想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2708


1741#
發表於 11-9-28 14:38 |只看該作者
本帖最後由 smile_w99 於 11-9-28 14:46 編輯
rabdotrab 發表於 11-9-28 14:25
回覆 smile_w99 的帖子

我只係而家每朝早都有用晨vv check 綠 d ar, 咁而家等下星期五去家計會覆診再問醫 ...

差不多呀! 不過唔知有無加價! 今日睇完pm你啦!
咁你綠d有無加深呀?
我都覺得揾個好e生好緊要! 我有個friend之前睇個唔好嘅e生,每次排餐死之餘,做oscar話佢有問題,搞到佢嗰時驚餐死,再去威院做又正常,話個e生用咗太古老方式計,which mainly depends on age! 不過佢最後都抽咗胎水double confirm無嘢! 但你知懷孕期已經好多担憂,個次比佢嚇餐飽!
而且佢後來問番睇嗰個e生d mama,好多都話oscar有問題要抽胎水,好似有d呃錢感覺!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1742#
發表於 11-9-28 14:42 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-28 14:30
鬼戲血腥戲我都岩..
但驚又好鍾意睇

我覺得好核突好嘔心呀~
恐怖片同冚家歡就岩我~


大宅

積分: 2708


1743#
發表於 11-9-28 14:43 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 14:35
唔知WEEK 13去唔去得旅行呢?之前一早約左屋企人去日本,個個都攞晒假=.=好想可以去 ...

我嗰時大約week20去! 不過e家曰本你唔怕有輻射呀? 我有d担心會影響到bb!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1744#
發表於 11-9-28 14:45 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 14:35
唔知WEEK 13去唔去得旅行呢?之前一早約左屋企人去日本,個個都攞晒假=.=好想可以去 ...
你過左3個月其實個胎都好穩了,我個fd兩個幾月都去左台灣,佢一早book哂野,所以就照去囉!最後返唻都冇事,不過就萬事小心囉!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1745#
發表於 11-9-28 14:48 |只看該作者
我今日d8,應該幾時開始check排egg呢?我今日個肚有d冤冤地呀!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1746#
發表於 11-9-28 14:50 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 14:48
我今日d8,應該幾時開始check排egg呢?我今日個肚有d冤冤地呀!
你CYCLE幾多DAYS呀?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1747#
發表於 11-9-28 14:51 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 14:48
我今日d8,應該幾時開始check排egg呢?我今日個肚有d冤冤地呀!
我就CYCLE 32DAYS..
但成日鬼死咁緊張..
DAY10就開始CHECK紅D..
通常就DAY15開始會深..


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1748#
發表於 11-9-28 14:52 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 14:35
唔知WEEK 13去唔去得旅行呢?之前一早約左屋企人去日本,個個都攞晒假=.=好想可以去 ...

怕唔怕幅射呀~?同埋日本好多生野食~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1749#
發表於 11-9-28 14:54 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 14:48
我今日d8,應該幾時開始check排egg呢?我今日個肚有d冤冤地呀!

d10/d11開始check啦不如~
有得睇對比嘛~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1750#
發表於 11-9-28 14:56 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 14:38
差不多呀! 不過唔知有無加價! 今日睇完pm你啦!
咁你綠d有無加深呀?
我都覺得揾個好e生好緊要! 我有個frien ...

嘩,聽落都覺得好呃~
個個都話有問題,咪長賺長有~


男爵府

積分: 6150


1751#
發表於 11-9-28 14:59 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

Hi,大家好,我都係23/8 day 1,依家等緊開估




男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1752#
發表於 11-9-28 15:00 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 14:56
嘩,聽落都覺得好呃~
個個都話有問題,咪長賺長有~
所以要嚴選醫生先得!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1753#
發表於 11-9-28 15:01 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 14:59
Hi,大家好,我都係23/8 day 1,依家等緊開估

黎拿~?一齊傾呀~~~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1754#
發表於 11-9-28 15:03 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 15:00
所以要嚴選醫生先得!

希望我果個ok啦,我盲中中上網搵料揀咖咋...~


禁止訪問

積分: 5376


1755#
發表於 11-9-28 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1756#
發表於 11-9-28 15:07 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

好呀~~




禁止訪問

積分: 5376


1757#
發表於 11-9-28 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1758#
發表於 11-9-28 15:09 |只看該作者
THX~~大家關心~~
BUT 問題係我勁想有自己屋企~(因為冇乜童年)所以就勁勁勁想有自己小朋友~
但我MAMI 一早已經話唔會幫我 (但佢會幫我D表姐湊BB囉)
咁都算...如果生左咪自己湊LAW!!!~ SO WHAT!!~
點知我C6 一時一樣....有時又話想生..一時又話唔生...我都唔知點...
如果真係唔想生...你就唔好比希望 奶奶老爺同佢麻麻...啦!!!~
因為佢地成日叫我地生...佢又唔答人...只係識話知啦..一係唔出聲...
咁仲唔係比希望人????~~
結婚已經年半...我成日比人覺得係我問題生唔到囉...
我幾大壓力呀~~(因為我係C6屋企人裡面第一個孫結婚...所以咩希望都放係我地到....)唉....


禁止訪問

積分: 5376


1759#
發表於 11-9-28 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1760#
發表於 11-9-28 15:15 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 14:59
Hi,大家好,我都係23/8 day 1,依家等緊開估
歡迎加入呀!呢度好旺場架!好快到你中!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo