影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 271


1741#
發表於 18-10-27 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1742#
發表於 18-10-27 18:40 |只看該作者
彭太太 發表於 18-10-27 09:48
我見ATV既FACEBOOK有金英光同朴寶英見面會~
有冇人都報左呀? 星期一截止WOR!
...

佢地黎左香港咩? 我冇報名啊。。。金英光眼細鼻大口大 唔過電

謝謝報料


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1743#
發表於 18-10-27 21:05 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-27 18:40
佢地黎左香港咩? 我冇報名啊。。。金英光眼細鼻大口大 唔過電

謝謝報料



水晶宮

積分: 63751


1744#
發表於 18-10-28 09:58 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-27 21:05

做咩呀?呢排佢紅呀???我冇留意啊

睇蘇蘇套劇14集,唔錯,大家可以開呀


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1745#
發表於 18-10-29 20:03 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-28 09:58
做咩呀?呢排佢紅呀???我冇留意啊

睇蘇蘇套劇14集,唔錯,大家可以開呀 :go ...

見你推介,以為得16集諗住開,check 完原來有32集,都係睇定d


水晶宮

積分: 63751


1746#
發表於 18-10-29 21:04 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-29 20:03
見你推介,以為得16集諗住開,check 完原來有32集,都係睇定d

下,32集咁多?我以為得20集。。。。


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1747#
發表於 18-10-29 21:07 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-29 21:04
下,32集咁多?我以為得20集。。。。

個故事唔似講到三十幾集咩?莫非之後又拖?
睇定d......睇定d


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1748#
發表於 18-10-30 13:03 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-29 21:04
下,32集咁多?我以為得20集。。。。
共32集, 半小時一集, 即以前嘅16集


水晶宮

積分: 63751


1749#
發表於 18-10-30 16:15 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-29 21:07
個故事唔似講到三十幾集咩?莫非之後又拖?
睇定d......睇定d
...

都唔係,宜家睇到17集仲有好多野未交代,心諗得3集點埋尾??宜家知有32集都合理啲,但我會拖慢黎睇


水晶宮

積分: 63751


1750#
發表於 18-10-30 16:15 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-10-30 13:03
共32集, 半小時一集, 即以前嘅16集

唔怪得知我覺得咁短啦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1751#
發表於 18-10-30 16:34 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-10-30 13:03
共32集, 半小時一集, 即以前嘅16集

係,原來半小時一集,即係16集啫
我今日都睇了兩集
而家電視台興半小時咁播咩?我太耐冇睇劇了


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1752#
發表於 18-10-30 16:35 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-30 16:15
唔怪得知我覺得咁短啦

你就離譜啦,睇咗十幾集都唔知


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1753#
發表於 18-10-30 17:07 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-30 16:34
係,原來半小時一集,即係16集啫
我今日都睇了兩集
而家電視台興半小時咁播咩?我太 ...
開始己有一年多, 為了要在中途播廣告, 將以前嘅一集分成兩集


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1754#
發表於 18-10-30 17:11 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-10-30 17:07
開始己有一年多, 為了要在中途播廣告, 將以前嘅一集分成兩集

即係一晚連播兩集?其實中間播廣告都唔駛分開叫兩集㗎,香港劇集分四節都係咁啦


水晶宮

積分: 63751


1755#
發表於 18-10-30 21:00 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-30 16:35
你就離譜啦,睇咗十幾集都唔知

我以為我自己睇得快


水晶宮

積分: 63751


1756#
發表於 18-10-30 21:01 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-10-30 17:07
開始己有一年多, 為了要在中途播廣告, 將以前嘅一集分成兩集

即係宜家韓國興播半小時劇?


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1757#
發表於 18-10-30 21:18 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-30 21:01
即係宜家韓國興播半小時劇?

係播完廣告再播下一集,好無聊


水晶宮

積分: 63751


1758#
發表於 18-10-30 23:18 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-30 21:18
係播完廣告再播下一集,好無聊

真是幾無聊


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1759#
發表於 18-10-31 11:31 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-10-30 17:11
即係一晚連播兩集?其實中間播廣告都唔駛分開叫兩集㗎,香港劇集分四節都係咁啦
...
韓國公共電視台好像不可在劇集中途播放廣告, 所以諗到條C橋一分為二


珍珠宮

積分: 43014

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1760#
發表於 18-10-31 11:35 |只看該作者
靚寶 發表於 18-10-30 21:01
即係宜家韓國興播半小時劇?
MBC同SBS都係, KBS係國家電視台, 仍然維持一小時一集

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo