懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15277

好媽媽勳章 畀面勳章


1741#
發表於 09-7-30 16:41 |只看該作者
原帖由 bobopooh 於 09-7-30 16:25 發表
Parrotmum, 什麼是花灑浴油?? 在那裡可以買到?? Thanks


係屈臣氏, 萬0都有, 我用seba花灑浴油, 因我用花灑沖涼
我知仲有其他牌子的, 但小心有d唔係浴油唔係比沖花灑涼用 係for 浸浴的


大宅

積分: 2978


1742#
發表於 09-7-30 16:57 |只看該作者
橫濱女,
吾駛驚wor,我都係高齡架, 要驚兩份驚, 你就無甘驚lor
我都未打去BOOK C+呀,因為都係今日知bingo
其實之前自己都有上網計,如果成功,我預產期是在4月初.
你都加油呀.我支持你

原帖由 橫濱女 於 09-7-30 16:37 發表
謝謝你呀yenyenbb!
我差d流左滴淚出來,我會盡量放鬆d,我小x過一次,依家已經高齡,所以擔心d!我會保持心情開朗,好多野都講緣份!


大宅

積分: 2978


1743#
發表於 09-7-30 16:59 |只看該作者
好同意你講呀,今日我放工都要開始戴口罩了,hehe
做好保護自己既措施~
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 16:37 發表
講起食煙, 都好鬼嬲...
任何時候, 身邊行過都總有人食煙...完全唔理人....

另外, 我發現好多有病的人都唔帶口罩....
我上星期都唔覺意中左招, 嚇死我...又驚d藥對b有影響...
宜家唔理啦, 有病的人唔帶口罩, 唯有我 ...


洋房

積分: 221


1744#
發表於 09-7-30 17:02 |只看該作者
我都係ar..........



原帖由 ANN222 於 09-7-30 12:58 發表
我係瑪麗生呀? 有冇人都係呀?


8w1d 19.6mm    10w3d 45.1mm
11w3d(12w1d)5.91cm囝囝
14w 83.3mm BPD29.4mm FL13.6mm


公爵府

積分: 27237

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


1745#
發表於 09-7-30 17:08 |只看該作者
係ah, 所以我而家返工放二都戴返口罩, 自己保護自己 !


原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 16:37 發表
講起食煙, 都好鬼嬲...
任何時候, 身邊行過都總有人食煙...完全唔理人....

另外, 我發現好多有病的人都唔帶口罩....
我上星期都唔覺意中左招, 嚇死我...又驚d藥對b有影響...
宜家唔理啦, 有病的人唔帶口罩, 唯有我 ...


別墅

積分: 780


1746#
發表於 09-7-30 17:11 |只看該作者

各位10年3月預產媽咪好!

我一直都keep住睇你地既討論, 你地為我解答左好多疑問, 例如好似m痛感覺, 流啡, 食野各方面, 我都係第一始, 好多野都唔識, 睇到你地既討論之後放心好多, 多謝你地!
終於今日上黎同大家交流下, 我將會係廣華生, 預產期3月12日, 我去登記個陣都唔使地址證明..只係up俾佢知住邊..我係17/7去登記..前一日見yenyenBB去登記第一次產檢都要22/9..我以為我都要9月尾..點知登記完..第一次產檢係17/9..唔知佢點分類...我book左威爾斯做oscar, 4/9...
一路睇住你地有d人話6, 7w 照 u/s 睇唔到心跳, 費事嚇親自己同埋擔心, 我忍到8w先照, 聽日就係啦..好開心, 好期待!
呢排都係唔想食野, 尤其肉類, 一入口就想嘔, 但有時又會無端端想食d特別野...好似前兩日想食碗仔翅, 有時想食鹹菜餸白粥, 我好少少...平時食野ok健康, 我習慣唔會飲凍野, 一係飲暖水, 一係鮮果汁...唔鍾意飲其他紙包飲品..甜品, 朱古力, 雪糕呢d都唔鍾意食...零食都好少食...但魚生我都好鍾意...但計劃有bb開始已少食..我最唔健康係每日早上要飲杯奶茶...但計劃之後亦都戒左...而家都係食蔬果, 麵包, 粥飯和飲奶多..其實我都好唔鍾意飲奶..平時都無飲開..但為左bb無計..而家每日飲兩盒..飲到想嘔...有時溝d黑之麻黑豆粉飲...易入口好多...不過其實最緊要係均衡飲食..樣樣都唔好食太多..咁就ok..
我都有便秘問題..以前一兩日一次..而家2,3日先一次...之前見你地有人話食奇異果ok, 即刻去買黎食..即刻有得去..但食完個肚有少少痛...後來我睇書..原來奇異係寒性食物..所以寒底既媽咪最好少食..我唔係咁知自己係寒涼溫定熱性..所以都唔敢再食...
我講左俾上司知有左, 佢好好..仲同我分享佢既經驗...仲叫我放心係度大肚...好多同事都有經驗 (我公司大部份同事都有仔女)...朋友未講...講左一兩個好朋友知...諗住3個月後穩定d先講..
心情方面...緊張一定會..始終第一胎...但盡量以平常心面對..有都會想發脾氣..但盡量控制住自己..一諗起對bb唔好..咁就會好d..大家都係..開心d..放鬆d..bb都會健康d...


大宅

積分: 2154


1747#
發表於 09-7-30 17:15 |只看該作者
Pudding,
一於驚就兩份,我成35歲先有第一胎,真係要好多勇氣!一齊加油啦!有好多關要過!
你都快dbook醫生啦,因為我地week 10-13要去做唐氏test




原帖由 pudding71 於 09-7-30 16:57 發表
橫濱女,
吾駛驚wor,我都係高齡架, 要驚兩份驚, 你就無甘驚lor
我都未打去BOOK C+呀,因為都係今日知bingo
其實之前自己都有上網計,如果成功,我預產期是在4月初.
你都加油呀.我支持你

...


大宅

積分: 2978


1748#
發表於 09-7-30 17:28 |只看該作者
我老過你啦,我今年38喇
我諗8月頭我去BOOK C+都未遲, 因為如果我自己計, 而家先得4 weeks, 我會耐心等候
好, week 10 -13要做唐氏,
我今次係第二次懷孕,不過好耐之前那次是不成功, 希望今次個天俾個機會我la, HEHE.都吾敢想太多了,順其自然.
以前的事就當是一個經驗吧. 加油呀~
原帖由 橫濱女 於 09-7-30 17:15 發表
Pudding,
一於驚就兩份,我成35歲先有第一胎,真係要好多勇氣!一齊加油啦!有好多關要過!
你都快d去book醫生啦,因為我地week 10-13要去做唐氏test。




...


男爵府

積分: 5979


1749#
發表於 09-7-30 17:28 |只看該作者
勁呀﹗放咗兩日假你哋就去咗咁多頁,追屎我喇﹗

我喱兩日放假就病喇﹗而家傷風中,真慘﹗我打算睇多兩日,如果仲未好就要去睇醫生。剛剛有咗都未夠兩個月就病,真慘﹗bb又未穩定,我未敢去食西藥,怕會影響bb呀﹗

仲有四日我就再去照 u/s,我打算如果照到 bb 心跳我就會 7/8 去bb展買烚奶器,奶樽,奶泵…因為我記得早兩年 nuk 係 bb pro 擺都係好平的,所以我會打算第一日就去bb展掃貨,兼且我上胎巳睇仲咗 medela 個電雙泵,佢可以乾濕電兩用,我打算買嚟放係公司用 係屋企就用返上胎嘅手泵,一路餵b,一路泵奶,公司就用電泵慳時間。

提提喱次 bb展會去嘅準媽媽,你哋可以用 lable貼 / 紙,印定你嘅中英文名,地址,電話,出生年月日及預產期,去到bb展就可以唔洗慢慢填,可以去到就貼上去或釘係d入會 form 到,慳返好多時間的 又唔洗企係到填咁辛苦

DAY 1: 3.37KG,DAY 4: 3.35KG,DAY 5: 3.47KG,
DAY 8: 3.52KG,DAY 16:3.81KG,DAY 38:5.11KG,DAY 42:5.5KG,day 44: 5.86kg,2M4D 6.69KG,


大宅

積分: 1876


1750#
發表於 09-7-30 17:35 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 16:37 發表
講起食煙, 都好鬼嬲...
任何時候, 身邊行過都總有人食煙...完全唔理人....

另外, 我發現好多有病的人都唔帶口罩....
我上星期都唔覺意中左招, 嚇死我...又驚d藥對b有影響...
宜家唔理啦, 有病的人唔帶口罩, 唯有我 ...


係呀,條街真係好多煙民,佢有佢響度慢慢歎,與其響佢地後面吸晒我好多時都寧願加快腳步超越佢,有時短短一條街要越過好多個好似揸車爬頭咁, 有D仲會啤番你好似你使唔使咁誇咁呢...

其實我都唔係話想祈視D煙民,但我都有我嘅難處囉


大宅

積分: 2154


1751#
發表於 09-7-30 17:44 |只看該作者
我都係咁諗,上次唔好的經驗,身體就會學叻左,今次一定得!

原帖由 pudding71 於 09-7-30 17:28 發表
我老過你啦,我今年38喇
我諗8月頭我去BOOK C+都未遲, 因為如果我自己計, 而家先得4 weeks, 我會耐心等候
好, week 10 -13要做唐氏,
我今次係第二次懷孕,不過好耐之前那次是不成功, 希望今次個天俾個機會我la, HEHE. ...


男爵府

積分: 5979


1752#
發表於 09-7-30 17:50 |只看該作者
唔好擔心啦,仲有我找陪你,我仲要比個姑娘講好多死胎嘅野比我聽,聽到我自己都懷疑自己係咪死胎,加上我上一胎同今胎比較,我舒服好多,我只嘔過一次,所以…

不過,無事嘅﹗我嚟緊星期一就會再去照,仲有四日,我哋要對小b有信心先係嘛﹗

我哋一齊加油﹗

我巳將bb認定係我嘅一部份,我覺得佢完全係健康正常,所以喱幾日我都睇緊字典,嚟緊喱胎改咩名好呢 但我兩個囡囡仲攪笑,佢話 bb 要叫做羅舅父 / 羅老虎,真比佢哋笑死﹗

原帖由 橫濱女 於 09-7-30 16:06 發表
我都開始擔心,有時見到forum有人講見唔到bb心跳,今日便很憂心,好難先有多呢胎,下周二先可以見醫生,上次只見到個1.4cm的胎囊,個心係咁倒數,仲有5天!
其實我都有齊早孕徵狀,胸痛、作嘔,希望ok啦! ...

DAY 1: 3.37KG,DAY 4: 3.35KG,DAY 5: 3.47KG,
DAY 8: 3.52KG,DAY 16:3.81KG,DAY 38:5.11KG,DAY 42:5.5KG,day 44: 5.86kg,2M4D 6.69KG,


洋房

積分: 221


1753#
發表於 09-7-30 17:57 |只看該作者
hi 橫濱女,
其實我都係同你一樣,小產過1次.......o個種失望同傷心ge心情,真係過來人至會明白..........

今胎我都有d 擔心,因自3週開始已不停啡(試過有血)差唔多持續3星期..........好驚又會好似上一次咁,又會悄悄離開我.......

但係越想只會越灰.......所以有時都會比 c6 鬧,佢話,既然要做ge 野都做晒,盡左努力都係唔得都無辨法........唯有交比個天 la..........我成日同自己講,自己控制唔到ge野就唔好諗咁多..........所以不用灰心 ga.........希望你及bb平安 ,大家一齊努力la......



原帖由 橫濱女 於 09-7-30 16:37 發表
謝謝你呀yenyenbb!
我差d流左滴淚出來,我會盡量放鬆d,我小x過一次,依家已經高齡,所以擔心d!我會保持心情開朗,好多野都講緣份!

8w1d 19.6mm    10w3d 45.1mm
11w3d(12w1d)5.91cm囝囝
14w 83.3mm BPD29.4mm FL13.6mm


複式洋房

積分: 199


1754#
發表於 09-7-30 19:19 |只看該作者
原帖由 ladyga 於 09-7-30 17:57 發表
hi 橫濱女,
其實我都係同你一樣,小產過1次.......o個種失望同傷心ge心情,真係過來人至會明白..........

今胎我都有d 擔心,因自3週開始已不停啡(試過有血)差唔多持續3星期..........好驚又會好似上一次咁,又會悄悄 ...


羅孖媽, 橫檳女, ladyga, 大家都要比心機呀!!! 希望大家都母子平安.


複式洋房

積分: 199


1755#
發表於 09-7-30 19:39 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 12:42 發表
ee...我都係o向1樓買新之城與旺角中心交界 (即中間連接的通道)....
佢有2種...1種普通棉... 好似$110 - 2 條....另1種係日本絲光棉....$65 - 1 條
我試o西左2種...覺得都係日本絲光棉舒服d....

我估我o地可能係講緊 ...


yenyenBB, 啊, 我諗應該係同一間喇. 果度好似得一間架咋. 不過佢無同我講話有兩種質地呀, 淨係不停強調四個骨著左上身未必真係四個骨...

個阿姨都幾熱情, 係咁介紹. 可能下次去會撞見你呢.


複式洋房

積分: 199


1756#
發表於 09-7-30 19:44 |只看該作者
原帖由 pandabobo 於 09-7-30 12:05 發表
我黎緊就去日本了, 面對新鮮的魚生, 蟹, 我點忍啊????


pandabobo, 我老公都想遲d 同我去日本呀. 不過我就有少少猶豫啦, 怕累嘛.

但係, 其實食壽司魚生有咩問題呢, 如果唔會食物中毒的話?

我琴晚都忍唔住食左壽司呀, 因為真係無野想食. 超開心, 好耐無試過食咁多飯落肚. 我諗應該ok 呀只要你去一d 唔會食物中毒o既舖頭食就ok.


男爵府

積分: 6413

畀面勳章


1757#
發表於 09-7-30 20:14 |只看該作者
原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 15:58 發表
其實, 我都好怕食葉酸...係老公每晚迫我食.....而且...睇到以下:! 唯有........就範啦!!

http://www.haomama.com/hmm/contentHP.htm?content_id=232b6bc6-aeef-4256-b8f0-87e5c3c7d800


葉酸,是合成核酸所必需的元 ...


我反而好怕食果粒維他命...
勁大粒lo真糸...食親刀要part開兩邊食
我真糸勁怕食藥d人黎...但為左佢刀要硬住頭皮食落去..
但我諗刀有排食=___=''


男爵府

積分: 6413

畀面勳章


1758#
發表於 09-7-30 20:17 |只看該作者
原帖由 circlef 於 09-7-30 14:01 發表
其實我一直都冇食葉酸~~ 哈哈

你做乜甘懶唔食呀...5得架!
雖然我刀糸食d又5食d....哈哈~


男爵府

積分: 6413

畀面勳章


1759#
發表於 09-7-30 20:22 |只看該作者
原帖由 bbcat3 於 09-7-30 12:18 發表


我都係迎住係, 西藥點都有Dside effect, 我而家見到D葉酸都想掉左佢, 同埋我覺得係D藥搞到我冇晒胃口,可唔可以唔食呢?

而家豬流又變種,我地係高危一族,大家有咩對策啊? ...

糸呀...我刀覺得糸果d葉酸攪到我好反胃...
所以我盡量刀5擺出梨..见到刀忟..
記得食先食...所以成日比c6話我....ha~


男爵府

積分: 6042

醒目開學勳章


1760#
發表於 09-7-30 21:50 |只看該作者
我上次m係6月8日,咁我係7月11-15見流啡幾日m都未到就自己驗孕,知有左就驚小產即日睇醫生,醫生就話咩都照唔到,子宮咩都無,仲話我食炸糊,叫我再o係診所驗多次,但都係有,咁醫生就叫我食安胎藥再7月28日再照今次只見胎囊,照埋陰超都見唔到入面個胎兒,唉醫生又叫我8月7日再去照,佢仲叫我等有心跳先排政府,唔使咁急,但胎囊醫生都話係細左,咁多星期都係照唔到,我真係好擔心,等待真係好痛苦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo