媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 338


1741#
發表於 04-10-6 15:27 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie :

我理解你的心情与付出....
同病相憐.... :cry:


大宅

積分: 3239


1742#
發表於 04-10-6 15:29 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ec822,
昊霖咁厲害, 咬到人流血呀!
而家冇時間去做gym了, 返工要趕回家同adonis 沖涼....好多好多野做, 同埋我之前係去physical 沙田的, 而家佢地搬左新地方, 地方大左, 收費自然又貴左, 要比多 $800入會費呀, if 唔係, 唔可以去沙田呢間玩, 要去其他分店呀!

joey,
你收到 "金枝慾x" 的email 嗎?
咁你朋友的朋友的bb 而家幾大, 係咪好輕架?
你貪食 “雲呢那"味煙呀, 我覺得陣味好怪囉, 因為我公司有做煙的trading, 好多煙板, 你呢隻係咪 jewels 煙呀?

Guggi,
幸言撞到床仔, 係咪企o係到玩到扑親呀

Racrac,
你咁西利架, 咁細個就浦吧同d, 我記得第一次去夜街係 16-7歲, o個陣時見人做part-time, 見到有$賺, 自己又去找下, o個時做一d 好似麥當當之類的餐廳, 不過而家已執左笠了, 識埋d人一樣咁上下年紀, 收夜成11:30pm之後咪去消夜囉, 食到成 3-4am 先返屋企, 其實佢地都唔係壞的人黎, 又讀書又做part-time, 好彩成績冇衰到, 試過係全班最好的


禁止發言

積分: 9659


1743#
發表於 04-10-6 15:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1744#
發表於 04-10-6 15:36 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

7919﹐
唔係喎﹗無呀﹗你係唔係調轉左睇呀 ?-(
自由>定性做阿媽
定性做人好痛苦>唔係痛苦係責任感喎

bbcuite﹐
哈~~~你都係偉大好媽媽﹐睇唔出添﹐你個樣甘細個


男爵府

積分: 5893


1745#
發表於 04-10-6 15:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

JOEY
我超喜歡SIMCITY!但也沒玩很久,之後都買了很多SIM GAME,就未買過SIM市民!等我下次落葵芳買隻先.

曉晴,
奶奶係咁講,我都會信,因為我隔住牛仔褲都瘀晒.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


大宅

積分: 2678


1746#
發表於 04-10-6 15:50 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy,

You repair your computer, repair yourself together?

Very good Speech!


Racrac & bbcuite,

I don't think that your doing bad thing. It was common. Ha~ Ha ~. Because I am also. This is young thing. If we are like play everything. we play in youth. Today I like role a very good wife & excellent mother. Either than a spicy girl. Unbeliveable


大宅

積分: 2655


1747#
發表於 04-10-6 15:51 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
模擬巿民 game﹐你講到好正甘﹐好有興趣呀﹖
LOW B 發作﹗點玩架﹐你估我識唔識玩﹖


大宅

積分: 1929


1748#
發表於 04-10-6 15:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

7919,

依家最緊要開心!!

joey,

模擬市民以前我都有玩過...
但可能我無耐性...玩玩下就無玩啦!
可能我繼續玩落去...都會好似你咁覺得
好好玩~

macy,

係哩...睇唔出哩!! 哈哈~
係某方面我都幾成熟架!
以前細個經歷多丫嘛!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


洋房

積分: 338


1749#
發表於 04-10-6 16:01 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy03:

可能我low B .有點唔係好明你講咩呀 ~
連搭咀都搭錯嫁 ~
我未識我老公之前又係好"kAI".
係老公令我定性番,見到你地講到咁"興".
埋插把咀嘍 ~


禁止發言

積分: 4796


1750#
發表於 04-10-6 16:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1751#
發表於 04-10-6 16:10 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie:

冇錯 ! 最緊要依家開心 ~
有時一諗到個囡,就咩唔開心野唔見哂 !
又因自己童年關系,自己辛苦都唔俾個囡阿媽帶.
真係"衰囡包" ~


禁止發言

積分: 4796


1752#
發表於 04-10-6 16:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1753#
發表於 04-10-6 16:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1929


1754#
發表於 04-10-6 16:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

7919,

你都起碼肯湊個女呀!
我雖然好愛佢...但真係無能為力...哈哈~

racrac,

丫...我d枚真係好屎架咋!
"識中"就好d!!
唔會玩到半路中途要人送我走~ 我捱到尾架!
不過我酒糧唔好之嘛!! 有時個晚運氣唔好...
醉左咪訓陣囉...或者去湯...
湯完再黎! hee~~~~~~

其實我本身一d都唔鐘意飲酒~
覺得好難入口...相反我老公就好鐘意
摸酒杯底啖心...我次次飲到咁上下就
仆上床訓架喇! 溫柔香?? 哈哈...
都好難咯~ 呵呵~
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


禁止發言

積分: 4796


1755#
發表於 04-10-6 16:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1756#
發表於 04-10-6 17:00 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1757#
發表於 04-10-6 17:09 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1758#
發表於 04-10-6 17:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
唔慣呀﹐好啦作邪作鬼﹐作返唔執輸黎先 :mrgreen:

bridie,
多謝贊我喎﹗

我個notebook幾邪呀﹐琴晚我又唔訓氣﹐又試下用﹐唔得﹐跟住call i-cable 點知話好忙留電話覆我﹐
我問你幾時覆呀﹐10點架幾啦﹐你米夜媽媽打比我呀﹐嘈醒我個仔﹐佢話盡快啦﹐點知收線無幾耐﹐其怪既事就發生啦﹗
上到啦﹐我隻眼有無事呀﹖眼花呀﹖無事喎﹐上到網﹐
第一時間開msn啦﹐點知無左﹐點解無la la 會無左﹐
以前都試個用理部機同你地chart過架﹐
好啦﹐download 過﹐唔得喎﹐話唔夠memory, 部機無乜file係到﹐都唔夠呀﹐D字又變晒怪獸﹐又唔知講乜﹐
我對電腦好low架ma, 左噤右噤之下﹐彈句野話XXX程式經損毀﹐哎~~~搞死我?-(
理部notebook係唔係應該報消呀﹗


禁止發言

積分: 9659


1759#
發表於 04-10-6 17:17 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1760#
發表於 04-10-6 17:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo