跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


1741#
發表於 04-12-8 13:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
做乜滿月攪兩 days嘅,老公自己屋企分開擺呀?(我8掛問吓 )
你係邊'樹'擺呀?
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1742#
發表於 04-12-8 13:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

chunma,
你條郁得嘅Merry Christmas bar 點整o架?
我又想整呀!
你得閒教我得唔得,我唔趕o架!

駿駿冇事嗎?
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1743#
發表於 04-12-8 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
car 仔,
做乜滿月攪兩 days嘅,老公自己屋企分開擺呀?(我8掛問吓 )
你係邊'樹'擺呀?

係自己屋企人 + 親戚 1 day, 喺 mongkok, 老公 d friend 1 day, 喺 tst (果日仲係我哋 anniversary, 其中有個 friend 係果日生日, 當年結婚佢已經講咁 arm 同佢生日同一日, 今年擺滿月, 佢又話 mud 又係呢日呀??).... 咁你呢, 決定成點?? 擺唔擺


大宅

積分: 4607


1744#
發表於 04-12-8 13:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

ada
成日想講, 不過唔記得, 我想話你個囡幅大頭相, 佢好似個公仔呀!!! 同出世時成個樣都唔同咗....


子爵府

積分: 12555


1745#
發表於 04-12-8 13:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

有冇人呀!我依家得閒,但你哋唔知去駛邊,我一走開做家務,你哋就個個返嚟係咁傾,真係激C 人呀! :evil: 係咪唔歡迎我呀!見到我就走駛 :evil:

( 講笑喳,知你哋辛苦要凑B,又要珍取時間去眠 )

但依家得我一個自言自語好似'癲婆'囉!

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1746#
發表於 04-12-8 14:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
真係未知,我都唔想諗,等我老公諗,不過佢係一個'林'到至諗嘅人,但我諗擺嘅有7成,老公話佢阿嫲應該唔去喎,都唔知真唔真,佢去我咪企響到 。

我欣欣係咪好.....................醜呢(反話)
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1747#
發表於 04-12-8 14:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ada
我喺度 ga, 不過去過其他 topic 8 吓.... but 而家真係好 , 要去叉叉電, 晏 d 再上過嚟, 你會喺度嘛??:mrgreen: :mrgreen:
欣欣梗係醜樣 la.....
如果你老公嫲嫲唔到, 我諗你唔係 7 成, 會係一定擺 law...


子爵府

積分: 12555


1748#
發表於 04-12-8 14:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
你快D去叉電啦!一陣再上嚟,我係到,等你呀!

佢唔係度我梗係擺,重會好高興添。
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1749#
發表於 04-12-8 14:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

謙謙話:
Ada E E,你唔駛打我pet pet喇!
尋晚媽媽冇哂辦法忟憎到喊時已經打左我pet pet好多下喇!
雖然唔係好大力,不過我都訓唔著,點算喎!...

Carol 話:
打謙謙你都係自己心痛,鬼叫你咁曳曳...

Ada :
Olive Oil 在藥房就有
佢塊面係呀!好瘦呀!
不過只係在塊面囉!
都冇金撈B咁有大雞脾咁正!塊面係用黎呃人既!!


珍珠宮

積分: 48885


1750#
發表於 04-12-8 14:33 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

fish ma

當歸點食法
第幾日食
我過多兩日食d茸
因出街成日feel cold
chinese dr. 話食得wo


侯爵府

積分: 24274


1751#
發表於 04-12-8 14:37 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

婷蔚:
我奶奶都有煲湯落茸呀!

我就屎喇!.........
依家倦到訓唔到..... 好辛苦....


子爵府

積分: 12555


1752#
發表於 04-12-8 14:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
係咪呢個就係牌子名Olive Oil !

Ada ee話:
咁謙謙你今晚要乖D喇,唔好攪到你媽咪冇覺好瞓,要做叻叻仔呀!你媽咪好辛苦o架,你再咁曳,遲D你媽咪返咗工重辛苦呀!乖D喇!
[size=small]My little baby Vivian !


複式洋房

積分: 177


1753#
發表於 04-12-8 14:43 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

唔知你地有冇聽過, 如果bb喊得勁, 個肚仔太脹,
個肚臍會凸架 ?-( ?-( ?-(
係我奶奶講架, 所以我都唔比佢喊得咁勁 :-| :-|
小兵 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
Wendy:
我隻仔成日都係咁呀!
24:00係佢最精力旺盛時候,好弊!
食完呢餐奶,佢可以醒到06:00!
有時小小訓著,一放低,好小心咁放低,都喊...
好大劑...
呢兩日都係咁...


草本,
你個bb真係精力旺盛,我早排睇0左亞洲電視ATV國際台,星期一,八點鐘,超級保母都好似有提過,要每晚Train,7:00pm開始唔好同佢玩得太勁,放低左一邊自己玩,食完奶小訓後,放低喊,又抱佢,又訓後,又試放低,不停試0架!我見tv個主角bb,就要喊幾晚,不過1星期左右,好似已ok啦,不過可能你見到佢喊時,個心會好痛就真,我見tv上個媽咪見個仔喊時,佢都有喊架![/quote]


侯爵府

積分: 24274


1754#
發表於 04-12-8 14:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Ada:
你去到藥房話要橄欖油,佢就會識比你
我估只有一兩隻牌子
因為佢都冇問我要邊隻,就比左一隻係在magazine見過好普通果隻喇!!

係呀!
第日返左工,佢半夜仲係咁
我真係屎比佢睇!!


侯爵府

積分: 24274


1755#
發表於 04-12-8 14:46 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

wendycychan 寫道:
唔知你地有冇聽過, 如果bb喊得勁, 個肚仔太脹,
個肚臍會凸架 ?-( ?-( ?-(
係我奶奶講架, 所以我都唔比佢喊得咁勁 :-| :-|

咁肚臍凸有咩問題架??

佢尋晚唔係成日喊,
不過係好難入到睡
同埋訓訓下好易一札醒就好驚咁喊


男爵府

積分: 7065


1756#
發表於 04-12-8 14:48 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

草本:

我今朝yau中頭獎。 我真的要去上新手mummy班。

我老公昨晚話我唔理佢, 死未 !
我個囡yau話我唔顧佢, 真俾佢地吹到我脹晒!
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


子爵府

積分: 12555


1757#
發表於 04-12-8 14:48 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

婷蔚,

你食得當歸,咁即我都食得啦!
我都想知當歸點整。

all ma,

當歸點整嚟食,黨參紅棗水點整?

(我頭兩個都冇食呢D嘢,兼且係我姑奶幫我(佢冇整乜俾我食,淨係整D田雞木耳,同淨紅棗水,老公話今次要好好補返至得)
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 5167


1758#
發表於 04-12-8 14:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---新地頭!

BB食緊一邊, 另一邊你用泵真係會多好多奶架, 因為受到刺激嘛 (我是用電泵, 比較嘈), 所以我改為餵BB食右邊之後, 先至用泵泵清左右邊的奶奶, 咁就可以儲啦.

如果你想多奶, 且還有孕婦奶粉, 可以飲啊, 我不到一小時又谷奶喇, 真有效. (我而家一邊都有4-5OZ, 只係谷奶個胸好痛至PUMP咋)

ritalovebaby 寫道:
ck
how can you train yourself to feed one side and pump another side. I have tried but my baby always 甩咀 so it is difficult for me to manage well.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


侯爵府

積分: 24274


1759#
發表於 04-12-8 14:51 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

MM:

ha ha ..........


男爵府

積分: 5167


1760#
發表於 04-12-8 14:52 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Sandy,
For your information.
我囡囡呢兩星期食夜奶時間如下:
2300-0000
0300-0400
0630-0730
我餵人奶, 會較易餓, 我想都OK啦.
ymc2727 寫道:
hi all,
琴晚Fish真係好似戒咗夜奶呀!
11:00p.m. 食完4:15小叫, 5:00先叫食呀
不過唔好彩, 又嘔
6:45至正式開飯, 相隔對上一餐有成8個鐘呀
睇多日先!!!!!!!!!!!!

aiya....Fish, 您快d適應4.5oz喇, 要加到5oz您夜晚至飽架!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo