跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8967


1741#
發表於 10-6-16 21:21 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-16 17:34 發表
今早食咗半隻甜半隻甜鹹~
好似好淡~ 唔知係唔係3低1高~


我公司好多同事自己包粽,上星期開始個個都拎返黎,食到怕

你嗰d健康粽係邊到既出品? 我以前食粽好鐘意勁落糖,戒左甜之後.原來落鼓油都好好味。


男爵府

積分: 8967


1742#
發表於 10-6-16 21:26 |只看該作者
今日同阿b返左梅窩,諗住睇"爬"龍舟,返到去,點解沙灘無人既 ?原來我記錯左.星期日已經"爬" 完。

我d記性呢...生完之後差左

今日天氣好熱.飲水唔夠,奶量即跌


子爵府

積分: 11775


1743#
發表於 10-6-16 21:30 |只看該作者
吓? 乜原來唔係正日爬咩?

原帖由 methy 於 10-6-16 21:26 發表
今日同阿b返左梅窩,諗住睇"爬"龍舟,返到去,點解沙灘無人既 ?原來我記錯左.星期日已經"爬" 完。

我d記性呢...生完之後差左

今日天氣好熱.飲水唔夠,奶量即跌 ...


男爵府

積分: 8967


1744#
發表於 10-6-16 21:34 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-16 21:30 發表
吓? 乜原來唔係正日爬咩?



不嬲都係,不過今年要"就" 梅窩d 外國人,想多d人參加"爬"龍舟,就改左星期日。唯有出年再帶阿b睇過。


男爵府

積分: 9185


1745#
發表於 10-6-16 21:57 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-16 21:26 發表
今日同阿b返左梅窩,諗住睇"爬"龍舟,返到去,點解沙灘無人既 ?原來我記錯左.星期日已經"爬" 完。

我d記性呢...生完之後差左

今日天氣好熱.飲水唔夠,奶量即跌 ...


我今日隔咗8個鍾先再泵, 谷到爆....又熱, 又攰, 又谷, 勁辛苦~~


大宅

積分: 2312


1746#
發表於 10-6-16 22:05 |只看該作者
我諗住亞女一6個月我就同佢去游水, 你地有冇禁打算? 有冇買有関BB游水既野?


男爵府

積分: 9185


1747#
發表於 10-6-16 22:14 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 22:05 發表
我諗住亞女一6個月我就同佢去游水, 你地有冇禁打算? 有冇買有関BB游水既野?


我問咗我老公啦, 佢唔俾呀~~~


大宅

積分: 2312


1748#
發表於 10-6-16 22:28 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-16 22:14 發表


我問咗我老公啦, 佢唔俾呀~~~




唔去泳池都俾大眼妹著件泳衣浸浴缸呀!


男爵府

積分: 9185


1749#
發表於 10-6-16 22:33 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 22:28 發表




唔去泳池都俾大眼妹著件泳衣浸浴缸呀!


我已經估到佢會點講"梗係唔好啦, 個浴缸咁污糟!"

[ 本帖最後由 bduck 於 10-6-16 22:36 編輯 ]


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1750#
發表於 10-6-16 22:45 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-16 21:21 發表


我公司好多同事自己包粽,上星期開始個個都拎返黎,食到怕

你嗰d健康粽係邊到既出品? 我以前食粽好鐘意勁落糖,戒左甜之後.原來落鼓油都好好味。 ...

我地鄉下一向都係咁齋食粽~
後尾見香港人yam糖食﹐覺得好怪....

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1751#
發表於 10-6-16 22:47 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-16 21:34 發表


不嬲都係,不過今年要"就" 梅窩d 外國人,想多d人參加"爬"龍舟,就改左星期日。唯有出年再帶阿b睇過。

ha, 妳改左signature...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1752#
發表於 10-6-16 22:48 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-16 22:33 發表


我已經估到佢會點講"梗係唔好啦, 個浴缸咁污糟!"

趁機同佢講 : 換浴缸~~~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1753#
發表於 10-6-16 22:53 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-16 22:48 發表

趁機同佢講 : 換浴缸~~~


嘩...無得沖涼....


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1754#
發表於 10-6-16 23:01 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-16 22:53 發表


嘩...無得沖涼....

ahahaa...
今日去街街好玩嗎?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1755#
發表於 10-6-16 23:02 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-16 22:53 發表


嘩...無得沖涼....


哈哈...我就想換屋.....


男爵府

積分: 9185


1756#
發表於 10-6-16 23:05 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-16 23:01 發表

ahahaa...
今日去街街好玩嗎?


嘩..熱到爆....山長水遠去到Lai Chi Kok, 同事話有好多衫買, 一件都買唔落手...不過就買咗3件衫仔俾阿女....


男爵府

積分: 9185


1757#
發表於 10-6-16 23:06 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 23:02 發表


哈哈...我就想換屋.....


我都好想..


大宅

積分: 1139


1758#
發表於 10-6-16 23:13 |只看該作者
同你差不多呀, 尋日老公先知今日係端午節, 話不如禮拜日帶老爺奶奶去睇爬龍舟 (早兩年我家姐過黎端午節我地都去睇下應下節), 點知上網一睇原來人地上個禮拜已經爬咗啦, 真係後知後覺.:;pppp:

原帖由 methy 於 10-6-16 21:26 發表
今日同阿b返左梅窩,諗住睇"爬"龍舟,返到去,點解沙灘無人既 ?原來我記錯左.星期日已經"爬" 完。

我d記性呢...生完之後差左

今日天氣好熱.飲水唔夠,奶量即跌 ...


大宅

積分: 1139


1759#
發表於 10-6-16 23:17 |只看該作者
我都好想同阿仔一齊落水呀, 不過有D擔心D chemicals 太勁對佢皮膚唔好. 諗緊好冇索性買個兒童水池俾佢玩下, 但係會唔會等佢識坐先好D呢?

原帖由 Ahmibobo 於 10-6-16 22:05 發表
我諗住亞女一6個月我就同佢去游水, 你地有冇禁打算? 有冇買有関BB游水既野?


大宅

積分: 1139


1760#
發表於 10-6-16 23:20 |只看該作者
睇你D post 覺得你老公好protective, 唔好介意我笑佢, 不過十幾年後佢晚晚唔使瞓都似.

叫佢放鬆D啦.

原帖由 bduck 於 10-6-16 22:33 發表


我已經估到佢會點講"梗係唔好啦, 個浴缸咁污糟!"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo