影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1741#
發表於 16-10-15 08:20 |只看該作者

引用:Quote:cocok+發表於+16-10-14+22:46+所以佢

原帖由 靚寶 於 16-10-14 發表
因為昨晚與佢相會,今晚成晚有主君陪我
攪到我都想煲返



[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1742#
發表於 16-10-15 08:21 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-10-14+12:04+咁即

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
其實當時我係諗住炒佢送佢走就算,老公話唔得,第時阿女大個問我地交待唔到,同埋咁會助長左佢同害埋下一 ...
唔好擔心啦! 應該會就住小朋友來問的。



[


水晶宮

積分: 63751


1743#
發表於 16-10-15 09:31 |只看該作者
amychoi 發表於 16-10-15 08:20
攪到我都想煲返

蘇蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂,我宜家知點解佢在主君後咁紅,因為真係靚仔,演技在佢level叫好,至少佢演得放,蘇蘇成日在我夢中落藥唔得嫁喎


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1744#
發表於 16-10-15 09:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janjan28+於+16-10-15+發表其

原帖由 amychoi 於 16-10-15 發表
唔好擔心啦! 應該會就住小朋友來問的。
單案過咗去啦,janjan 現在嘅煩惱係俾印尼領事館black list 咗唔可以再請印傭





水晶宮

積分: 63751


1745#
發表於 16-10-15 09:32 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 07:56
其實當時我係諗住炒佢送佢走就算,老公話唔得,第時阿女大個問我地交待唔到,同埋咁會助長左佢同害埋下一 ...

你老公做得啱的,只係估唔到印尼咁鬼賤格


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1746#
發表於 16-10-15 09:35 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-15 07:56
其實當時我係諗住炒佢送佢走就算,老公話唔得,第時阿女大個問我地交待唔到,同埋咁會助長左佢同害埋下一 ...

janjan 你屋企冇事嗎?而家冇工人?
希望件事快d解決


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1747#
發表於 16-10-15 09:35 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-10-15+08:20+攪到

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
蘇蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂,我宜家知點解佢 ...
係,蘇蘇演得最好係主君,角色又毒,但之前同之後果d都唔掂




水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1748#
發表於 16-10-15 09:36 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-10-15+08:20+攪到

原帖由 靚寶 於 16-10-15 發表
蘇蘇在主君裡無論演技,樣,髮型,各樣都係最佳狀態, 主君的look真係無得頂,我宜家知點解佢 ...
我都好中意so so 做主君, 同omv 係差好遠, 只係有些唔滿意佢行路姿勢, 唔係就perfect 啦!



[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1749#
發表於 16-10-15 09:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+amychoi+於+16-10-15+發表唔

原帖由 felixthemom 於 16-10-15 發表
單案過咗去啦,janjan 現在嘅煩惱係俾印尼領事館black list 咗唔可以再請印傭



...
肯定左係black list 左嗎? 請菲菲唔得嗎?



[


禁止發言

積分: 70805


1750#
發表於 16-10-15 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1751#
發表於 16-10-15 09:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1752#
發表於 16-10-15 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1753#
發表於 16-10-15 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1754#
發表於 16-10-15 09:59 |只看該作者

引用:Quote:amychoi+發表於+16-10-15+09:37+肯定

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
Agent覆我架,我地唔想請賓呀
印傭都有好有賤,菲律賓都唔係全部衰嘅,你嘗試放低國藉成見啦,cocok 都放低咗愛上國產男神啦

始終你兩公婆都要返工仲要輪更,菲傭醒目d,孟加拉丶緬甸果d可能教到嘔血又唔放心




禁止發言

積分: 70805


1755#
發表於 16-10-15 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1756#
發表於 16-10-15 10:19 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+16-10-14+20:21+你有

原帖由 kcm 於 16-10-14 發表
完全唔想鬧! 只係好心急想追落去
你咁講我都好心急想睇




水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


1757#
發表於 16-10-15 10:20 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-15+09:59+

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
其實唔想請賓係因為我同老公都唔識英文真係溝通唔到,不過係無辦法下,其實最後都可能要請賓
...
其實菲菲都好識聽中文的, 只係唔講, 唔好太擔心啦!



[


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1758#
發表於 16-10-15 10:26 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-15+09:59+

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
其實唔想請賓係因為我同老公都唔識英文真係溝通唔到,不過係無辦法下,其實最後都可能要請賓
...
請在港有工作經驗的賓佢地都識聽廣東話的,我妹個的廣東話好得,我都係同佢講廣東話的,我妺請過2個賓都唔錯喎,同埋你屋企情況主人出外工作,又冇老人家要照顧,好多工人都願意做架,可以一試




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1759#
發表於 16-10-15 10:33 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-10-15+09:32+你老公

原帖由 janjan28 於 16-10-15 發表
我都覺得你老公冇做錯,同埋又唔係個個工人都會去領事館投訴的,真係唔好彩遇著個瘟神




水晶宮

積分: 63751


1760#
發表於 16-10-15 10:52 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-15 09:35
係,蘇蘇演得最好係主君,角色又毒,但之前同之後果d都唔掂



...

因為主君後佢變得自大自戀,連我都對佢生厭

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo