懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3574


1741#
發表於 08-11-11 18:20 |只看該作者
醫生都係係咁易望兩眼咋...佢自己都話唔準...不過有d野似突左出黎姐...haha~~~


原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 18:00 發表


菜菜子媽媽, 你11 WEEK 都照到仔OR 女架啦? 咁早??


大宅

積分: 3574


1742#
發表於 08-11-11 18:27 |只看該作者
Maria,
原來你未報到WOW....KEKE!
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... age%3D1#pid28635547


大宅

積分: 1575


1743#
發表於 08-11-11 18:38 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 18:27 發表
Maria,
原來你未報到WOW....KEKE!
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?test=asc&tid=1773483&pid=28635547&page=7&extra=page%3D1#pid28635547


ke ke...啱啱報到咗lu!



大宅

積分: 3574


1744#
發表於 08-11-11 18:40 |只看該作者
最乖~~~

原文章由 Maria 於 08-11-11 18:38 發表


ke ke...啱啱報到咗lu!


大宅

積分: 3574


1745#
發表於 08-11-11 18:41 |只看該作者
岩岩見第二個topic有姊妹介紹le個website...都幾好睇...大家都一齊cc la~~~

http://www.pregnancy.org/pregnancy/fetaldevelopment1.php#week11


大宅

積分: 1575


1746#
發表於 08-11-11 18:41 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 18:20 發表
醫生都係係咁易望兩眼咋...佢自己都話唔準...不過有d野似突左出黎姐...haha~~~


唔知我星期六照唔照到仔定女呢? 性器官係11至12週形成ga!



大宅

積分: 3574


1747#
發表於 08-11-11 18:49 |只看該作者
你都睇下la!!!!
你有冇睇過清宮圖係仔定女呀????


原文章由 Maria 於 08-11-11 18:41 發表


唔知我星期六照唔照到仔定女呢? 性器官係11至12週形成ga!


大宅

積分: 1575


1748#
發表於 08-11-11 18:52 |只看該作者
係呢, 你哋瞓覺著咩衫, 要唔要特別買大肚睡衣呢? 如果穿普通睡裙, 我驚冬天條腿會凍, 上胎我要穿及膝長襪嚟保瞹, 但始終冇著長褲咁好。依家d睡褲都有d緊lu。仲有, 唔知有冇孕婦底衫賣ga le ? 可能年紀大咗愈嚟愈怕凍。



大宅

積分: 1575


1749#
發表於 08-11-11 18:59 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 18:49 發表
你都睇下la!!!!
你有冇睇過清宮圖係仔定女呀????


我睇過係仔。計番do do 日子, 都好近排卵日, 所以我都估係仔。聽講近排卵日受精係仔嘅机會大d。雖然我都覺得囡囡乖d, 但如果係仔我都好開心, 一個「好」字嘛! 最緊要健康。



大宅

積分: 3574


1750#
發表於 08-11-11 18:59 |只看該作者
我而家訓覺都著運動褲...之前係uiqulo買左套加大碼既...好鬆身...我諗可以捱得過le個凍天掛~~~


原文章由 Maria 於 08-11-11 18:52 發表
係呢, 你哋瞓覺著咩衫, 要唔要特別買大肚睡衣呢? 如果穿普通睡裙, 我驚冬天條腿會凍, 上胎我要穿及膝長襪嚟保瞹, 但始終冇著長褲咁好。依家d睡褲都有d緊lu。仲有, 唔知有冇孕婦底衫賣ga le ? 可能年紀大咗愈嚟愈怕凍 ...


大宅

積分: 1575


1751#
發表於 08-11-11 19:06 |只看該作者
你哋買bra時, 個sales有冇sell你買果種瞓覺帶嘅胸圍? 佢地話帶咗support住個胸唔會咁易變樣, 唔會向兩邊分開wor o我平時瞓覺都好free嘅, 唔知係唔係帶咗會好d呢? 你哋有冇買?



大宅

積分: 3574


1752#
發表於 08-11-11 19:18 |只看該作者
我上次咪係010比個sale sell到我買左個lor...二百幾蚊...不過我都而家都未用過...因為我都係慣左free既人...haha...



原文章由 Maria 於 08-11-11 19:06 發表
你哋買bra時, 個sales有冇sell你買果種瞓覺帶嘅胸圍? 佢地話帶咗support住個胸唔會咁易變樣, 唔會向兩邊分開wor o我平時瞓覺都好free嘅, 唔知係唔係帶咗會好d呢? 你哋有冇買? ...


大宅

積分: 1575


1753#
發表於 08-11-11 19:41 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 18:59 發表
我而家訓覺都著運動褲...之前係uiqulo買左套加大碼既...好鬆身...我諗可以捱得過le個凍天掛~~~


咦, 生完可唔可以比老公著? 都好喎, 買番兩套啱兩公婆著, 唔洗哂。



大宅

積分: 3574


1754#
發表於 08-11-11 19:49 |只看該作者
我諗我生完都仲岩著...haha~~~

係le想問下...而家天氣好乾燥...可唔可以飲蜜糖le???
敷mask又唔知得唔得le????

今日流左兩次鼻血呀....真係好dry呀~~~


原文章由 Maria 於 08-11-11 19:41 發表


咦, 生完可唔可以比老公著? 都好喎, 買番兩套啱兩公婆著, 唔洗哂。


大宅

積分: 1385


1755#
發表於 08-11-12 00:06 |只看該作者

心情很mixed

我這幾天開始有“火燒心”- 胃酸上喉嚨的感覺,有dd唔舒服。星期一會去東區first check,希望bb “快高長大”- 由上星期二check完之後,都沒有再check,常常有d擔心的感覺,好似唔多真實。

雖然知道心情對懷孕mama好緊要,但現在十分down,因爲我養了八年的貓貓患了末期腎衰竭;因爲有bb的關係,貓貓現在由家姐照顧,我只可以透過電話知道貓貓最新的發展。雖然很多醫學證明都說,通過貓感染的機會十分十分低,但是,“不怕一萬,只怕萬一”,bb不是我一個人的,我也要顧及husband的感受,to him, bb is far more important than my cat,所以他是極不贊成我去探貓貓的。幸好,姐姐十分明白,也願意一力承擔照顧貓貓的責任。我今天都有陪姐姐去寵物店買腎貓的stuff。我只是希望貓貓可以過到這一關,我生咗bb後可以再照顧她。所以,我時不時都忍不住哭起來。

加上,市道好像越來越差,令我對前景十分擔心。

所以...所以...,實在想negative的東西太多,我都怕影響bb,對不起啊,我會盡量be positive thinking。

希望週一檢查一切順利。


男爵府

積分: 5524


1756#
發表於 08-11-12 08:59 |只看該作者
原文章由 BabyMeow 於 08-11-11 17:36 發表


我好好瞓喎..日頭開工都想瞓 ZZZZZZ


我都係...由其是開會...好眼瞓
但c都要Look大雙眼


男爵府

積分: 5524


1757#
發表於 08-11-12 09:03 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 17:48 發表
我之前都check左係女架....
不過尋日去睇c+時...佢同我講...小b好似有d野突左出黎~~~
wah ~~~~~~~~~~~~~唔通係仔????
不過佢又話太細其實唔sure住...而且個度部機ma ma地...唔清楚~~~
其實仔女都ok...不 ...


c6話2x wk先知. 我地都覺得女仔幾好, 可扮靚 (c6圓圓地外父相). 不過c6所有兄姊生既係全男班..生男咪同c6跑步,打波law.


男爵府

積分: 5524


1758#
發表於 08-11-12 09:09 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 17:59 發表
我又有聽過d人話...普通既蟹係可以食既...只係唔好食大閘蟹...因為大閘蟹先係寒涼wow!!!
不過有理冇理....咩蟹都唔得就穩陣d!!!
我個同事同我講...佢亞so就係陀個時冇介蟹...結果生個b出黎超跩wow...多手又多腳...ke ...


係呀為咁呀B健康, 介左穩陣d.
d sIL叫我蝦都唔好食. 早期有食既, 近來到無啦.
c6有個同事個老婆岩岩生完喂人奶. 佢食左d海鮮, 大人無事, 但個B出到成身疹, 好可憐.
d BB抵抗力無大人好,如喂人奶, 生完都仲要介一陣.


男爵府

積分: 6969


1759#
發表於 08-11-12 09:26 |只看該作者
菜菜子媽媽,

呢幾日都係勁dry, d皮膚dry 都爆,樣衰到不得了,尋晚終於忍唔住做左個保濕mask , 但又唔敢敷太耐, 10mins 就洗臉, 好似好d, 不過都係好dry lor, 我都想飲蜜糖ar, 我唸應該飲得瓜,仲有想食糖水潤下,可以食咩糖水ar?

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 19:49 發表
我諗我生完都仲岩著...haha~~~

係le想問下...而家天氣好乾燥...可唔可以飲蜜糖le???
敷mask又唔知得唔得le????

今日流左兩次鼻血呀....真係好dry呀~~~


...


男爵府

積分: 5524


1760#
發表於 08-11-12 09:33 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 18:52 發表
係呢, 你哋瞓覺著咩衫, 要唔要特別買大肚睡衣呢? 如果穿普通睡裙, 我驚冬天條腿會凍, 上胎我要穿及膝長襪嚟保瞹, 但始終冇著長褲咁好。依家d睡褲都有d緊lu。仲有, 唔知有冇孕婦底衫賣ga le ? 可能年紀大咗愈嚟愈怕凍 ...


響另一topic & 同SILs傾過. 有d孕婦係1st 3 月好怕凍.之後又會好熱
我E+都係勁怕凍果隻.
己經買左大肚衭&底衫. 無幾奈之前買d bra, 睡時都谷谷(c6話大左好多), 用番孕婦無鐵絲Bra先得..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo