立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10105
積分: 13105
原文章由 babycanny 於 08-8-23 12:16 發表 呢期cy ma冇蒲頭我做咗一號好耐喇!
原文章由 chunyatmama 於 08-8-25 13:39 發表 各位好嗎?我忙到c啦:;pppp: 有時想偷雞上bk,又遇正bk short:;pppp: 希望手頭上d野d快做好啦 係咪又有得玩呀
原文章由 小倩 於 08-8-25 12:28 發表 豬, 有時淨係愛唔得㗎~ 佢C6好多嘢都知道, 但佢做過啲咩? 唔係話得閒請EC食返餐好就可以輕輕帶過... 明知EC唔想搬咁近99, 佢偏偏想買TKO 4房~ 4房, 天水圍間屋已經有啦, 使乜專登搬出嚟啫... 點解一定要搬咗TKO 4 ...
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 13:45 發表 等埋妳嘛~~
公爵府
積分: 25532
積分: 13331
原文章由 chunyatmama 於 08-8-25 13:44 發表 作c呀 見我冇出現玩嘢呀!我冇做一號好耐啦
原文章由 babycanny 於 08-8-25 13:53 發表 首先你要搞清楚, 你因為你冇蒲頭所以冇機會比你做一號咋
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 13:56 發表 雖然我無發言啫~~但我都關心妳ga噃~~ 喊完就精神返,食個lunch~~ 唔好將唔like嘅放大住,佢唔急,妳急都無用~~~
王國長老
積分: 144537
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 13:56 發表 唔好將唔like嘅放大住,佢唔急,妳急都無用~~~
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:04 發表 知道了, 晒你們 lunch完了, 但又胃痛(其實唔係個胃, 應該係個肝, 膽有問題, 上次已經比醫師warning要控制情緒)
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 13:58 發表 唔係呀~~妳之前都好少返學,咪一樣排no.1
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:05 發表 ...... 唔好再省時間唔開心喇, 用多啲時間諗下約我哋去邊度玩啦!
原文章由 小倩 於 08-8-25 14:04 發表 急就去阿豬度ALL爆佢個塔 ALL爆咗, 個人咪鬆晒舒服晒囉 (純粹搞吓爛GAG啫)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy