懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1741#
發表於 08-1-25 13:50 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 13:33 發表


我都未開始搽,不過叫左朋友幫我買olive oil,呢幾日轉凍,我都擔心肚肚會乾燥同痕,但幸好又未有咋 !!

你o也有無影低肚肚大左既相作紀念 ? 我有架,真係會發現大左架 !! ...


我諗我會買定先,睇下情況再搽law...
無喎...都好主意喎,而家唔知係心理作用定係真係大左,自己都唔肯定係肚腩定小b...
我問過媽咪,小b咁細無理由個肚而家就大左咁多架,九成係肚腩,但佢話唔一定,因為我o地子宮都一路大緊,所以個肚大左都唔出奇喎...


男爵府

積分: 5810


1742#
發表於 08-1-25 13:50 |只看該作者
咁你係唔係响私家生?如果係,其實覆一面都可以,但我老公話既然政府都有提供,做乜唔兩邊覆喎!

原文章由 CheukC9 於 08-1-25 13:43 發表
多謝你哋呀!!

重有就係,我今朝去咗母嬰健康院做第一次檢查。其實我想問係咪個個媽咪都係政府、私家兩邊做架? 我覺得都幾花時間,同埋今日佢幫我度高磅重量血壓呢啲,私家都有做。抽血驗嘅嘢,其實我結婚前同每年驗 ...


大宅

積分: 3104


1743#
發表於 08-1-25 13:52 |只看該作者

回覆 #1742 nochoice83 的文章

你同佢講
因為好累
又辛苦囉:lol
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 8804


1744#
發表於 08-1-25 13:53 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:45 發表
我計過我2月1號就12週
真係等左好耐...
見人地個個都咁快
心急起上黎
就會覺得時間過得好慢


仲有一星期咋 ! 好快既 !!
你諗住BB一日一日咁大,就會快D !!

我以家成日用左BB幾多WK,去數日子呢 !!


男爵府

積分: 8804


1745#
發表於 08-1-25 13:56 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:50 發表


我諗我會買定先,睇下情況再搽law...
無喎...都好主意喎,而家唔知係心理作用定係真係大左,自己都唔肯定係肚腩定小b...
我問過媽咪,小b咁細無理由個肚而家就大左咁多架,九成係肚腩,但佢話唔一定,因為我o地子宮 ...


我初時都覺得係肚腩,但早2日映完就覺得係BB + 胎水 + 脂肪,因真係大過以前好多呢 !!

*你有無興趣睇我個肚肚呢:loveliness: ??


大宅

積分: 3104


1746#
發表於 08-1-25 13:56 |只看該作者

回覆 #1744 CherryB 的文章

我就用奧運倒數囉
不過我阿b預產期就係16號
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1747#
發表於 08-1-25 13:59 |只看該作者
PHOEBIE,我預產期都係16/8,咁啱既


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1748#
發表於 08-1-25 13:59 |只看該作者
係呀? 咁其實政府叫我6個星期之後返去係做咩架? 佢哋又話未有超聲波照...?-(

原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:47 發表
如果你諗住係私家生
就係政府睇一次
抽左血就夠
佢地如果有咩問題都會主動打比你架
唔洗2邊去啦^^


大宅

積分: 3104


1749#
發表於 08-1-25 14:00 |只看該作者

回覆 #1745 CherryB 的文章

我就咁諗
你地試下望背面
如果真係肥左
條腰會跟住一齊粗好多卦
我而家後面睇就仲有腰
只係前面有個肚腩
咁我估係阿b既成數大d囉
(原諒我一番謬論):lol
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1750#
發表於 08-1-25 14:00 |只看該作者

回覆 #1747 nochoice83 的文章

我地阿b同我地2個都一樣貢有緣啵
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1751#
發表於 08-1-25 14:02 |只看該作者

回覆 #1748 CheukC9 的文章

佢只係幫你驗下小便
睇住你既體重果d囉
我覺得係第一次抽血至最緊要
因為oscar同結構政府都矛得做既
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 4063


1752#
發表於 08-1-25 14:03 |只看該作者
醫生用period個日開次計. 我既預産期都係8/16號喎. 不過上一次照u/s太細量唔到size. 唔知會唔會遲d呢..

我想問下你地既睡姿係側睡/面向天花板架.. 我發覺側睡時. 個肚突出黎細細舊肉會明顯傾斜架. 唔知係未因為入面d胎水呢? 攪到我要用個小cushion墊住. 感覺好少少.


原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:59 發表
PHOEBIE,我預產期都係16/8,咁啱既


大宅

積分: 3104


1753#
發表於 08-1-25 14:12 |只看該作者

回覆 #1752 文狄 的文章

我都係打側訓架
個肚會好明顯
不過我又唔會覺得唔舒服
暫時都ok
乜我地呢度貢多8/16既^^
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 8804


1754#
發表於 08-1-25 14:14 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 14:00 發表
我就咁諗
你地試下望背面
如果真係肥左
條腰會跟住一齊粗好多卦
我而家後面睇就仲有腰
只係前面有個肚腩
咁我估係阿b既成數大d囉
(原諒我一番謬論):lol ...


我本身係有腰既人,到現在睇都有腰架,只係肚腩凸凸咁:lol...


大宅

積分: 1817


1755#
發表於 08-1-25 14:14 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:41 發表
開心叮噹,好快就到12WEEKS,你去完日本夠12WEEKS?
其實,我斷斷續續都開始同教會D弟兄姊妹講我有咗BB既事...兩邊屋企一早知道,最FRIEND嗰D朋友又一早知,所以我都冇乜等12WEEKS... ...


係呀,去完日本再過多幾4日就會夠12週(如無計錯既話),我諗到時一定好開心,所以而家好想快o的過,但比著以前就想慢o的,因唔想咁快又老一年,哈...:lol
其實我都好想...不過思想傳統,無計啦!


男爵府

積分: 8804


1756#
發表於 08-1-25 14:15 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-25 14:03 發表
醫生用period個日開次計. 我既預産期都係8/16號喎. 不過上一次照u/s太細量唔到size. 唔知會唔會遲d呢..

我想問下你地既睡姿係側睡/面向天花板架.. 我發覺側睡時. 個肚突出黎細細舊肉會明顯傾斜架. 唔知係未因為入 ...


我要打側瞓才舒服,如果平瞓反而好辛苦咁。


大宅

積分: 1817


1757#
發表於 08-1-25 14:16 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 13:43 發表


好快就到你架喇!!
其實我都好多朋友知架喇 !!
不過,我會等埋下星期check完oscar就會全公開。因我寫blog架,已經有d blog友估到問我喇 !!


係既...我會比o的耐性去等架啦~
我都有寫blog呀,不過而家停左,遲下再寫返既時候就會全面公開.


男爵府

積分: 8804


1758#
發表於 08-1-25 14:17 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 14:02 發表
佢只係幫你驗下小便
睇住你既體重果d囉
我覺得係第一次抽血至最緊要
因為oscar同結構政府都矛得做既


政府唔係都有結構check既咩 ?
我D朋友係廣華生,佢o也都係政府check既 !!


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1759#
發表於 08-1-25 14:17 |只看該作者
我都好想快啲到12week,但係而家照用又比原先遲咗1week,即係話我呢個'秘密'又要守多一個禮拜先講得喇! 真係好難忍呀...

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:14 發表


係呀,去完日本再過多幾4日就會夠12週(如無計錯既話),我諗到時一定好開心,所以而家好想快o的過,但比著以前就想慢o的,因唔想咁快又老一年,哈...:lol
其實我都好想...不過思想傳統,無計啦! ...


大宅

積分: 1817


1760#
發表於 08-1-25 14:20 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 13:43 發表
多謝你哋呀!!

重有就係,我今朝去咗母嬰健康院做第一次檢查。其實我想問係咪個個媽咪都係政府、私家兩邊做架? 我覺得都幾花時間,同埋今日佢幫我度高磅重量血壓呢啲,私家都有做。抽血驗嘅嘢,其實我結婚前同每年驗 ...


唔好咁客氣啦! 我就一早已經決定去仁安生,而且知道兩邊check既野都差不多,所以無去政府度check,不過有o的媽咪都想兩邊check有保障(因怕有出錯),但我就好lazy...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo