跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1741#
發表於 05-11-24 22:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

做咩咁痺呀
校長 寫道:
tam
hi again, 好c掛住妳呀 :mrgreen:


大宅

積分: 2545


1742#
發表於 05-11-24 22:24 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

琳琳成日要搭7b返學
校長 寫道:
我又回來啦

琳琳呢幾晚都有發夢講野。:mrgreen:

發夢講:琳琳冇曳,唔準曳

發夢講 : 琳琳要搭7B呀

發夢講 : 好痛呀,好痛呀,好痛呀

又朝早,我仲聽佢訓覺唱佐一句q r s t u v 既song :mrgreen:
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1743#
發表於 05-11-24 22:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

未呀....而家做僅功課
cherrybibi 寫道:
tamme >> tammy 訓左未呀
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


公爵府

積分: 25972

版主


1744#
發表於 05-11-24 22:33 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)



侯爵府

積分: 20954


1745#
發表於 05-11-24 22:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

咁夜o既
tamme 寫道:
未呀....而家做僅功課[quote]
cherrybibi 寫道:
tamme >> tammy 訓左未呀
[/quote]


大宅

積分: 2545


1746#
發表於 05-11-24 22:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

妳呢個出塲.....好形wa
JuliaCheng 寫道:
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1747#
發表於 05-11-24 22:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Julia >> 唔使陪訓咩


大宅

積分: 2545


1748#
發表於 05-11-24 22:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

日日放學後,c去公園玩,不過明天開生日會,唔c交,由佢
夜d做[quote]
cherrybibi 寫道:
咁夜o既
[quote]
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1749#
發表於 05-11-24 22:45 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

hi 豬利
咁夜呀,妳已經買新單車比恩彤

車車
我認為車厘子同琳琳一樣唔使比錢呀,可以食免費餐呀

tam
琳琳返學搭7b bus 。佢好鐘意,今日爸爸同佢返學搭的士,琳琳話爸爸返工,琳琳要搭7b 姐姐話琳琳係的士喊住要搭7b :mrgreen:


男爵府

積分: 7977


1750#
發表於 05-11-24 22:46 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我學妳同OO呀
cherrybibi 寫道:
做咩咁痺呀
[quote]
校長 寫道:
tam
hi again, 好c掛住妳呀 :mrgreen:
[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1751#
發表於 05-11-24 22:47 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme >> 生日會大人細佬都開心


侯爵府

積分: 20954


1752#
發表於 05-11-24 22:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

唔使錢 , 我睇下就唔就到車爸更表先呀
校長 寫道:
車車
我仍為車厘子同琳琳一樣唔使比錢呀,可以食免費餐呀


男爵府

積分: 7977


1753#
發表於 05-11-24 22:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

琳琳一聽happy birthday song 就一齊唱,又辦吹candle,好挍笑。我都覺佢地生日會一定好happy。
cherrybibi 寫道:
tamme >> 生日會大人細佬都開心


侯爵府

積分: 20954


1754#
發表於 05-11-24 22:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

妳聽日比 wensi 鬧, 唔好入我數呀
校長 寫道:
我學妳同OO呀


大宅

積分: 2545


1755#
發表於 05-11-24 22:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

唔使錢.......我念tammy要比
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1756#
發表於 05-11-24 22:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tam
有興趣就一齊啦,moody好好架,tammy呢關好有難度 :lol:


公爵府

積分: 25972

版主


1757#
發表於 05-11-24 22:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme
Thanks

Ling
陪完啦

老張
未呀,相入面o個架係人o地o家


男爵府

積分: 7977


1758#
發表於 05-11-24 22:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
咁我真的好C掛妳地呀,wensi見關啦 :lol:

油媽仲唔浦頭,我走飛啦


大宅

積分: 2545


1759#
發表於 05-11-24 22:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

wensi點會鬧 佢可能鍚反 [quote]
cherrybibi 寫道:
妳聽日比 wensi 鬧, 唔好入我數呀
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


大宅

積分: 2545


1760#
發表於 05-11-24 23:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

年年都同99食....今年tam ba24-26都要返工,所以食23
校長 寫道:
tam
有興趣就一齊啦,moody好好架,tammy呢關好有難度 :lol:
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo