親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7257


1741#
發表於 06-6-17 12:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

http://ekibus.city.sapporo.jp/
好好用啊, check時間及價錢好正, 好方便. 多謝你地報料.
但我想問下係咪只有札幌區? 因為我找不到ekibus可以check 富良野及小樽等其他地區的路線圖及價錢.


大宅

積分: 4455


1742#
發表於 06-6-17 13:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:
Candy

請問旭山動物園是否有機動遊戲呢


好似冇喎.


別墅

積分: 629


1743#
發表於 06-6-17 14:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

QQ媽媽,

我在下列的資料看到由札幌到函館的JR fare 應該是 8,010 yen(基本車費加特急費3,030),6歲以下當幼兒不收費, 如果坐指定席好像是再加510左右yen即8,590.yen成人。

http://www2.jrhokkaido.co.jp/global/chinese/ttable/info.html

我想不用擔心冇位坐及早早好月台排台, 都係多付一點預早買定指定席, 因為車程要3小時呢。如果買JR PASS 就可以免費坐指定席, 所以都要計下買PASS定散買票比較好。





別墅

積分: 629


1744#
發表於 06-6-17 14:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

您睇下以下的website是否有用?

http://www.hokkaido-bus-kyokai.jp/


vkzone 寫道:
http://ekibus.city.sapporo.jp/
好好用啊, check時間及價錢好正, 好方便. 多謝你地報料.
但我想問下係咪只有札幌區? 因為我找不到ekibus可以check 富良野及小樽等其他地區的路線圖及價錢.


大宅

積分: 1301


1745#
發表於 06-6-17 18:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Thx! suklaic
him嗰間cottage即係邊間呢?


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


1746#
發表於 06-6-17 21:04 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

即係cottage himawari!
conniedodo 寫道:
Thx! suklaic
him嗰間cottage即係邊間呢?


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


1747#
發表於 06-6-17 21:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

另外,我想問問,有關影數碼相的問題,你哋知啦,一張memory stick唔係有好多張相,咁d storage做哂後,你哋會點做?我為這件事頭痛緊!


別墅

積分: 629


1748#
發表於 06-6-17 21:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

我都會在出發先print好一份JR乘車表方便到達那天購買富良野美瑛4天PASS時順便劃好指定席的車票, 我見到其他人的分享可以在綠色窗口辦理時順便預約埋美瑛的TWINKLE BUS觀光車。 不過我比您們遲好多才出發, 可以等您們回來後慢慢參考您們的旅遊心得
vkzone 寫道:

我的行程已到差不多到最後計劃階段.
現己用excel 做了一個day plan及一個jr行車自我time table. 方便book車及購票易d同staff溝通.


男爵府

積分: 7420


1749#
發表於 06-6-18 18:47 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun

我見你行程去牧場, 我又心思思想比囡囡試下farm-stay. 我見farm york 在新得, 原來由富良野揸車去只係一小時, 咁我諗緊好唔到放棄stay 旭川, 改落farm york, 我諗囡囡會開心d. 但係我又怕唔夠間玩富良野o

原先stay 旭川, 係諗住多一天走棧(怕天氣唔好), 但係如果改farm stay, 就要一天玩晒美瑛和旭川(zoo, 雪之美術館, 買物大道), 會唔會太趕呢 麻煩你比d 意見我啦


15/7: hk-->札幌 (stay Toyoko inn 北口)
16/7: 一早取車--> 洞爺--->去大沼-->函館 (stay函館站前朝市)
17/7: 上午遊函館--> 下午去洞爺(stay sunpalace)
18/7: 上午遊洞爺--->下午去登別 (stay 登別Mahoroba)
19/7: 上午遊登別--->下午去富良野 (stay cottage himawari)
20/7: 富良野, 美瑛 (stay cottage himawari)
21/7: 富良野, 美瑛 (stay cottage himawari)
22/7: 富良野--> 旭川 (stay 旭川 Toyoko inn )
23/7: 旭川--->札幌還車 (stay Tokyu Inn)
24/7: 小樽 (stay Tokyu Inn)
25/7: 札幌 (stay Tokyu Inn)
26/7: 札幌---> factory outlet---> hk

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1750#
發表於 06-6-18 23:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

suklaic 寫道:
另外,我想問問,有關影數碼相的問題,你哋知啦,一張memory stick唔係有好多張相,咁d storage做哂後,你哋會點做?我為這件事頭痛緊!


我會問朋友借 MEMORY CARD!

日本係一個好先進的國家, 係唔係有酒店/商舖可以 BURN CD 呢?


大宅

積分: 1453


1751#
發表於 06-6-18 23:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

suklaic 寫道:
我好想好想book him的cottage,無奈無位!


有無要求 HIM COTTAGE 將妳的名字放在 WAITING LIST 呀?


男爵府

積分: 7257


1752#
發表於 06-6-18 23:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

旅遊書話有不少電器店舖有燒cd機, 可把memory card既相燒落cd, 咁就可以一card走天下.
但我會問朋友借再加埋自己本身的, 咁有成3-4gb, 應該夠用.


大宅

積分: 1612


1753#
發表於 06-6-18 23:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我睇書話很多大型電器店多設自助燒碟機, 讓遊人將記憶咭資料/相片存檔, 燒碟服務(連光碟), 每隻700yen, 相辦每張50yen.
hay03 寫道:
[quote]
suklaic 寫道:
另外,我想問問,有關影數碼相的問題,你哋知啦,一張memory stick唔係有好多張相,咁d storage做哂後,你哋會點做?我為這件事頭痛緊!


我會問朋友借 MEMORY CARD!

日本係一個好先進的國家, 係唔係有酒店/商舖可以 BURN CD 呢?[/quote]


大宅

積分: 1453


1754#
發表於 06-6-18 23:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

係咩, 乜依家 22/7 Tokyu inn 有房啦?咁我咪可以考慮轉番呢間囉, 因為可以有免費 shuttle 由機場到酒店麻!

abebe 寫道:
Thanks, heidicheng8 & ChristyBBmama.

真激氣! 原先跟package想book Tokyu inn, 但第一次book 時無房, 跟住轉咗Excel, 亦已於星期二full paid 埋, 點知昨天見其他媽咪講tokyu inn 22/7 有房, 於是唔忿氣今朝再打去check 可否轉回 tokyu inn, 結果可以轉, 但要俾$400 amendment charge, 唉! 真失敗, 如果我俾錢時醒少少再check多次的話, 可能慳回$400.

宜家唯有靠其他媽咪報料, 睇吓邊度賺回.


大宅

積分: 1453


1755#
發表於 06-6-18 23:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe 寫道:
我睇書話很多大型電器店多設自助燒碟機, 讓遊人將記憶咭資料/相片存檔, 燒碟服務(連光碟), 每隻700yen, 相辦每張50yen.


原來真係有架, 咁當我山窮水盡時 (memory card), 就要採用呢個方法啦!


大宅

積分: 1612


1756#
發表於 06-6-18 23:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03

如果你未俾錢, 又快啲check吓仲有冇喇, 唔好好似我咁蝕咗$400.- :-(
hay03 寫道:
係咩, 乜依家 22/7 Tokyu inn 有房啦?咁我咪可以考慮轉番呢間囉, 因為可以有免費 shuttle 由機場到酒店麻!

[quote]
abebe 寫道:
Thanks, heidicheng8 & ChristyBBmama.

真激氣! 原先跟package想book Tokyu inn, 但第一次book 時無房, 跟住轉咗Excel, 亦已於星期二full paid 埋, 點知昨天見其他媽咪講tokyu inn 22/7 有房, 於是唔忿氣今朝再打去check 可否轉回 tokyu inn, 結果可以轉, 但要俾$400 amendment charge, 唉! 真失敗, 如果我俾錢時醒少少再check多次的話, 可能慳回$400.

宜家唯有靠其他媽咪報料, 睇吓邊度賺回.
[/quote]


大宅

積分: 1453


1757#
發表於 06-6-19 00:04 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

abebe 寫道:
hay03

如果你未俾錢, 又快啲check吓仲有冇喇, 唔好好似我咁蝕咗$400.- :-(


明天我打去問下先!


複式洋房

積分: 286


1758#
發表於 06-6-19 00:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03
我係上星期4call cx,佢地即刻覆話22/7有位, 不枉聽咗好多分鐘既i can fly...
我估間hotel release多左d位出嚟, 等你既好消息 :mrgreen:
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/67882/Signature3.jpg[/img]


複式洋房

積分: 286


1759#
發表於 06-6-19 00:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

suklaic,

try this link to check the hotel facilities
tokyu inn

行程plan成点呀? 租車方面ok嗎?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/67882/Signature3.jpg[/img]


男爵府

積分: 5769


1760#
發表於 06-6-19 08:30 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03
我舊年都係富良野燒了一次cd,好方便,好多酒店都有部機架,帶定cdr啦,個度買都幾貴架...

ChristyBBmama
絕對係good choice 啦...等我搵番個網址俾你...

all
教安心旅遊保
兩大一小11天都係$398咋...如果你有興趣,可以自己去download份form等,然後pm我,我俾個會員no.你
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo