係屋企就用返上胎嘅手泵,一路餵b,一路泵奶,公司就用電泵慳時間。
又唔洗企係到填咁辛苦
但我兩個囡囡仲攪笑,佢話 bb 要叫做羅舅父 / 羅老虎,真比佢哋笑死﹗原帖由 yenyenBB 於 09-7-30 15:58 發表
其實, 我都好怕食葉酸...係老公每晚迫我食.....而且...睇到以下:! 唯有........就範啦!!
http://www.haomama.com/hmm/contentHP.htm?content_id=232b6bc6-aeef-4256-b8f0-87e5c3c7d800
葉酸,是合成核酸所必需的元 ...