立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17134
acbeans 發表於 11-6-21 16:05
珍珠宮
積分: 34865
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:01 哦~係咪一至五都跟婆婆~~ 六日自己湊返?
大宅
積分: 2374
ivythepooh 發表於 11-6-21 15:41 出黎做野,係想求一番事業呀,向上爬,力爭上游... 但自從男朋友出現... 有少少改變...我諗我都係覺得家庭緊 ...
mimichong 發表於 11-6-21 16:15 我返工 6:45出門...所以 星期日~四 係婆婆到瞓 星期五 , 六係我到瞓
bulubee 發表於 11-6-21 16:16 我覺得呢個先至係真正的人生目標啊~ "求一番事業呀,向上爬,力爭上游" 到頭來自己又真係得到d咩呢? ...
男爵府
積分: 6899
ivythepooh 發表於 11-6-21 16:44 我都有諗過你呢個問題~~ 我之前諗住過多幾年,再博下先,到時先考慮生b~
joycec9 發表於 11-6-21 17:04 我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。 而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本 ...
積分: 16992
原帖由 mimichong 於 11-06-21 發表 哈哈~我D朋友一樣.... 湊得耐想做嘢 做得耐又想湊仔
原帖由 mimichong 於 11-06-21 發表 女魔頭又發功....好在有人頂.... 哈哈~打電話黎個個重傷.... ...
原帖由 yk0108 於 11-06-21 發表 你們好, 我發緊燒.
yk0108 發表於 11-6-21 17:23 你們好, 我發緊燒.
mimichong 發表於 11-6-21 17:10 哈哈~我D朋友一樣.... 湊得耐想做嘢 做得耐又想湊仔
joycec9 發表於 11-6-21 17:58 點呀johnny depp,食咗藥未?
joycec9 發表於 11-6-21 18:00 由此證明,兩種生活方式都不是完美。。。做女人真難。。。
ivythepooh 發表於 11-6-21 17:58 發緊燒仲笑快d睇醫生啦~
yk0108 發表於 11-6-21 18:39 唔水擔心, 實同社會脫節.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy