原帖由 gitsoi 於 10-6-5 03:02 發表 
呵呵,你好好記性呀.
有呀,而家都有幫人湊小朋友,但個小朋友成日唔肯食嘢,令我好頭痛呀.唔知用咩方法可以令佢胃口好d.
手都系時不時仲痛,右手和打左類固醇嘅左手要唔攞重嘢先至會好d,一做多少少嘢又痛.無計喇,人生本 ...
有心啦~同c6關係好左好多,佢識做時我脾4咪少發左囉,,哈~人同人相處原來先係最高深既學問...我自問蠢材太難太深我未能領略
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人 在你出世一刻,我一次過找到這四個人