心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


1741#
發表於 11-6-21 16:13 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-21 16:05

我就真係好恨有個女呀~~


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1742#
發表於 11-6-21 16:15 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:01
哦~係咪一至五都跟婆婆~~
六日自己湊返?

我返工 6:45出門...所以
星期日~四 係婆婆到瞓
星期五 , 六係我到瞓
住隔離座~好近~所以晚晚返去食飯...同佢玩
前面是絕路~希望在轉角


大宅

積分: 2374


1743#
發表於 11-6-21 16:16 |只看該作者
本帖最後由 bulubee 於 11-6-21 16:16 編輯
ivythepooh 發表於 11-6-21 15:41
出黎做野,係想求一番事業呀,向上爬,力爭上游...
但自從男朋友出現...
有少少改變...我諗我都係覺得家庭緊 ...
我覺得呢個先至係真正的人生目標啊~ "求一番事業呀,向上爬,力爭上游" 到頭來自己又真係得到d咩呢?


伯爵府

積分: 17134


1744#
發表於 11-6-21 16:35 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 16:15
我返工 6:45出門...所以
星期日~四 係婆婆到瞓
星期五 , 六係我到瞓

哦,住得近,咁都好,可以日日見到佢~~


伯爵府

積分: 17134


1745#
發表於 11-6-21 16:44 |只看該作者
本帖最後由 ivythepooh 於 11-6-21 16:44 編輯
bulubee 發表於 11-6-21 16:16
我覺得呢個先至係真正的人生目標啊~ "求一番事業呀,向上爬,力爭上游" 到頭來自己又真係得到d咩呢?
...

我都有諗過你呢個問題~~

我之前諗住過多幾年,再博下先,到時先考慮生b~
但真係好怕,到時會後悔,到時黎咩都追唔返!!~

學你講,怕到時得到ge,唔係我真正最想要ge!!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1746#
發表於 11-6-21 17:04 |只看該作者
本帖最後由 joycec9 於 11-6-21 17:05 編輯
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:44
我都有諗過你呢個問題~~

我之前諗住過多幾年,再博下先,到時先考慮生b~

我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。
而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本來都plan咗進修,但忽然大學學費加咗兩倍,睇嚟要繼續做湊仔婆。。。
我好擔心自己會同社會脫節呢。




伯爵府

積分: 17134


1747#
發表於 11-6-21 17:07 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-21 17:04
我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。
而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本 ...

男朋友有講過可以做全職媽媽~
但...我都好怕同社會脫節...
但...又好想睇住bb成長...想一手一腳湊...

好矛盾呀....


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1748#
發表於 11-6-21 17:10 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-21 17:04
我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。
而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本 ...

哈哈~我D朋友一樣....
湊得耐想做嘢
做得耐又想湊仔

前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34865

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1749#
發表於 11-6-21 17:11 |只看該作者
mouth:mouth:mouth:
女魔頭又發功....好在有人頂....
哈哈~打電話黎個個重傷....
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16992


1750#
發表於 11-6-21 17:23 |只看該作者
你們好, 我發緊燒.


伯爵府

積分: 17134


1751#
發表於 11-6-21 17:55 |只看該作者

引用:Quote:joycec9+發表於+11-6-21+17:04+我有

原帖由 mimichong 於 11-06-21 發表
哈哈~我D朋友一樣....
湊得耐想做嘢
做得耐又想湊仔
咁都係,返工同湊仔係好嘔同ge~




伯爵府

積分: 17134


1752#
發表於 11-6-21 17:56 |只看該作者

引用:女魔頭又發功....好在有人頂....哈哈~打電

原帖由 mimichong 於 11-06-21 發表
女魔頭又發功....好在有人頂....
哈哈~打電話黎個個重傷.... ...
你個女魔頭真係好勁,一個需話攪掂晒d同事




伯爵府

積分: 17134


1753#
發表於 11-6-21 17:58 |只看該作者

引用:你們好,+我發緊燒.

原帖由 yk0108 於 11-06-21 發表
你們好, 我發緊燒.
發緊燒仲笑快d睇醫生啦~




男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1754#
發表於 11-6-21 17:58 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-21 17:23
你們好, 我發緊燒.
點呀johnny depp,食咗藥未?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1755#
發表於 11-6-21 18:00 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-21 17:10
哈哈~我D朋友一樣....
湊得耐想做嘢
做得耐又想湊仔
由此證明,兩種生活方式都不是完美。。。做女人真難。。。


伯爵府

積分: 16992


1756#
發表於 11-6-21 18:39 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-21 17:04
我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。
而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本 ...

唔水擔心, 實同社會脫節.


伯爵府

積分: 16992


1757#
發表於 11-6-21 18:41 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-6-21 18:42 編輯
joycec9 發表於 11-6-21 17:58
點呀johnny depp,食咗藥未?

叫我尊尼嫂, 知道嗎?

食咗D銀翹頂住, 打風都唔會出去睇醫生,最衰喉嚨痛無得講野,鬧人.


伯爵府

積分: 16992


1758#
發表於 11-6-21 18:43 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-21 18:00
由此證明,兩種生活方式都不是完美。。。做女人真難。。。

點解你好此寫緊論文咁.........


伯爵府

積分: 16992


1759#
發表於 11-6-21 18:45 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-21 17:58
發緊燒仲笑快d睇醫生啦~
而家D後生, 喪心病狂.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1760#
發表於 11-6-21 18:47 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-21 18:39
唔水擔心, 實同社會脫節.
我唔會畀自己脫節! 就算做c9都要做個出類拔粹的!!

唱: 我要努力向上,不枉諸君寄望..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo