烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8605


1741#
發表於 12-7-31 08:47 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-28+23:07+冇焗爐呀

原帖由 柒子 於 12-07-28 發表
買個日本仔或相似的300g模..放在麵包雞內焗..
正方形吐司模,好吸引,四四方方一個包包,好正。

是恩,如果你不買這個四方吐司模,可以考慮250g模。我試過擺450g模入機發酵,係ok嘅,不過用嚟焗就怕火力不夠。你可以考慮買250g或340g。有長型或短短肥肥的,應該放到。或者我今晚影你睇我放250g和450g後情況俾你睇




男爵府

積分: 8605


1742#
發表於 12-7-31 08:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-29 發表
佢巧醒,唔會仲蕉,
我鐘意明刀明槍
你學佢話唔中意嘛。
等下啦,年尾好多公司annual dinner,話係某某公司大抽獎抽到無用,所以拎俾你。一樣記住話唔太中意喎

又或者買啲不出名牌子,然後話公司貨辦囉。我做嘅行業,係好多貨辦,以前做家品部,真係毛巾都不用買




男爵府

積分: 8605


1743#
發表於 12-7-31 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柒子+於+12-07-28+發表買個日

原帖由 是因 於 12-07-29 發表
冇上火,會唔會個頂唔夠焦,痴得好勁架?

要諗下先
為咗你,等我揾日試俾你睇



點評

是因    發表於 12-8-1 00:23


男爵府

積分: 8605


1744#
發表於 12-7-31 08:57 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+12-7-30+02:38+如果都係

原帖由 cokechoi 於 12-07-30 發表
所以就說下次用280 g 粉
有無蓋?點解會變山形?有蓋,即使唔頂,照計都不會變山形喎,最多係似呢個咁。

ps:這是焗爐焗,因為搽了牛油,好多時邊焗邊漏油,所以那次將吐司模放在焗盤上,然後高咗,近咗上發熱管,所以燶頂
myphoto.jpg





男爵府

積分: 8605


1745#
發表於 12-7-31 08:58 |只看該作者

引用:晨早送貨,未訓醒 係喎,用開昭和既jm,+

原帖由 是因 於 12-07-30 發表
晨早送貨,未訓醒
我覺得昭和吸水過韓粉,但我都不肯定我感覺是否正確




男爵府

積分: 8605


1746#
發表於 12-7-31 09:10 |只看該作者

引用:昨日都做左500+粉,吐司俾老豆,同4+個做型

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-30 發表
昨日都做左500 粉,吐司俾老豆,同4 個做型俾自己。吐司係好食啲架喎!亞媽仲話「唔,今次似啲樣啦!」:igi ...
我媽我爸又係話我浪費時間,叫我不如俾多點時間教仔,或者瞓下喎,:;pppp:頂,無哂人生樂趣,好悶啫。

不過最近我媽終於話好味同不反對了,連我c6都有時會拎嚟食,一大突破




男爵府

積分: 8605


1747#
發表於 12-7-31 09:11 |只看該作者

引用:上星期六因為有個farewell+party,+所以用機

原帖由 BigPig阿花 於 12-07-30 發表
上星期六因為有個farewell party, 所以用機搓左565g 粉,整左三十幾個迷你誠實豆沙包




...
三十幾個,好厲害




男爵府

積分: 8605


1748#
發表於 12-7-31 09:13 |只看該作者

引用:Quote:jenniecatcat+發表於+12-7-28+23:37+

原帖由 KBIB2008 於 12-07-30 發表
我用韓粉,270g
如果水份同麵粉份量都跟辣椒仔那個,咁會唔會係搓嘅時候出事?因為柏翠好力水點,我通常利用頭幾分鐘的慢搓或者減時間。我估咋,都不肯定




男爵府

積分: 8605


1749#
發表於 12-7-31 09:20 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦
芝士火腿餡加千島醬,完美配搭,星期六做的蟲蟲(模)包時大獲好評,自己無試,所以今次再試下
myphoto.jpg



點評

是因    發表於 12-8-1 00:28


伯爵府

積分: 15926


1750#
發表於 12-7-31 09:27 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 08:57
有無蓋?點解會變山形?有蓋,即使唔頂,照計都不會變山形喎,最多係似呢個咁。

ps:這是焗爐焗,因為搽了 ...


如你轉左第二個模..

試下唔搽牛油或少一d.



伯爵府

積分: 15926


1751#
發表於 12-7-31 09:32 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 08:42
睇完都唔明,我領悟力低

其實唔係乜特別方法.

只係整包時..直接法計.

將全份水..扣起10-15g(後用)...在混粉前20-60分鐘...水混和麵粉...由佢放係度.

好似話等水有充足時間去同麵粉去起作用...神奇的好似有筋膜的效果.

真正打粉時..用之前留下個10-15g水...糖粒奶粉包在粉團內..咁有些少水唔會乾磨個筒.


下次直接法我可能會試下.


因之前的70%中種日清..個3成粉見唔到真章..



男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1752#
發表於 12-7-31 09:59 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:13
如果水份同麵粉份量都跟辣椒仔那個,咁會唔會係搓嘅時候出事?因為柏翠好力水點,我通常利用頭幾分鐘的慢搓 ...
[size=15.555556297302246px]我都係用辣椒仔那個,A搓10mins,用酸奶mode 發了2.5hrs,+B 搓10mins,放在爐內擺杯熱水三發,[size=15.555556297302246px]落街接仔,返到屋企發到好厲害,分左兩個兜焗


[size=15.555556297302246px]



[size=15.555556297302246px]


伯爵府

積分: 15926


1753#
發表於 12-7-31 10:28 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-31 09:59
我都係用辣椒仔那個,A搓10mins,用酸奶mode 發了2.5hrs,+B 搓10mins,放在爐內擺杯熱水三發,落街接仔, ...

分3舊捲2次組織會靚好多..

睇落去都唔錯.


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1754#
發表於 12-7-31 10:34 |只看該作者
本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-31 10:44 編輯
柒子 發表於 12-7-31 10:28
分3舊捲2次組織會靚好多..

睇落去都唔錯.

過程中不知那part 出了問題,個麵團軟到造唔到型,只是拿出來排氣.....


伯爵府

積分: 15926


1755#
發表於 12-7-31 10:45 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-31 10:34
過程中不知那part 出了問題,個麵團軟到造唔到型,只是拿出來排氣.....

睇落去唔似斷筋..

可能水份多了d.



男爵府

積分: 8956


1756#
發表於 12-7-31 13:54 |只看該作者
本帖最後由 辣椒仔coco 於 12-7-31 13:59 編輯
KBIB2008 發表於 12-7-31 10:34
過程中不知那part 出了問題,個麵團軟到造唔到型,只是拿出來排氣.....

270 G粉好少O, 要分二兜 ?

甘熱的天氣, 不晒放熱水發了, 室溫發係最好.

你三發發左几耐啊?

會不會發過龍?


男爵府

積分: 8956


1757#
發表於 12-7-31 13:56 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:20
交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦
芝士火 ...

哇, 大製作啊.

好多靚包包


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1758#
發表於 12-7-31 14:20 |只看該作者
本帖最後由 KBIB2008 於 12-7-31 14:21 編輯
辣椒仔coco 發表於 12-7-31 13:54
270 G粉好少O, 要分二兜 ?

甘熱的天氣, 不晒放熱水發了, 室溫發係最好.

其實都無計,放入爐後落街接仔,來回應該大約45mins


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1759#
發表於 12-7-31 14:33 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:10
我媽我爸又係話我浪費時間,叫我不如俾多點時間教仔,或者瞓下喎,頂,無哂人生樂趣,好悶啫。:igiv ...
係呀, 我都好 enjoy 做包包嘅時間


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1760#
發表於 12-7-31 14:34 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-31 09:20
交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦
芝士火 ...
好多包包呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo