跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3513


1741#
發表於 08-10-16 08:43 |只看該作者
原文章由 lic9 於 08-10-14 16:23 發表
welcome back﹗

咁你要同你老公講去多d喇﹗

記得呢個星期日,九點半返教會一齊切蛋糕呀﹗

記得啦...
前日請假同臭臭去左山頂(慶祝生日), 好疲倦呀, 可能近排玩得犀利... 臭臭有小小咳, 可能今晚同佢see dr 啦....


大宅

積分: 3513


1742#
發表於 08-10-16 08:45 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-15 09:10 發表
唸住等sat 老公係度先同思思大戰過 ..

臭臭媽 ..
揀左邊間學校未呀 ?

揀左啦... 小時候... 果日個校長同我講入學d information, 都真係冇揀錯, 個d 老師&校長 好nice...


大宅

積分: 3513


1743#
發表於 08-10-16 08:47 |只看該作者
原文章由 靚靚劉太 於 08-10-15 17:27 發表



咁我星期六返果堂就係好少少, 起碼冇呢d 恐怖情形. (定係我時運高睇唔到呢. ) 不過個導師就真係照顧唔到小朋友, 全靠家長/ 工人搞掂. 我之前返好時光playgroup, 個老師好好多, 起碼佢可以控制到場面, 壓 ...

靚靚劉太... 你有冇收到碧濤信話1/11(sat)聽入學講座呀, 我估可能當日in埋架.....


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1744#
發表於 08-10-16 09:05 |只看該作者
我又覺得又關唔哂阿ling姐姐事 .. 係d家長質素既問題 ..
好多都唔considerate, 唔使理下人地d feeling ..

佢地又唔似大6人... 都唔知why會甘 ..
好鬼無品架 ..
好似有次玩係水池撈魚仔, 水池細, 人仔多, 已經唔多夠位比d人仔玩 ... 有個阿媽定阿婆果d係甘質埋黎捉住人仔隻手玩 ..
我只可以好大聲甘同我個女講自己玩啦 .. 大個女試下啦 ..
佢都唔醒目, 阿老師又唔出聲, 阿女"不"左2野我就啦開左佢喇 ..


原文章由 靚靚劉太 於 08-10-15 17:27 發表



咁我星期六返果堂就係好少少, 起碼冇呢d 恐怖情形. (定係我時運高睇唔到呢. ) 不過個導師就真係照顧唔到小朋友, 全靠家長/ 工人搞掂. 我之前返好時光playgroup, 個老師好好多, 起碼佢可以控制到場面, 壓 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1745#
發表於 08-10-16 09:10 |只看該作者
我而家都係佢度返緊個 music playgroup ..
逢tue返 ..
岩岩返左第1堂, 成堂唱歌仔 + 玩樂器 + 會配合用英文比d簡單instruction, 好似得個玩字 ..
但係思思居然學識左 one two three four five....

不過都唔平 .. $180/堂 1個hr ..

不過佢地收生有d問題, 有個b好似得個1yr都收. 佢成舊飯甘痴住阿婆係度喊 ...

原文章由 pangchaimami 於 08-10-16 08:45 發表

揀左啦... 小時候... 果日個校長同我講入學d information, 都真係冇揀錯, 個d 老師&校長 好nice...


大宅

積分: 3513


1746#
發表於 08-10-16 14:38 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-16 09:10 發表
我而家都係佢度返緊個 music playgroup ..
逢tue返 ..
岩岩返左第1堂, 成堂唱歌仔 + 玩樂器 + 會配合用英文比d簡單instruction, 好似得個玩字 ..
但係思思居然學識左 one two three four five....

不過都唔平 .. $ ...

係呀明明要2yr先n1, 所以Nov返學, 不過佢地話Oct都可以, 不過我地去taiwan, 先仍然Nov返學...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1747#
發表於 08-10-16 15:09 |只看該作者
遲d返咪比小個月學費 lor ...


原文章由 pangchaimami 於 08-10-16 14:38 發表

係呀明明要2yr先n1, 所以Nov返學, 不過佢地話Oct都可以, 不過我地去taiwan, 先仍然Nov返學...


禁止訪問

積分: 3771


1748#
發表於 08-10-16 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3513


1749#
發表於 08-10-17 09:03 |只看該作者
原文章由 htm1210 於 08-10-16 23:21 發表
唔好意思兩位mami,我都遞再form比碧濤,但未收到信, 請問你幾時收到?

應該係呢個星期頭收到, 你可以打去問下啦, 你幾時寄架, 我好似係7,8月寄form架, 會唔會有兩次呢.... 打去問下啦.


大宅

積分: 4995


1750#
發表於 08-10-17 14:53 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-10-16 08:47 發表

靚靚劉太... 你有冇收到碧濤信話1/11(sat)聽入學講座呀, 我估可能當日in埋架.....



有呀, 到時見. 不過佢都幾貴, 我地都應該唔會讀呢間. 唔知佢個講座引唔引誘到我呢.


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1751#
發表於 08-10-17 23:35 |只看該作者
想問你地有無人係火炭果間 bb-boom 買過奶粉呀 ?

http://www.bbboomhk.com/


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1752#
發表於 08-10-18 23:28 |只看該作者
今晚落左去食飯 ..
行過銀城見到近7仔開左間買bb野咪走入去睇下lor ...

見有日本奶粉買, 咪問下價lor ..
問完話返比老公聽 .. 老公話 ... 嘩, 佢當自己係一田呀 ..

森永大仔買開$14x .. 佢話賣 $270.. 傻架 ..

佢又有d衫仔買 ..
一睇 .. 係 赤柱買個d 出口衫仔 ..
係剪左牌架 .. 又係貴到飛起 ...

大家唔使去行 ..


禁止訪問

積分: 3771


1753#
發表於 08-10-19 01:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1754#
發表於 08-10-20 09:01 |只看該作者
思思生風lan 呀 ....

sat 下晝只係脾啦位生 ..
跟住訓醒晏覺愈出愈多 ..
去左睇醫生 ..

點知尋日生到面仔都有 ..
超樣衰 ..
一身都係 ..
拿拿林帶左去睇多次丘祖麟, 換過支藥水..
今朝喂佢食奶好d .. 面仔都散哂 ..
好彩touch wood唔痕, 痕就大wok 啦 ...


[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-10-20 09:07 編輯 ]


大宅

積分: 3513


1755#
發表於 08-10-20 09:20 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-17 23:35 發表
想問你地有無人係火炭果間 bb-boom 買過奶粉呀 ?

http://www.bbboomhk.com/

我都有聽過, 不過我都係返re-on訂, 好似有d信心, 都係送貨, 地區不是問題啦, 思思食咩奶粉架???


大宅

積分: 3513


1756#
發表於 08-10-20 09:40 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-18 23:28 發表
今晚落左去食飯 ..
行過銀城見到近7仔開左間買bb野咪走入去睇下lor ...

見有日本奶粉買, 咪問下價lor ..
問完話返比老公聽 .. 老公話 ... 嘩, 佢當自己係一田呀 ..

森永大仔買開$14x .. 佢話賣 $270.. 傻架 ..

佢 ...

果間傻野我都有睇過, 真係貴到飛起....
我c6話我係入面同出面兩個面口, 係入面有話幾好, 係出面即刻話人貴, 梗係啦, 係入面-比d信心人啦, 佢都幾慘, e+經濟咁, 佢都幾難支持呀.... 我真係唔明, 咁貴有冇人買... 好似片片褲 嘩... 超貴!!!


大宅

積分: 3513


1757#
發表於 08-10-20 09:44 |只看該作者
原文章由 htm1210 於 08-10-19 01:39 發表
我收到了,thanks

到時睇下遇唔遇到你啦...


大宅

積分: 3513


1758#
發表於 08-10-20 09:54 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-20 09:01 發表
思思生風lan 呀 ....

sat 下晝只係脾啦位生 ..
跟住訓醒晏覺愈出愈多 ..
去左睇醫生 ..

點知尋日生到面仔都有 ..
超樣衰 ..
一身都係 ..
拿拿林帶左去睇多次丘祖麟, 換過支藥水..
今朝喂佢食奶好d .. 面 ...

思思好可憐呀... 早排臭臭出熱痱又係好犀利, 出到面都有呀, 不過我發現左除左丘祖麟, 趙根銘都幾好, 話說臭臭上次睇熱痱要成2-3week 先全好, 不過佢身到有一個area 長期痕, 次次一查藥膏就ok, 但一唔查就r到出血... 成日睇丘祖麟佢都只係話係咁, 只有不停查藥膏, 我又唔想成日查藥膏, 最近轉睇趙根銘, 一睇就好, 可能佢d藥勁d, 對小朋友唔係咁好, 不過睇見佢成日r到出血, 就心痛啦, 今次睇埋熱痱, 幾日又好返lu, 塊面仔又變番滑滑啦...


大宅

積分: 1815


1759#
發表於 08-10-20 10:05 |只看該作者
臭B都有出熱痱呀!不過我地就冇睇醫生,剩係煲金銀花水加片糖俾佢沖涼!所以呢幾日臭B做咗花花公子(因為用花花水沖涼)
哈哈.....
原文章由 pangchaimami 於 08-10-20 09:54 發表

思思好可憐呀... 早排臭臭出熱痱又係好犀利, 出到面都有呀, 不過我發現左除左丘祖麟, 趙根銘都幾好, 話說臭臭上次睇熱痱要成2-3week 先全好, 不過佢身到有一個area 長期痕, 次次一查藥膏就ok, 但一唔查就r到出血... ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1760#
發表於 08-10-20 14:22 |只看該作者
臭b媽 / 臭臭媽 ..

你地有無中銀卡呀 ? 係watson 買watson 牌 bb wet tissue, 用中銀卡平成 $6蚊呀 ... $36.9 -> $29.9

如果你地有又有時間既話可唔可以你地放工call我去買呀 ..
因為一定要look卡先得呀 ..

唔該哂先 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo