牌子。。。
但我用埋手頭上嘅存貨,應該會用返albion啦


侯爵府

積分: 20639


1743#
發表於 14-8-14 13:59 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-14 10:54
BTW, 我都係中大人

朋友, 我都係中大架~


伯爵府

積分: 16734


1744#
發表於 14-8-14 14:02 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-14+13:07+我用re

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
下次問ba攞枝refreshing試下先~我已經預見到佢會話我用gentle用得好地地咪繼續乖乖用囉 ...
你試吓啊,因為我問過ba 佢話兩款保淡濕成份係一樣,不過refreshing加咗啲爽嘅成份等佢無咁笠。。

其實我覺得我啲皮膚用夠保濕, 唔駛太潤嘅toner 就得。。
因為之後會再搽精華,lotion / cream
如果第一樣就咁潤,之後會太厚同多,頂唔順



大宅

積分: 4819


1745#
發表於 14-8-14 14:47 |只看該作者

回覆:576644 的帖子

去 weibo煲左一陣
好想CD紫蘇水同牛油果乳液
牛油果乳液我有sample,用左兩次,感覺幾保濕同柔軟
估唔倒future science洗面膏評論咁好
心動中
多些sis介紹weibo


男爵府

積分: 6260


1746#
發表於 14-8-14 15:17 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 11:50
係咪 gel狀嗰支
可唔可以 remove mascara?
係GEL狀。eye makeup要另外落。


男爵府

積分: 6260


1747#
發表於 14-8-14 15:19 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 11:57
内地人鍾意用最貴既野
好似 AQ, AQ meliority
之前同 cd counter 姐姐吹水
係呀, 睇得愈多weibo, 覺得佢地係用貴brand, 件件都過千, 香港d開架products好少見佢地提。


男爵府

積分: 6260


1748#
發表於 14-8-14 15:25 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:04
係啊,我都買咗兩套refiner
refiner我真係用唔到。一聞覺得好頭暈。


男爵府

積分: 6260


1749#
發表於 14-8-14 15:27 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-14 13:59
朋友, 我都係中大架~
我地係同門人


大宅

積分: 4819


1750#
發表於 14-8-14 15:57 |只看該作者

引用:Quote:chestnutpaste 發表於 14-8-14 11:50

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
係GEL狀。eye makeup要另外落。
係呀
咁CD既蜂蜜卸妝可以卸waterproof, 仲抵用d


大宅

積分: 4819


1751#
發表於 14-8-14 15:58 |只看該作者

引用:Quote:chestnutpaste 發表於 14-8-14 11:57

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
係呀, 睇得愈多weibo, 覺得佢地係用貴brand, 件件都過千, 香港d開架products好少見佢地提。 ...
就黎毒死
對Albion精華長草中


男爵府

積分: 6260


1752#
發表於 14-8-14 16:02 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-14 13:42
no no個個都以為我係日研,連日研既老師都以為我係日研(因為我有上jap soc莊)
淨睇樣打死都 ...
你係咪中文系呢???


男爵府

積分: 6260


1753#
發表於 14-8-14 16:05 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 15:57
係呀
咁CD既蜂蜜卸妝可以卸waterproof, 仲抵用d
不過個蜂蜜卸妝係CLEANSING OIL, 我用唔到呢。


男爵府

積分: 6260


1754#
發表於 14-8-14 16:08 |只看該作者
chestnutpaste 發表於 14-8-14 15:58
就黎毒死
對Albion精華長草中
我反而對佢既水乳無咩興趣, 反而對佢eclafutur燒著, 不過香港無得賣。


子爵府

積分: 12860


1755#
發表於 14-8-14 16:11 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-14+13:07+我用re

原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表
下次問ba攞枝refreshing試下先~我已經預見到佢會話我用gentle用得好地地咪繼續乖乖用囉 ...
請問weibo search咩先搵再cd comments?




大宅

積分: 4819


1756#
發表於 14-8-14 16:25 |只看該作者

引用:Quote:chestnutpaste 發表於 14-8-14 15:57

原帖由 heyley12 於 14-08-14 發表
不過個蜂蜜卸妝係CLEANSING OIL, 我用唔到呢。
個名係oil
實際係gel
跟ATORREGE AD+差唔多質地(我喺Watson\'s玩過d display)
因為都係個用cleansing oil用到怕怕既人
我都冇事仲覺得好好用添
落妝産品方面我只會用cream(usually 秋冬),同gel (春夏 ) 因為唔記得乜人講遇呢兩類最温和
落妝水都唔好,因為含有界面性成份
我用Bioderma用到面紅左一撻兼慶慶地
此上俾你參考
小心選擇


大宅

積分: 4819


1757#
發表於 14-8-14 16:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 alkadaru 於 14-08-14 發表下

原帖由 andersmama 於 14-08-14 發表
請問weibo search咩先搵再cd comments?
黛珂


大宅

積分: 1146


1758#
發表於 14-8-14 16:39 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:54
咁日文一級又係中大, 好自然會諗起呢個系

我唔係讀中大,但咁耐以嚟無人估到我讀邊科。。。
當初年少無知覺得自己都考左一級啦入去仲讀咩日研
我都好羨慕你地咁後生就結晒婚生晒仔


大宅

積分: 1146


1759#
發表於 14-8-14 16:41 |只看該作者
576644 發表於 14-8-14 13:56
我好衰,之前用開albion, 但之後自己花心,試好多其他牌子。。。
但我用埋手頭上嘅存貨,應該會用返albion ...
加油!!太多用黎查身囉 ALBION對水油平衡真係好work,而家少左爆瘡謝都謝得快d


大宅

積分: 1146


1760#
發表於 14-8-14 16:42 |只看該作者
KAY+2 發表於 14-8-14 13:59
朋友, 我都係中大架~
又一個師姐!!好多中大人呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo