興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1741#
發表於 07-1-24 17:00 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

[O.T.]唔熟懞面超人囉!呢隻...壽飽...係咪最新架??好啊~[/O.T.]





大宅

積分: 1831


1742#
發表於 07-1-24 20:31 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

似兩只油肶喎!!!!


睇睇o下好餓tim....


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1743#
發表於 07-1-25 02:23 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

請你食宵夜呢....黎黎黎.....開餐~



男爵府

積分: 8421


1744#
發表於 07-1-25 03:28 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

898998

咁就唔知喇, 剩係玩呢隻先係咁, 燒左兩隻都係一樣, 雖然玩到, 不過就搞到部機鬼殺咁o曹...


C.C.D & dom兄

dom兄你就正啦, 呢餐飽喇
我就覺得呢個角度睇, 個超人好似戴左個block咁既


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1745#
發表於 07-1-25 09:44 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

haha 如來呢個騎呢怪蒙面超都有唔同睇法
嘿嘿...你講果樣...又有幾分似喎(唔貼圖喇!費事搞到你 ...)

至於你提到ps2 load碟讀到"卡卡聲",我之前果部亦試過咁...
跟住後來就好多碟都讀唔倒lu....(整傷左個讀頭? )
be carefull

CCD


大宅

積分: 3704


1746#
發表於 07-1-25 09:47 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

[img align=right]http://www.jp.playstation.com/jacket/l/slps20483.jpg[/img]

i am playing tis one......

if the machine is too loud, u should stop n do not play again..la...

good luck ...my friend
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1747#
發表於 07-1-25 14:22 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

HaHa~ 懞面超人fanz....!!

去片...(笑屎無命賠 )
>><<



大宅

積分: 1831


1748#
發表於 07-1-25 20:04 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

wa kakaka

乜成班懞面超人咁煤, 要去thailand搵食......

5兜友係要一字排開咁行, 但最左邊個位就成日入左"格泥"對頭車線.. 想駛番埋o的但比另外一兜懞面超人頂住...

字幕......

最難頂佢地係到揮手.....


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1749#
發表於 07-1-26 00:07 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

咪係!d無面超人係咁揮手都唔知做乜??(睇見都想笑 )

再+埋d中文字幕...簡直笑到肚痛~~~

# Shut Up Shut Up Shut Up
漏奶 咩撚關係 我批要批你個波
敲隻蛋碌旁湯辦Poor 奶含奶奶先
馬個屁股變菊花 趴街
Poor餵奶乜 Damn交含橄欖
西米扑穿撚撚糯米 帶港幣八蚊
西米碌呀碌 真係運滯
污穢係乜

Egg Egg Egg Shit

Repeat #

Ass Ass Ass Shit



男爵府

積分: 8421


1750#
發表於 07-1-26 00:38 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

哈哈, 好搞笑

玩到部機卡卡聲, 燒過隻都係咁, 我梗係即刻拎番出留唔敢玩啦, 不過阿仔就好失望, 以為有蒙面超人玩...

898998

冇錯, 咪呢隻囉...


男爵府

積分: 8421


1751#
發表於 07-1-26 00:40 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

好, 見C.C.D貼開公仔, 我又貼o下先

不過呢個hero都幾肉酸o下...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1752#
發表於 07-1-26 01:01 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

hehe~您呢個肉酸佬我連佢個大名都唔記得左啦


貼埋呢張"空圍"超人san先....




侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1753#
發表於 07-1-26 01:13 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

講返d game既野先

聽聞E+出面有部份game shop賣緊 PS3 60Gb既...
可以唔使硬食3隻games喇 (都好似坐底要一隻{有得簡啦梗係... })
睇黎...要plan過年玩新機...都係時候諗諗喇~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢隻必成大熱賣~







大宅

積分: 1831


1754#
發表於 07-1-26 02:19 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

真身冇咁油肶feel喎....

ChunChun_Daddy 寫道:
嘿嘿,

hehe~您呢個肉酸佬我連佢個大名都唔記得左啦


貼埋呢張"空圍"超人san先....




大宅

積分: 1831


1755#
發表於 07-1-26 02:23 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

飯他時敵 科 !?
嘿嘿 寫道:
好, 見C.C.D貼開公仔, 我又貼o下先

不過呢個hero都幾肉酸o下...


大宅

積分: 3704


1756#
發表於 07-1-26 06:53 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

[quote]
ChunChun_Daddy 寫道:
HaHa~ 懞面超人fanz....!!

去片...(笑屎無命賠 )
>><<


from yesterday to now, i still cannot see it......... :-(
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1757#
發表於 07-1-26 09:39 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

dom 寫道:
真身冇咁油肶feel喎....


下?乜果個真身黎架?? ?-(

既然dom兄鐘意...請你食早餐呢~ (趁熱啊...)



侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1758#
發表於 07-1-26 09:45 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

8899,

from yesterday to now, i still cannot see it......... :-(


禾次次睇親都笑到標眼水
你試下裝過flash player睇睇得唔得∼
>>><<<



別墅

積分: 862


1759#
發表於 07-1-26 13:44 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

係呀, the thing.....

dom 寫道:
飯他時敵 科 !?
[quote]
嘿嘿 寫道:
好, 見C.C.D貼開公仔, 我又貼o下先

不過呢個hero都幾肉酸o下...
[/quote]
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1760#
發表於 07-1-26 13:50 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

hi Riverwind兄,

好久不見嗯...

哦∼原來叫The Thing...(有無中文名架??-( )

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo