跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5948


1741#
發表於 05-1-26 20:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
點解我無貓收既

今日下午又上唔到網呀


伯爵府

積分: 17569


1742#
發表於 05-1-26 22:11 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

有無人呀~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


子爵府

積分: 12712


1743#
發表於 05-1-26 22:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

may: 聽日補比你啦


子爵府

積分: 12712


1744#
發表於 05-1-26 22:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

唉~~~~~~ 搵唔到款織呀 唔通織線????



子爵府

積分: 12712


1745#
發表於 05-1-26 22:37 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀奀: 你黎未呀??? 我唔知織咩好呀~~~~ 我想織上次去ss既紅色花冷呀


伯爵府

積分: 18746


1746#
發表於 05-1-26 22:38 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


子爵府

積分: 12712


1747#
發表於 05-1-26 22:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

有邊個有花冷pattern呀???


伯爵府

積分: 18746


1748#
發表於 05-1-26 22:41 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
好鬼掛住你呀


子爵府

積分: 12712


1749#
發表於 05-1-26 22:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

係唔係真架
奀豬mami~~ 寫道:
563,
好鬼掛住你呀


伯爵府

積分: 18746


1750#
發表於 05-1-26 22:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
係呀,我幾早上黎,就係知你呢個時間係度呀,一仆入屋就開機啦

你要咩花冷pattern呀??
我有既書,你都有喎 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


1751#
發表於 05-1-26 22:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

上次係ss見到隻katia藍色點點冷,好想買黎織比老公,ss賣$28,頭先我係新北江3/f見到有呀,做減價$20喳,不過隻佬係咁叫我唔好買比佢,因為仲有好多未織比佢,宜家仲係咁諗住呀,真係想聽日走去買呀


子爵府

積分: 12712


1752#
發表於 05-1-26 22:47 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

e~~~~~ 我都屋企都print唔到d av pattern呀
部nb又慢喎, 冇心機睇呀


伯爵府

積分: 18746


1753#
發表於 05-1-26 22:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
上次我print哂你本e一口既相,用左半盒墨,好勁..print得好慢


伯爵府

積分: 18746


1754#
發表於 05-1-26 22:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

唔通個個又去哂睇"大長今"呀??? ?-( ?-(


子爵府

積分: 12712


1755#
發表於 05-1-26 22:50 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你真係有冷買既地方, 就有奀奀出現呀
奀豬mami~~ 寫道:
上次係ss見到隻katia藍色點點冷,好想買黎織比老公,ss賣$28,頭先我係新北江3/f見到有呀,做減價$20喳,不過隻佬係咁叫我唔好買比佢,因為仲有好多未織比佢,宜家仲係咁諗住呀,真係想聽日走去買呀


子爵府

積分: 12712


1756#
發表於 05-1-26 22:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你print 彩圖呀???
奀豬mami~~ 寫道:
563,
上次我print哂你本e一口既相,用左半盒墨,好勁..print得好慢


伯爵府

積分: 17569


1757#
發表於 05-1-26 22:52 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我係到睇緊你地講咩呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 18746


1758#
發表於 05-1-26 22:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我老公都係咁講 [quote]
563111 寫道:
你真係有冷買既地方, 就有奀奀出現呀[quote]


伯爵府

積分: 18746


1759#
發表於 05-1-26 22:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
係呀,print彩圖呀,因為你send左比我,而pattern係copy嘛,所以咪print哂出黎囉 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
563111 寫道:
你print 彩圖呀???[quote]


伯爵府

積分: 17569


1760#
發表於 05-1-26 22:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽
都話你要住係d冷舖樓上,隨時隨地都可以買到冷.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo