懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


1741#
發表於 08-12-5 16:51 |只看該作者
我都未真正見過大家, 不過我好八卦地睇你地個 FACEBOOK & BOLG 所以認得一部分


別墅

積分: 972


1742#
發表於 08-12-5 16:51 |只看該作者
原文章由 mykate 於 08-12-5 16:44 發表


係呀!! 好想抱吓!



你囡囡呢張相個咀好得意呀
lokyee129 該用戶已被刪除

1743#
發表於 08-12-5 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 860


1744#
發表於 08-12-5 16:52 |只看該作者
原文章由 陳豆豆 於 08-12-5 16:48 發表

我都知豆豆塊面好大好多肉


個雙下巴好鬼可愛

媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing
lokyee129 該用戶已被刪除

1745#
發表於 08-12-5 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31467


1746#
發表於 08-12-5 16:53 |只看該作者
呵呵呵, 我都抱過一陣.... 真係一陣好喇, 如果唔係會手斷!

原文章由 Fannytcf 於 08-12-5 16:50 發表

呵呵, 我有抱過呀...真係好實淨架


男爵府

積分: 6490


1747#
發表於 08-12-5 16:54 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-5 16:53 發表
呵呵呵, 我都抱過一陣.... 真係一陣好喇, 如果唔係會手斷!

咁嚴重???
你阿女而家幾重呀???

mabel, 唔帶峻峻出黎既??


男爵府

積分: 6004


1748#
發表於 08-12-5 16:55 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-5 16:53 發表




妳唔打電話去問左先架?
如果我係專登去買個樣野,去之前都會打一打去問一問有冇貨=.=

一係就係唔覺意經過,買一大堆原本冇打算買既野~


因為有另一舊野我想睇下先決定買唔買 同埋就黎無片 係唔係都要出去一轉!! 不過我都有買到片 係唔同牌子囉~~~


別墅

積分: 554


1749#
發表於 08-12-5 16:56 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-5 16:50 發表
豆豆MAMA係,
第一行,左邊第一個, 短頭髮果個

Yes...唔該哂


別墅

積分: 860


1750#
發表於 08-12-5 16:56 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-5 16:51 發表
我都未真正見過大家, 不過我好八卦地睇你地個 FACEBOOK & BOLG 所以認得一部分


我都有睇大家既相,
不過,轉過頭又唔記得~無記性
媽媽:Wing   BB:Issac
http://hk.myblog.yahoo.com/wing_hangwing


珍珠宮

積分: 31467


1751#
發表於 08-12-5 16:57 |只看該作者
豆豆19磅呀! 唔講得笑...
我阿囡我自己磅大約14磅零啦... 過兩個禮拜去打針先知.

原文章由 BBKar 於 08-12-5 16:54 發表

咁嚴重???
你阿女而家幾重呀???

mabel, 唔帶峻峻出黎既??


男爵府

積分: 6004


1752#
發表於 08-12-5 16:59 |只看該作者
原文章由 陳豆豆 於 08-12-5 16:56 發表

Yes...唔該哂


豆豆真係好得意 又大隻呀!!
豆豆媽(定係你鍾意人嗌你做fanny呢?)你好勁呀 可以自己帶佢出街。。。同埋。。。豆豆點解可以咁大份呀? 我個女仲係細細粒咁


大宅

積分: 3833


1753#
發表於 08-12-5 17:01 |只看該作者
豆豆飲200-250ML奶架!
根係大隻B啦!


珍珠宮

積分: 31467


1754#
發表於 08-12-5 17:01 |只看該作者
豆豆好"曳"架! 帶佢出街真係冇難度... 不過一定要推車囉. 點揹呀?

原文章由 tok604 於 08-12-5 16:59 發表


豆豆真係好得意 又大隻呀!!
豆豆媽(定係你鍾意人嗌你做fanny呢?)你好勁呀 可以自己帶佢出街。。。同埋。。。豆豆點解可以咁大份呀? 我個女仲係細細粒咁 ...


別墅

積分: 554


1755#
發表於 08-12-5 17:02 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-5 16:59 發表


豆豆真係好得意 又大隻呀!!
豆豆媽(定係你鍾意人嗌你做fanny呢?)你好勁呀 可以自己帶佢出街。。。同埋。。。豆豆點解可以咁大份呀? 我個女仲係細細粒咁 ...

豆豆媽好記D 我都唔知點解咁大份 不過佢食成200mL人奶 頭先飲茶飲得150mL 返嚟4:00飲咗250mL


別墅

積分: 554


1756#
發表於 08-12-5 17:04 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-5 17:01 發表
豆豆好"曳"架! 帶佢出街真係冇難度... 不過一定要推車囉. 點揹呀?


抱佢出街我真係唔夠力


男爵府

積分: 6490


1757#
發表於 08-12-5 17:06 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-12-5 16:57 發表
豆豆19磅呀! 唔講得笑...
我阿囡我自己磅大約14磅零啦... 過兩個禮拜去打針先知.

ic.....


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


1758#
發表於 08-12-5 17:07 |只看該作者
原文章由 陳豆豆 於 08-12-5 17:02 發表

豆豆媽好記D 我都唔知點解咁大份 不過佢食成200mL人奶 頭先飲茶飲得150mL 返嚟4:00飲咗250mL


250ML<----- .........
我個衰仔最多係 200ML 咋.........


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


1759#
發表於 08-12-5 17:08 |只看該作者
其實有冇人可以話到俾我聽相中嘅mama邊個打邊個呀 ...coz我冇緣join你哋個"趴地"呀
  


禁止訪問

積分: 3528


1760#
發表於 08-12-5 17:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo