興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87388


1741#
發表於 15-6-17 13:22 |只看該作者

引用:我同個女出巡

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
我同個女出巡
我冬天都會咁樣著~


已刪除用户

積分: 42578


1742#
發表於 15-6-17 13:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-17 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1743#
發表於 15-6-17 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-17+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74623


1744#
發表於 15-6-17 13:32 |只看該作者
我認我係有bias 架
我鍾意D 小朋友型D
千祈唔好著迪迪尼公主裙, 每次見到都會縐眉同打冷震


但可以著可愛D, 例如圓檯裙仔
男仔最好著polo tee + 短褲或長褲都OK
就算著街市買到既超人背心tee 又得, 但腳唔可以著cros lor



禁止訪問

積分: 80247


1745#
發表於 15-6-17 13:40 |只看該作者

引用:Quote:Superman-GF+發表於+15-6-17+13:08+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1746#
發表於 15-6-17 13:40 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 13:04
你一定肥唔過呢個
我有條勁鬆既bf 牛仔褲, 搵出黎著俾大家睇下!
好好過每一天......


禁止訪問

積分: 80247


1747#
發表於 15-6-17 13:47 |只看該作者

引用:我認我係有bias+架我鍾意D+小朋友型D千祈唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74623


1748#
發表於 15-6-17 13:51 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 13:47
我唔俾佢哋著卡通衫。但夏天一定著crocs, 太方便了
N 年前我小朋友著crocs 著到起水泡就以後都唔買, 掉都掉唔切


水晶宮

積分: 74623


1749#
發表於 15-6-17 13:51 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 13:40
我有條勁鬆既bf 牛仔褲, 搵出黎著俾大家睇下!
雖然今日會有點忙, 我都決定快閃hm 睇下D bf tee and jeans


男爵府

積分: 8480


1750#
發表於 15-6-17 13:53 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

是日勁 唔知想點 look

我從未著過呢d衫, 有人買左唔啱, 我又著得落, 要左佢, 唔好浪費

點可以好睇d

一個拉高d, 睇喎到衫腳, 但行幾步會跌返落去!

ps. 我唔著 leggings ge!
ps.2 請無視我個核突 shopping bag
1434520274455.jpg

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


翡翠宮

積分: 87388


1751#
發表於 15-6-17 13:54 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau 發表於 15-6-17 13:40 我

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
雖然今日會有點忙, 我都決定快閃hm 睇下D bf tee and jeans
快閃


水晶宮

積分: 74623


1752#
發表於 15-6-17 14:01 |只看該作者
KE11 發表於 15-6-17 13:53
是日勁 唔知想點 look

我從未著過呢d衫, 有人買左唔啱, 我又著得落, 要左佢, 唔好浪費

我個人愚見係你右邊OK D

因為你有胸線同腰線

就算比例唔係4:6

都可以作另類figure



已刪除用户

積分: 42578


1753#
發表於 15-6-17 14:03 |只看該作者

引用:是日勁 唔知想點 look我從未著過呢d衫, 有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8480


1754#
發表於 15-6-17 14:03 |只看該作者

引用:Quote:KE11 發表於 15-6-17 13:53 是日勁

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
我個人愚見係你右邊OK D因為你有胸線同腰線就算比例唔係4:6都可以作另類figure
...
其實一行, 就點都變右邊 look
左邊只可以影相 hold 一陣

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


禁止訪問

積分: 80247


1755#
發表於 15-6-17 14:04 |只看該作者

引用:是日勁+唔知想點+look我從未著過呢d衫,+有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8480


1756#
發表於 15-6-17 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表是日勁

原帖由 nsychristy 於 15-06-17 發表
我鍾意左邊多 d喔
你真係全天候黑白同埋好環保
。。。
更多日子 all black

C9, lunch 要買野, 無個袋點得

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


水晶宮

積分: 74623


1757#
發表於 15-6-17 14:07 |只看該作者
我今日著左件上身鬆, 下身又鬆鬆地既5個骨褲
正正就係大家講既成個桶咁無晒腰線
但因為有胸線出番個figure, 所以唔難睇 (今朝太趕, 求其拎起面果件就走)


男爵府

積分: 8480


1758#
發表於 15-6-17 14:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表是日勁

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
右邊。如果襯藍窄牛加長頸鏈更好。


返工, 唔比牛記呀
遠睇似都比人 同事中過蕉

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


已刪除用户

積分: 42578


1759#
發表於 15-6-17 14:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-17 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74623


1760#
發表於 15-6-17 14:11 |只看該作者
KE11 發表於 15-6-17 13:53
是日勁 唔知想點 look

我從未著過呢d衫, 有人買左唔啱, 我又著得落, 要左佢, 唔好浪費
件衫其實幾靚

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo