懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 373


1741#
發表於 08-12-11 00:24 |只看該作者
我又係咁 waffle. 開頭我唔知. 現在才知. 原來不是得我一個係咁


原文章由 waffle 於 08-12-11 00:07 發表
初初係會成日放屁, 我而家10wk就唔放啦


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1742#
發表於 08-12-11 07:40 |只看該作者
其實係因為我同老公咁啱响兩個月前去左家計會做生前檢查,剛剛做完出左報告就有左,地中海貧血/乙型肝炎都check左,所以覺得好似冇需要再check咁....anyway, thanks for your advice....

原文章由 小米媽 於 08-12-10 23:54 發表


其實兩邊都有好處架...因為健康院會免費幫你check好多野既...例如:地中海貧血呀..乙型肝炎.....etc...如果呢d你去c+都要收錢既...咁同埋你去健康院check左政府有你record會好d....好似touchwood你係街度暈左都知道 ...


別墅

積分: 809


1743#
發表於 08-12-11 09:07 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:37 發表
我自己本身比較高大 (兼肥 - 我老公話嘅),所以平時已經好難買褲,而家仲難,可能要叫人响外國幫我買,跟住寄俾我,但而家就嚟Christmas,寄都有排至收到....

仲有最近唔知點解我唔係好去到廁所,但就不停放屁.... so 尷尬.... 唔 ...



開初時我都成日放屁,家下都耐唔耐有.. 不過,無之前咁勁。便便我就去得好好 la


等待驗證會員

積分: 240


1744#
發表於 08-12-11 09:48 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 20:37 發表
我自己本身比較高大 (兼肥 - 我老公話嘅),所以平時已經好難買褲,而家仲難,可能要叫人响外國幫我買,跟住寄俾我,但而家就嚟Christmas,寄都有排至收到....

仲有最近唔知點解我唔係好去到廁所,但就不停放屁.... so 尷尬.... 唔 ...


我都不停放屁,不過我就通想係屋企時先多,平時番屋就冇咩,唯有叫老公忍下囉 .
我唔知你有幾高同幾肥,而我有163CM,未有之前都有成148LBS架,如果你同我差唔得都可以買到架啦....


大宅

積分: 4075


1745#
發表於 08-12-11 09:56 |只看該作者
放屁 ? 我有ar! 係屋企食飽飯1起身,行去sofa 咪連放幾個lor! 老公呆咗 ,我問:做咩ar? 老公:你1路行1路放幾個屁woo!我:咩ar, 唔得ga, 大肚係咁ga la!

琴晚個胃痛, 解鬆1格個bra 就無咁cool, 遲d要買la!

d孕婦bra 係咪好肉酸ga? 仲要考貴?


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1746#
發表於 08-12-11 11:18 |只看該作者
我上一胎用mother care, 覺得一般............現在只用Olive oil 搽肚、大肶內側、breast....總之有机出橙皮紋的area (藥房買 HK$8.00 / 100ml), 覺得natural d, 而且沖完涼濕身搽,好快吸收.
原文章由 Bean0602 於 08-12-10 21:20 發表
請問有冇邊隻肚紋膏好用架? 我宜家已經開始痕啦, 要買囉!
    


複式洋房

積分: 110


1747#
發表於 08-12-11 11:21 |只看該作者
我昨晚發惡夢, 嚇到醒左, feel到個肚勁痛, (唔係M痛又唔係肚呵既痛) 現在有o的驚!
12月30日先再去產檢, 要唔要去看E生呢? 定心理作用?


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1748#
發表於 08-12-11 11:34 |只看該作者
如冇見紅應該冇事的! 應係子宮擴大吧.
原文章由 jomiwan 於 08-12-11 11:21 發表
我昨晚發惡夢, 嚇到醒左, feel到個肚勁痛, (唔係M痛又唔係肚呵既痛) 現在有o的驚!
12月30日先再去產檢, 要唔要去看E生呢? 定心理作用?
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1749#
發表於 08-12-11 11:36 |只看該作者
你講得好好笑!
原文章由 marie2008 於 08-12-11 09:56 發表
放屁 ? 我有ar! 係屋企食飽飯1起身,行去sofa 咪連放幾個lor! 老公呆咗 ,我問:做咩ar? 老公:你1路行1路放幾個屁woo!我:咩ar, 唔得ga, 大肚係咁ga la!

琴晚個胃痛, 解鬆1格個bra 就無咁cool, ...
    


大宅

積分: 1913


1750#
發表於 08-12-11 11:38 |只看該作者
嘩....真開心, 我地這裡越來越多mama了.
只係無上一天, 就咁多post, 睇左成個鐘才睇完.

我昨天sick leave, 醫生話腸胃炎, 可能星期日打邊爐食左少少貝殼類吧, 這兩天又去唔到便便, 所以困住d菌啦. 不過唔太嚴重, 只係有少少肚痛.

tsingmao
蘿蔔糕真係唔好食啦, 非常寒涼架.

KT二少奶
我上星期都去飲, 無野既. 不過未食完就走了, 實在太累. 同埋之前一定要食定野先去.

我問過, 原來初初懷孕係怕凍的, 到六個月以上才會怕熱. hehe ....咁我都好正常, 放心d.


大宅

積分: 1913


1751#
發表於 08-12-11 11:40 |只看該作者
我用palmer防妊娠紋膏, 覺得都幾好.
我好早開始搽了, 反正又無害既, 早d滋潤好d.


大宅

積分: 3344


1752#
發表於 08-12-11 11:46 |只看該作者
應該係ar.開頭醫生話可要去贊育但瑪麗直接收o左我.


原文章由 waffle 於 08-12-10 23:52 發表
係唔係因為你心臟有事所以要去瑪麗做產檢, 贊育d姑娘話要特別照顧才去瑪麗做產檢


大宅

積分: 3344


1753#
發表於 08-12-11 11:52 |只看該作者
我已經買o左la 真係舒服好多, d bra 唔係好貴200百, 我自己會去o左媽媽世界到買, 因為去過mk 果d 睇過但覺得質地唔好,now 已經成日敏感. 但真係貴o左小小lor . 冇法la 唔想到summer 又買過一批.


原文章由 marie2008 於 08-12-11 09:56 發表
放屁 ? 我有ar! 係屋企食飽飯1起身,行去sofa 咪連放幾個lor! 老公呆咗 ,我問:做咩ar? 老公:你1路行1路放幾個屁woo!我:咩ar, 唔得ga, 大肚係咁ga la!

琴晚個胃痛, 解鬆1格個bra 就無咁cool, ...


大宅

積分: 3344


1754#
發表於 08-12-11 11:54 |只看該作者
我都唔打算食la. 但99話冇事wow. 自己身體唔好都係唔好冒險.


原文章由 Jcat 於 08-12-11 11:38 發表
嘩....真開心, 我地這裡越來越多mama了.
只係無上一天, 就咁多post, 睇左成個鐘才睇完.

我昨天sick leave, 醫生話腸胃炎, 可能星期日打邊爐食左少少貝殼類吧, 這兩天又去唔到便便, 所以困住d菌啦. 不過唔太嚴重, 只 ...


大宅

積分: 3344


1755#
發表於 08-12-11 11:55 |只看該作者
係邊到買gaa?

原文章由 Jcat 於 08-12-11 11:40 發表
我用palmer防妊娠紋膏, 覺得都幾好.
我好早開始搽了, 反正又無害既, 早d滋潤好d.


複式洋房

積分: 110


1756#
發表於 08-12-11 11:57 |只看該作者
Makfr: 原來自己的心情都好影響個肚, 現在咩事都驚一餐, 好煩呀!

我都有用Palmer's肚紋膏同埋Tummy Butter, 但唔知係咪敏感, 用左幾日個肚同大脾出左O的紅色粒粒, 仲係勁痕同鞋"sharp sharp"個隻。昨晚買左支Olive Oil搽, 感覺幾好! 又平! 如果仲係咁我就要去看E生了......

原文章由 Jcat 於 08-12-11 11:40 發表
我用palmer防妊娠紋膏, 覺得都幾好.
我好早開始搽了, 反正又無害既, 早d滋潤好d.


大宅

積分: 1913


1757#
發表於 08-12-11 12:13 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-11 11:55 發表
係邊到買gaa?



萬寧有得賣. 我覺得幾好, 早晚搽一次, 全日都唔痕.


禁止訪問

積分: 5998

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1758#
發表於 08-12-11 12:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1913


1759#
發表於 08-12-11 12:26 |只看該作者
原文章由 jessicali 於 08-12-11 12:20 發表
HI...
我又想加入呀~~~
前幾日得知有了7W LA.....
預產期是25/7



welcome


複式洋房

積分: 272


1760#
發表於 08-12-11 12:29 |只看該作者
waffle,

唔好過份擔心, 小b會 努力痴實你架


原文章由 waffle 於 08-12-10 23:36 發表
而家已經停血, 所以好開心, 之前已小產兩次, 所以今次雖然緊張, 但仍努力平常心對待

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo